Jump to content

רוטנברג

  • הודעות

    853
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי רוטנברג

  1. רק אוסיף המלצה קטנה שלמדתי , בכל מקרה שאת רואה שבכביש הערבה מתקרב אלייך רכב מהכיוון הנגדי בניסיון עקיפה , אז תרדי לכיוון השוליים בזהירות , כל דבר טוב מהתנגשות חזיתית .....שלא נדע וקחי איתך שמן ומים גם לרכב וגם בשבילך במקרה של תקלה ברכב , לא נעים להיות תקוע בערבה בלי מים. גם אני מתכוון לרדת לאילת בקרוב (עם הפיאסטה 95 ) בדרך המשעממת של כביש הערבה מישהו יודע אם אני בא מכיוון תל אביב ,האם יש כביש שעוקף את באר שבע או שצריך לעבור את כל הרמזורים של באר שבע ?
  2. רוטנברג

    הנפט מתרסק

    ב SKY NWES אמרו עכשיו שמחיר חבית ירד ל 69 $ , אבל לא בטוח.
  3. פעם נסעתי באיזור שנקרא קורטינה אם אני לא טועה בצפון איטליה לאוסטריה , אני הייתי עם פולו שכורה , הכביש מזה צר בלי גדר ועם עיקולים קשים במיוחד כל סטייה קטנה עלולה להביא לתאונה קשה , אני נוסע על 100 מאחורי נוהג איטלקי עם משאית ענקית ועוד צופר לי שאני נוסע לאט ומתקרב עד הפגוש . מה שאני רוצה להגיד שאתה צודק האיטלקים בצפון איטליה מקצועניים במיוחד.
  4. משהו מדהים , אבל עולה יותר מהאוטו....
  5. אני עד היום עם הקומודור 64 ועוד עובד והכונן 1541 , יש למישהו משחקים ?
  6. על מנת לשמוע תחנות רדיו מאירופה ואם כן איפה משיגים את זה ?
  7. רועי היקר ויפה הנפש , לא יודע אם יש לך ילדים או לא , אבל איך היית מגיב אם הבת שלך היית יוצאת עם אתיופי או ערבי ? או איך היית מגיב אם אחותך הייתה מביאה אתיופי הביתה איך ההורים שלך היו מגיבים ? זאת שאלה רטורית והתשובה ידועה מראש . דרך אגב נזכרתי בבדיחה ... איך נוצר הקנגרו ? אוסטרלי אחד שכב עם אבורגינית . ועוד אחת ... כושית אחת עולה לאוטובוס עם תינוק , אז איפה שהיא לא יושבת כולם הולכים לא לפני שהם אומרים לה איזה תינוק מכוער יש לה , הנהג ראה שהיא בוכה אז הוא אומר לה , מה קרה למה את בוכה , הינה קחי בננה לקוף
  8. האוסטרים התמחו בהשפלות מיוחדות כמו לתת ליהודים לנקות את כיכר העיר עם...מברשת שיניים . את האומלאווט מוסיפים כשרוצים לנקד או כמו אורווה (של סוסים) לשמחתי סבתא שלי הצליחה לברוח מווינה לפני הבאלגן אבל בגלל שלא הצדיעה להיטלר שעבר בעיר כמה נאצים שיכורים רדפו אחריה למזלה הצליחה להסתתר,אחרת עוד הייתה מביאה עוד חצי ארי קטן
  9. אז לא עושים כלום עם השרשרת ? צריך להחליף , פשוט יש לי אותו רכב
  10. הוא באמת נראה לא כל כך ערני ועייף
  11. ל BAGIRA ובני ל , יכול להיות שהיידר היה אנטישמי אבל זה לא היהודים לא היו הבעיות שלו , זה סימן שאתם ניזונים מתקשורת ישראלית פרימיטיבית שהולכת רק לפי שחור ולבן ועשתה ממנו מפלצת, פשוט שאני ואשתי ביקרנו במחוז הזה שהיידר היה מושל נדהמנו מהיופי של המקום והיות ואני מדבר גם גרמנית ודיברתי עם זקנה אוסטרית אחת שהשכירה לנו צימר והסבירה לנו שלהיידר אין שום דבר נגד יהודים רק נגד המהגרים שלוקחים להם את העבודות , שראינו תמונה של היידר אמרתי לאשתי בואי ניקח מזכרת מהמקום . גם אם היידר היה סופר נאצי והיה רוצה לחוקק חוקים נגד יהודים , אז כבר אין לו היה לו על מי ליישם את זה היות והיטלר הרשע השמיד אותם . שמעון פרס היה נלהב ללחץ לעראפת ולאבו מאזן את היד אבל סירב להיפגש עם היידר .
  12. לפחות היידר , עשה קצת חיים באותו ערב לפני שנהרג כמו שמתאר הקישור הבא http://www.bild.de/BILD/news/politik/2008/10/12/joerg-haider-letzte-nacht/von-der-party-in-den-tod.html ויש פה גם פירוט על התאונה ועל העקיפה המסוכנת שגרמה למותו . קצת מוזר לי שהעבירו לפה את השירשור היות ומדובר בתאונת דרכים , אומנם יש גם דיעות אבל בגלל שמדובר בתאונות דרכים היה יותר טוב אם היו מעבירים לפורום רכב. ביקרתי במחוז הזה של קרתיניה שהיידר עומד בראשו , היה שם גיבור אמיתי שם בתחנה רדיו של אוסטריה שאני שומע משמיעים שירים שקטים ועצובים . אני בטוח שהוא היה יותר מועיל לישראל מאשר מזיק . ויש גם תמונה של אשתי על פוסטר של היידר כתוב שם בגרמנית אחרים מדברים , היידר מבצע. אין ספר שזה מבהיל היום להיות בגרמניה מכמות המוסלמים והכושים שיש שם שלא לדבר על בני הכילאיים שהופכת את אירופה ליבשת שצביונה הולך ופוחת.
  13. רוטנברג

    הנפט מתרסק

    אתה מתכוון שבשנים האלו המכוניות היו יותר שותות דלק מהמכוניות של היום ?
  14. אני חושב שההודעה שלך מוצדקת במיוחד על הצער על לכתו של היידר , גם אני חושב שהתקשורת הישראלית עשתה ממנו מפלצת אנטישמית . גם לגביי ירידת הערך של בתים שמאוכלסים באוכלוסיה מן הסוג שציינת .
  15. לאלעד , לצערי כבר כמעט אין יהודים באוסטריה , כך שלהיידר לא היה כל אינטרס לדבר נגד היהודים , ועובדה ש היה במפלגתו חבר יהודי . חוץ מזה כמעט כל הדור הזה ב 1933 בגרמניה ואוסטריה היו חברים במפלגה הנאצית כך יוצא שכמעט לכל הגרמנים והאוסטרים היה סבא נאצי. אני לא אומר שהוא חסיד אומות העולם . אבל שנוסעים באירופה זאת כבר לא הרגשה נעימה , מרגישים כמו באפגינסטן. אפילו בכביש מרגישים את זה , דוד שלי שגר בגרמניה אומר שהטורקים נוסעים לא כמו הגרמנים אלא אגרסיבים וחוצפנים .
  16. תודה לאל שאין הרבה אמרקאיות , אני לא מבין מה אנשים מוצאים בג'יפים המגושמים וזוללי הדלק ? באירופה רוב המכוניות ידניות וקטנות ובישראל הכל משפחתי ואוטומט , אם כבר אני הייתי שואל למה אנחנו לא כמו אירופה ?
  17. יורג היידר ראש מפלגת החרות נהרג בתאונת דרכים בעיר קלאגנפורט באוסטריה . http://www.bild.de/BILD/news/politik/2008/10/11/rechtspopulist-joerg-haider/aus-oesterreich-bei-verkehrsununfall-getoetet.html למרות שחושבים שהאיש שנא יהודים זה לא נכון , הוא צירף יהודי למפלגה שלו , הוא היה נגד ההגירה המסבית של מוסלמים ואפריקנים לאוסטריה וגרמניה. נהגתי בכביש הזה באוסטריה , יש שם נוף מהמם ומקסים .
  18. מסכים בהחלט , פיאסטה זה מה זה משעמם .
  19. אני חושב שהמכונית יפה מאוד ומאוד הייתי שמח לראות פה מכונית כזאת , כמה סמ"ק זה ?
  20. ההודים יצרו את סוזוקי ONE שמכשירי תנועה הביאו בשנת 2000 ויוצרה בהודו , חבל שלא מביאים עוד
  21. באחת הנסיעות שלי לגרמניה הזמנתי רכב קטן ובמקום זה "צ'ופרתי" בסטיישן פורד , זה קילקל לי את כל הטיול , הסטיישנים מגושמות , כל רוורס זה סיוט מתמשך במיוחד אם טועים בכבישים באיזורים הכפריים של גרמניה . היתרון היחידי שזה טוב להומלסים כי אם מקפלים את המושב האחורי אז אפשר לעשות מיטה מזה נוחה או בשביל זיון ואין איפה או אם לא רוצים לבזבז כסף לבית מלון לנסיעה לאילת .
  22. למה מתחשק לי להקיא כל פעם שאני רואה את הרכב הזה ? זה מזכיר לי בדיחה : אחד אכל אכל אכל אכל ואכל , עד שבסוף רצה להקיא , אבל לא יצא לו , אז מישהו הציע לו תדחוף אצבע ואז הכל יצא החוצה ... אז השני עונה לו , מה אתה חושב שאם היה לי מקום הייתי כבר אוכל עוד נקניקיה .
  23. אין לי בעיה עם זה , התוכנית בהחלט חביבה וגם מהנה , זאת לא תוכנית לכל המשפחה , בעיקר לגברים , אבל משהו מתפספס ,ששני המגישים , הגבר והאישה מ הילוך חמישי היו בטופ גיר זה היה יותר איכותי .
  24. מכשיר מסוג סאונדטק , היה תקין ברכב הקודם שנתיים , ברכב הזה פיאסטה הפסיק לעבוד כשהגיע לווליום 47 , יש לציין שהורכבו רמקולים חדשים אני חושד שההתקנה של הרמקולים הייתה מרושלת אבל לטענת הטכנאי שהרכיב הרמקולים והמערכת חושב שהלך הג'וק , בכל אופן בנתיים גם הכפתורים לא עובדים מי יודע מה ...
  25. מאיזור תל אביב גוש דן , מעוניין לתקן את הרדיו דיסק עד 100 שקל או לקנות מכשיר MP3 ורצוי WMA עד 280 שקל.
×
×
  • תוכן חדש...