Jump to content

רוטנברג

  • הודעות

    853
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי רוטנברג

  1. תודה צביקה ולשאר החברים התקשרתי למכון התקנים וזה שאחראי על נושא הגז, אמור לחזור אליי במשך השבוע הבא. אפשר להגיד שזה היה סיוט גדול , אבל אומרים שמה שלא הורג מחשל.
  2. לכל מי שזוכר המכונית עברה הסבה לגז ולאחר מכן חזרה למצבה הרגיל לאחר שנקבע שמכונית זאת אינה יכולה לנסוע על גז .(בנוסף לכך גם בעל החברה להסבה בגז הודה שלא היה מומלץ להעביר את המכונית לגז וגם החזיר את הכסף) למרות שחזרה לנסוע על בנזין המשיכה לקרטע, שמתי 44 K שהפסיק את הקרטועים אבל עדיין המכונית בלעה דלק ועשן מזוהם . מסרתי את המכונית לצ'מפיון מוטורס סקודה בבני ברק שעבדו על המכונית 3 ימים ושם נאמר לי שאלה שביצעו את ההסבה עשו עבודה פושעת קדחו חורים מיותרים ושינו חיווטים . המכונאי בסקודה עמל לפי הספרות הטכנית עד שהחזיר את כל החוטים למקורי וכעת המכונית נוסעת ממש טוב כל מה שאני יכול להגיד זה תודה לצ'מפיון מוטורס סקודה בני ברק על מקצועניות אמיתית של המכונאים שבכלל הסכימו לטפל המכונית הזאת . (אין לי מניות בצ'מפיון )
  3. האם יש גם צורך לבדוק אם נגרם נזק לממיר ? או קודם כל לנסות לשים את החומר 44K (דרך אגב האם אפשר לשים את זה לניו פליסיה ?) האוטו באמת מוציא ריח מסריח במיוחד
  4. במעבדה קבעו שהחיישן חמצן הוצא כי המערכת גז לא יכולה לעבוד איתו. ויש להסיר את מערכת הגז. לאחר הסרת מערכת הגז החיישן הוחזר. האם יכול לקרות נזק למערכת כל שהיא ברכב עקב זה שהחיישן חמצן היה מנותק במשך שלושה שבועות בערך ?
  5. צריך לעדכן אותכם ש 90 אחוז מהקרטועים עברו כתואה ממשהו נורא פשוט שעשיתי גם בעיצת המעבדה לרכב שאמרו שפשוט צריך לנסוע באוטו עד שזה יחלוף ובכן היום עמדתי ברמזור ונתתי פול גז בנוטרל יצא המון עשן שחור מהאגזוז ואחר כך נסעתי מחוץ לעיר על מהירות 100 רצוף . והקרטועים כמעט עברו גם בהתחלת נסיעה . איזה הסבר יש לזה ? והאם כדי לגשת למוסך בכל זאת שיבדקו אם הכל בסדר לאחר הסרת ערכת הגז?
  6. לגביי הצינור ואקום שמחובר למצערת הצלחתי לראות שלא היה מחובר כהלכה ונכנס דרכו אוויר , הבעייה תוקנה שהלכתי למתקיני הגז והם חיברו את זה . יחד עם זאת מחוג החום מגיע לחצי אבך לא עובר. האוטו ממשיך לקרטע והוצע לי על ידי המעבדה שבדקה את הרכב לנסוע במשך שבוע עד שהריח יעלם וגם הקירטוע השאלה האם זה הגיוני ? לגבי שאר הדברים שנרשמו שאני אבדוק , אני לא בטוח שאני ברמה כזאת שאני יכול לאבחן את התקלות ונראה לי שאצטרך מחוסר ברירה למוסך צ'מפיון .
  7. ובכן , כמו שאתה מבין הרכב עבר עוד פעם "שינוי מין" למנוע בנזין ותודה לאל רוב הכסף הוחזר. נראה שאין מה לעשות לגביי חום האוטו וזה כנראה החום הנורמלי עד קו האמצע ,שאלתי כמה בעליי ניו פליסיה והם אמרו שגם אצלהם זה היה בהתחלה רבע ופתאום ללא כל סיבה זה הגיע לחצי. אבל מה שמטריד אותי עכשיו שלאחר שהאוטו נוסע שוב על בנזין הוא שוב החל לקרטע. המצערת לא הייתה סגורה היטב עם הצינור הואקום זה סודר והם חיזקו את זה אבל למרות זאת הרכב שוב מקרטע וגם מסריח , הוצע לי לנסוע שבוע שבועיים עד שכל הג'יפה תצא , זה הגיוני ?
  8. הלכתי אלהים והם חיזקו לי את זה , אבל בכל זאת הרכב מקרטע ופולט ריח של שריפה ואומרים שזאת כבר לא בעייה שלהם. מזה יכול להיות המצערת, חיישן חמצן ?
  9. ברחוב העבודה בבת ים לוקחים 500 שקל על רדיאטור של סקודה מקורי כולל עבודה והכל. אבל אני לא יודע איך העבודה שלהם.
  10. ירדתי עכשיו לאוטו וראיתי שהצינור שמחובר למצערת לא היה אטום מספיק ונכנס לשם אוויר. אפילו להסיר את המערכת הם לא יודעים
  11. מדובר בניו פליסיה שנת 2000 שעברה הסבה לגז לא מוצלחת לאחר מכן החלטתי הסירה ,עד אז האוטו היה נהדר. לאחר הסרת הגז הרכב החל לקרטע , כשאני נותן גז האוטו לא מגיב ולא מאיץ מיד. מה זה יכול להיות ?
  12. בולעות דלק עבור לגז
  13. האם אפשר לכוון טרמוסטט רדיאטור שהמכונית תתחיל לקרר כשהמחוג מגיע לרבע במקום לחצי ?
  14. סקודה ניו פליסיה שנת 2000 , 1300 סמ"ק האוטו עבד נהדר עד שעבר הסבה לנסיעה בגז מאז ההסבה לגז כשהאוטו מגיע למהירות 85 הוא מתחיל לגמגם , גם לאחר שבוצע ניקוי בית מצערת וכיוון מצערת. כשהאוטו עומד הוא קצת רועד. האוטו עבר טיפול לפני 7500 אלף קילומטר
  15. מכיר מישהו שקנה משופץ כולל עבודה ב 900 שקל
  16. אם רק צריך לנקות בית מצערת מדובר ב 300 שקל,אם להחליף יכול להגיע ל 2500 שקל
  17. אני בהחלט אשמע בעצתך , אבל האם אסור בנתיים לנסוע עם המכונית ? , החלטתי שאני לא חוזר למוסך הזה , ורק ביום שני המוסכים יהיו פתוחים.
  18. לפני 3 שבועות ביצעתי הסבת גז למכונית שלי סקודה ניו פליסיה שנת 2000 ,1300 סמק. לאחר ההסבה חלו שינויים לרעה ברכב הטורים החלו לעלות ולרדת , ונאמר לי על ידי המכון להסבה לגז צריך לנקות מנוע צעדים ובית מצערת, ביצעתי את מה שאמרו לי והבעייה נפתרה והאוטו נוסע ממש מצויין. לצערי בעייה אחרת שהתחילה לאחר ההתקנה , חום האוטו הגיע לקצת פחות מחצי בשעה שלפני ההסבה החום היה מגיע לרבע . הגעתי למוסך ושם נאמר לי לצריך להסיר את הטרמוסטט, ומאז האוטו אומנם פחות מתחממם אבל יש מן רעידות כאלו ומנוע כאילו מפמפם. נאמר לי מהמוסך שיש לכוון את האוטו על ידי מחשב, מה הסיבה לרעידות הללו ?
×
×
  • תוכן חדש...