לפני 3 שבועות ביצעתי הסבת גז למכונית שלי סקודה ניו פליסיה שנת 2000 ,1300 סמק.
לאחר ההסבה חלו שינויים לרעה ברכב הטורים החלו לעלות ולרדת , ונאמר לי על ידי המכון להסבה לגז צריך לנקות מנוע צעדים ובית מצערת, ביצעתי את מה שאמרו לי והבעייה נפתרה והאוטו נוסע ממש מצויין.
לצערי בעייה אחרת שהתחילה לאחר ההתקנה , חום האוטו הגיע לקצת פחות מחצי בשעה שלפני ההסבה החום היה מגיע לרבע .
הגעתי למוסך ושם נאמר לי לצריך להסיר את הטרמוסטט, ומאז האוטו אומנם פחות מתחממם אבל יש מן רעידות כאלו ומנוע כאילו מפמפם.
נאמר לי מהמוסך שיש לכוון את האוטו על ידי מחשב, מה הסיבה לרעידות הללו ?