Jump to content

רוטנברג

  • הודעות

    853
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי רוטנברג

  1. גם למכונאי של רנו אני לא הייתי הולך , אני את כל המכוניות שקניתי 6 , אף פעם לא עשיתי בדיקה ותמיד השיטה של חמי מצליחה. סותמים את האגזוז שהמנוע דולק ואם יוצא שחור או מים מהאגזוז אז לא קונים את המכונית , עושים סיבוב באיילון עם העברת כל ההילוכים כולל אחורי ורואים איך הסחיבה והמזגן . מה שכן שווה לעשות רק בדיקה אצל פחח לראות אם אין שילדה . בכסף הזה היית יכול להיות בבית מלון באילת ....
  2. אני לא יכול להבין אנשים שלוקחים מכוניות לבדיקה , בכסף הזה אפשר ללכת לבית מלון . מה שכן חשוב זה לבדוק אצל פחח (ב 50 שקל) אם אין שילדה או תאונה .
  3. מניסיון של נהיגה על ה 307 (לא החדשה) דיזל בכבישי אירופה וגרמניה זה רכב מעולה וחסכוני במיוחד לעומת זאת ה 307 החדשה וכך גם ה 207 החדשה שוקלות 1250 קילו (100 קילו יותר מהישנה) ועם אותו מנוע כך שהן לא הכי מהירות . בכל אופן כל המכוניות הצרפתיות מומלצות כל עוד הן ידניות
  4. אתה נשמע כמו יחצן של מאזדה , אני הייתי הולך על ההונדה ידנית וחסכונית . המאזדות ידועות כאוהבות דלק כמו היונדאים למינהם .
  5. זה נראה כמו בעייה של המצערת , צריך לנקות ולכוון מצערת
  6. אבל איך המכונית מבחינת סביבה וצריכת דלק ?
  7. לאחר שמכרתי את הפליסיה שהייתה אהובה עליי וגם אמינה ונוחה אני נאלץ לקנות שוב מכונית (בעיקר בגלל אשתי). במקרה נתקלתי ברנו קליאו שהייתה בהשכרה ונקנתה על ידי אישה נחמדה שמוכרת את הרכב היות ולא נוסעת הרבה . 63000 קילומטר, רנו קליאו ידנית 1150 סמק. איך האמינות והחסכוניות? האם המכונית סוחבת עם כזה נפח מנוע ?
  8. הנזק שלי היה השתתפות עצמית של 600 שקל . שמעתי על שני מקרים דומים למקרה שלי ולא הייתה פסיקה לטובת התובעים בגלל קושי להוכיח . פעם פלאטו שרון המליונר אמר שבית משפט זה כמו קזינו ....
  9. חזרתי בשביל לעדכן ... בטח יגידו שאני פראייר , אבל שמעתי על הרבה מקרים שהשופטים לא יודעים מה לעשות במצב כזה והרבה מקרים הצד התובע הפסיד. והיות שמדובר באיש חלקלק במיוחד שמנוסה בתביעות קטנות אז החלטתי להסתפק ב 300 שקל שהוא הציע , במקום לצאת עוד יותר מופסד במקרה שהייתי תובע והשופט/ת עוד היו מחייבים אותי בלפצות את החולרע ב 300 שקל.
  10. מכונית שעושה 10 לליטר מחוץ לעיר זה דבר עצוב מאוד , מכונית נורמאלית עושה לפחות 16 לליטר מחוץ לעיר לרוב
  11. לא ממליץ לך על רכב (גטס)שעושה6 קילומטר לליטר דלק אלא אם כן אתה שח סעודי ויש לך שדות נפט....
  12. אתה מצחיק משהו , על באמת. ולשואל השאלה , אם אתה רוצה אז יש אופל קדט שנת 1987 למכירה עם חמישה הילוכים במצב מצויין ב 3800 .
  13. תודה על כל התשובות המפורטות , אולי יש יתרון לפולו האוטומטית היות ויש לה 6 הילוכים לעומת המאזדה , אחותי שמעה ממישהו שישב במאזדה 2 שרק ישב במכונית ואמר שהיה נורא צפוף וקטן עד שכמעט פיתח פוביה בעניין. מישהו יודע כמה הילוכים יש למאזדה 2 ?
  14. אחותי צריכה יעוץ על פולו 1400 אוטומט מול מאזדה 2 , אני הצעתי לה את ה 1400 פולו ידנית אבל היא רוצה אוטומטית וחושבת על מאזדה 2 , אני מנסה לשכנע אותה לקנות את הפולו האוטומטית למרות שהידנית עדיפה . אבל לפני שאני ממליץ לה על כך האם היא סוחבת טוב ? עם מזגן ואוטומט בגלל נפח מנוע קטן יחסית ? האם יש למישהו ניסיון עם המזדה 2 ?
  15. רציתי לעדכן ולתייעץ , האם כדי ללכת לבית משפט לתביעות קטנות או לקבל הצעת פשרה שהוא מציע 300 שקל , בכל מקרה הוא אמר לי שהוא ייטען שאני נכנסתי בו מאחורה בבית משפט אם לא אגיע לפשרה . איזה סיכויי יש לי למצב כזה למרות שאני יודע שהוא באמת חזר אחורה , למישהו יש ניסיון עם דבר כזה ?
  16. לפי דעתי הלך לך המצבר , טעינה לא תעזור.
  17. אתה אומר שהחליפו לך את בית המצערת , יכול להיות שלא כיוונו אותה טוב ואז יש יותר דלר מאויר , ואז הצריכה של הדלק גבוה וגם הסחיבה של המכונית יותר טובה
  18. 13 קילומטר מחוץ לעיר - נראה לי קצת הרבה. חוץ מזה נשמע שהמכונית טובה
  19. אבל אתה יודע כמה זה עושה לליטר דלק ?
  20. היום נדהמתי לראות למכירה מכונית אופל קדט שנת 87 עם מזגן , ידנית 5 הילוכים עם 130 אלף קילומטר . איך המכונית הזאת מבחינת אמינות וצריכת דלק ?. שמעתי שהמכוניות של אופל כבדות במיוחד , זה נכון ? והאם זה שווה 4 אלף שקל ?
  21. בלי שום קשר שמעתי שהמאזדה 3 בולעת דלק , 1 ל7 בעיר , ואחד ל 9 מחוץ לעיר.
  22. כבעלים של אותה מכונית : לי פעם הייתה בעייה דומה ,במרכזי של בני ברק גילו שנשרף הפיוז של המשאבת דלק (עלות 45 שקל) אולי זה זה ואולי לא . אנא חזור לעדכן
  23. קני לך צרפתיה זולה וחדשה יותר , לא כדי יפנית זקנה ויקרה להחריד (על מה- גב שבור ? או אגן ירכיים עקום שעלול לקרות לך כתוצאה מנסיעה של מכונית יפנית ישנה) לי הייתה פ'גו 205 שנת 95 1100 שידעה רק טיפולים
  24. יכול להיות שזה קשור למצערת ?
×
×
  • תוכן חדש...