Jump to content

רוטנברג

  • הודעות

    853
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי רוטנברג

  1. כנראה שלא היית באירופה
  2. סע לשטוטגרט יש גם את המפעל וגם את הסוכנות
  3. אני בטוח שאם היה במלאי גיר ידני שזה בדרך כלל יותר זול היו אנשים שהיו קונים
  4. רוב המכוניות המיובאות היום הם אוטומטיות וברוב המקרים היבואנים פשוט לא מייבאים מכוניות עם גיר ידני חוץ מפיאט וצ'מפיון שהם כן מייבאים (באירופה 95 אחוז מהמכוניות ידניות). משרד התחבורה והאוצר מערים קשיים על יבוא אישי של מכוניות כדי לא לפגוע ביבואנים ובגלל אינטרס המיסוי הגבוה מאוד. כך קורה שיש הרבה אנשים שרוצים לקנות מכוניות ידניות מדגמים מסוימים . אולי אני כותב פה באופן תמים ...אבל בכל זאת הייתי שמח אם יש פה איזה מחוקק או בעל השפעה שיכול להכניס חוק שעל כל יבואן שמביא לפה מכונית אוטומטית חייב גם להביא גיר ידני .
  5. רוטנברג

    זהירות, כאן גוררים

    תגיש עירעור ותצלם את המקום , אם לא הייתה הפרעה להולכי רגל אז הגרירה הייתה בלתי מוצדקת , לפי דעתי אתה בסדר, ואין לך מה להפסיד
  6. לכותב ההודעה , דני , הודעתך מן המוצדקות ביותר שנכתבו בפורום .
  7. אני הייתי לוקח את הסוזוקי סוויפט
  8. עד כמה שאני יודע היבואן (פורד) מביא את הגירסה של המנוע עם ה 102 (לעומת 120 באירופה) כוח סוס וזאת מכונית קצת כבדה .
  9. מה שאני לא מבין איך זה שהמחיר 89900 של הפביה עם קצת יותר כוחות סוס עם כמעט אותם נתונים של הפולו 1400 ידנית באותו המחיר ? סקודה היו צריכים יותר להוריד במחיר
  10. דבר עם המוסכניק ולא חשוב אם זה בגללו או בגללך האשמה ותגיד לו שאתה רוצה לתבוע אותו בתביעות קטנות אם זה לא יפחיד אותו , אז באמת תגיש תביעה קטנה , תראה איך הוא מתקן לך את המכונית בחינם.
  11. חזרתי עכשיו מנסיעת מבחן על המאזדה 2 , היינו 4 אנשים ברכב , נראה שהמכונית סחבה טוב ,אפילו יותר מטוב ,וגם הייתה לי נעימה מבחינת הנוחות כשנהגתי אם כי היה צפוף קצת מאחורה (ל 1.81 מטר) . המכונית סוחבת יותר טוב מהמאזדה 3 שגם עליה עשינו נסיעת מבחן וגם יותר נעימה מבחינת נוחות. לצערי אחותי לא רצתה להיכנס לסוכנות סוזוקי . ואחותי עדיין מתלבטת בין ה 3 ל 2 , עם נטייה ללכת על ה 3 . מה שאני לא מבין זה , איך זה ש ה 1250 קילו של המאזדה 3 עושה כמעט אותו דבר קילומטר לליטר כמו המאזדה 2 עם הבדל של 1-2 קילומטר לליטר בסך הכל לטובת ה 2 אם אני לא טועה .
  12. אני חושב כמוך לגביי הסוויפט שיותר כדאית , אבל היא לא מעוניינת
  13. התכוונתי לשומאכר של הפורום , לא מהמרוצים
  14. עד כמה שאני יודע לשומאכר יש מאזדה 2
  15. 1 ל 10 בעיר , אז אולי זה באמת לא כדאי לקנות את המאזדה 2 , המוכר במאזדה אמר שזה עושה 1 ל 15 , גם לי זה לא נראה אמין מה שהוא אמר
  16. אחותי מתלבטת על מאזדה 2 או מאזדה 3 (אני המלצתי לה פולו ידנית-היא לא רוצה) בנסיעת מבחן על המאזדה 3 הרגשתי שהמכונית לא סוחבת ועגלתית למדי. וגם לפי הנתונים 1250 קילו היא נראית לי כבדה. ככה שנשארה האופציה של המאזדה 2 שהיא די קלה 980 קילו עם 103 כוחות סוס נדמה לי . מחר יש לנו נסיעת מבחן על המאזדה 2 . אחותי יותר מתלהבת מהמאזדה 3 בגלל הצורה אבל אני לא ממליץ לה היות והיא באמת הייתה נראית לי איטית בנסיעת מבחן וגם שמעתי שזה בולען של דלק. השאלה היא איך המאזדה 2 היות ואני לא רואה הרבה כאלו על הכביש ואיך המכונית מבחינת אמינות וחסכוניות. בקיצור מה עדיף בשביל נסיעה של 40 קילומטר ליום ל 2 אנשים ?
  17. באמת היה פה אחד עם מאזדה 3 ש בכה שהמכונית שלו עושה 1 ל 7
  18. בגרמניה השכרתי את הניסאן NOTE ידנית , מכונית מדהימה וחסכונית אם כי לא נוחה במהומורת , בנסיעת מבחן על המאזדה 3 היא הייתה עגלתית מידי וצפופה (1250 קילו על מנוע כמו של הסוויפט)
  19. אני גם בדיקה לא הייתי עושה , אני הייתי עושה סיבוב על המכונית באיילון או בכביש מהיר ,במהירות גבוהה לבדוק סחיבה ואת כל ההילוכים ואל תשכח הילוך אחורי גם לבדוק וגם המזגן. כשהמכונית בנוטרל אבל המנוע עובד תסגור עם עיתון את האגזוז , אם יש שחור או יוצא מים אז המנוע גמור ואל תיקח אם בסיכום הכל בסדר אז קח את המכונית ואל תהסס.
  20. בנסיעת מבחן שעשיתי על המכונית הזאת בשנת 2000 ,בהילוכים ידניים המכונית הזאת עגלה ולא סוחבת .
  21. אז למה עשו למכוניות כאלו מנועים 1600 ויש דגמים גם של 1300 סמק , מה ההגיון של חברת פולקסוגן ?
  22. לא חבל על ה 450 שקל של הבדיקה ? פעם הבאה קח את המכונית לפחח , תראה שאין שילדה ותקנה את המכונית (בתנאי שהיא נוסעת טוב)
  23. כבעלים (לשעבר) של פליסיה 1300 אני יכול להגיד לך שמדובר ברכב אמין במיוחד וזול , לגביי צריכת דלק זה עושה 1 ל 10 בעיר ו 1 ל 15.5-16 מחוץ לעיר. לא הלך לי כלום למעט משאבת הגה במשך 3 שנים וטיפולים לא יקרים.
  24. לא, אבל הצלחתי לחסוך איזה 4000 שקל
  25. שתי המכוניות האלו מאזדה ויונדאי אוהבות לשתות דלק כמו שאני שותה בלגימה אחת בקבוק קולה לאחר אכילת לאפה .
×
×
  • תוכן חדש...