Jump to content

רוטנברג

  • הודעות

    853
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי רוטנברג

  1. מנסיעת מבחן במזדה 3 1600,נורא התאכזבתי ,אין מקום לברכיים ואם אתה מכיר את השיר עגלה עם סוסה ....נראה לי שהשיר הזה ניכתב על המכונית הזאת. הרכב שוקל 1248 קילו , יותר ממאה קילו מהגולף ועם פחות כוחות סוס מפ'ג'ו 206 . זאת נראית לי מכונית לא כדאית
  2. לאחר שאחותי ויתרה על הרעיון לקנות גולף רק בגלל שזה יקר מדי, היא החליטה לקנות מאזדה 3 קומפורט1600, לאחר שעשינו נסיעת מבחן ביום שישי אני התרשמתי שהמכונית לא מתאימה לאנשים גבוהים וגם הנוחות והנסיעה לא כל כך הייתה לי נעימה וגם המנוע נראה לי חלש ובקיצור נוסעת כמו עגלה,אולי בגלל שזאת מכונית הדגמה. בכל אופן אחותי נעולה על המכונית הזאת ולא הצלחתי בנתיים לשנות את דעתה. המלצתי לאחותי על הסוזוקי ליאנה הכוונה לפרטית לא לארוכה, אומנם רק ישבתי ולא נהגתי בה אבל היא נראית לי הרבה יותר נוחה לגבוהים. למישהו יש ניסיון עם הליאנה או הסויפט ,איך המכוניות מבחינת אמינות מהירות נוחות? המכונית מיועדת ל 30 -40 קילומטר ביום לנסיעה עירונית ו4 פעמים בשנה מחוץ לעיר.
  3. בהמשך לדבריו של בעל האאודי , לי לא מילאו שמן למשאבת הגה (בצ'מפיון) בשני טיפולים 10000 ואני חושב שבגלל זה הלכה המשאבת ההגה (1100 שקל) ששאלתי אותם למה לא מילאתם , נאמר לי שהם לא אמורים לבדוק שמן במשאבת דלק ובלמים. הם לא אמורים לשים לב לזה ?
  4. מציע לך צ'מפיון סקודה בבני ברק
  5. היא נוסעת כל יום בערך 30 קילומטר-40 קילומטר בדרך כלל נסיעות עירוניות ,4 פעמים בשנה מחוץ לעיר. אין בעיית תקציב , למרות שנראה לי ש 130000 שקל על מכונית חדשה, זה מוגזם ולא הכרחי
  6. אחותי מעוניינת לקנות גולף 1600 חדשה , אני המלצתי לה לקנות את הפולו 1600 כי היא יותר זולה. אני יודע שהגולף יותר איכותית ומיוצרת בגרמניה לעומת הפולו שמיוצרת בספרד או פורטגל אבל האם יש שוני במנועים ובמערכות הרכב ? ועוד שאלה האם הפולו 1400 אוטומטית סוחבת או שעדיף 1600? (אני המלצתי לאחותי את הידנית אבל היא רוצה אוטומט)
  7. ממליץ לך על סקודה ניו פליסיה , אמין זול וחסכונית
  8. לי יש את הפליסיה שזה יותר מתקדם , אחרי אין ספור של נסיעות מתל אביב לאילת ללא שום בעיות למעט משאבת הגה לא היו שום בעיות
  9. אולי לא הוספת מספיק שמן לגיר , פעם הייתה לי אוטוביאנקי Y10 ובמוסך לא הוסיפו מספיק שמן והייתה בעייה עם ההילוך הראשון
  10. לפי דעתי זה קשור למשאבה , לי אחרי שהחליפו זה נעלם הרעשים. אני חושב שעשית טעות שקנית באופן עצמאי את המשאבה , היית יכול לקבל במחיר דומה גם עבודה ואחריות לשנתים
  11. תודה , אגב זה עלה לי 150 שקל
  12. לא מזמן החליפו לי משאבת הגה+פולי משומשת ששופצה בגרמניה בצ'מפיון סקודה עלה לי 1100 כי היה צריך להחליף גם את הפולי (אם מישהו יכול להסביר בדרך מה זה בכלל פולי ?),חדש עולה 1500 ,אומנם זה סקודה אבל מדובר באותה רשת באופן כללי משאבה משומשת עולה 800 שקל ,תבדוק עם רון אם זה שופץ בארץ או בגרמניה כי יש הבדל גדול קיבלתי גם אחריות לשנתיים
  13. לפי דעתי הבולמים של הטויוטה מאוד לא טובים, מנסיעה של שעתיים בטויוטה קורולה 2002 אני יכול להגיד לך שלא הרגשנו שלמכונית הזאת יש בכלל בולמי זעזועים ונוחות המכונית הייתה ממש אפסית ומרגישים שעולים אפילו על נמלה
  14. לאחר שהחליפו לי את משאבת ההגה+פולי בפליסיה בצ'מפיון, נאמר לי שרק מזרקי השמן התקלקלו והמשאבה הייתה בסדר , אבל לא הייתה ברירה ונאלצו להחליף את הכל כי אין בארץ מכון לשיפוץ משאבות הגה -והמשאבה ששמו אצלי היא משופצת מגרמניה. בהגה אין שום הבדל וזה גם מה שנאמר לי מאחראי המוסך , שאין כל הבדל בהגה אבל עכשיו תפקוד המזרקי השמן יהיה טוב (לפני ההחלפה לא היה שמן הגה בגלל נזילה ) השאלה שלי היא אם זה היה הכרחי מצידי להשקיע על כל זה 1100 שקל ? האם לא היתה אפשרות אחרת לתיקון מזריקי השמן?
  15. מה שאני כמעט בטוח שהמכונית הזאת יוצרה בגרמניה , לעומת הפולו שמיוצרת היום בספרד פורטוגל ואפילו ברזיל
  16. אני לא מכונאי אבל נראה לי הגיוני שאם יש בעיה עם חוטי ההצתה , עלול לקרות שריפה , בכל מקרה שווה בדיקה הנושא הזה
  17. למה לא הלכת למוסך החברה בצ'מפיון , לי אומנם יש פליסיה אבל זאת אותה רשת ואצלי הם פתרו בעיות לאחר שחשבתי שאני עומד לזרוק את הרכב וקרות רכב מסוג MAN (אוטובוסים) אני מקווה שהחליפו לך חוטים מקוריים , שלא יישרף לך האוטו בטעות
  18. נסעתי בטויוטה קורולה שנת 2002 (של חמי) יחד עם אשתי מתל אביב לחמי יואב , חזרתי עם כאבי גב וכך גם לאשתי היא אמרה שהמכונית ממש לא נוחה. עכשיו הם קנו טויוטה חדשה וגם היא לא מי יודע מה נוחה טויוטה זה מכונית לאנשים זקנים , כמובן שיש יוצאים מן הכלל אבל אז מדובר באנשים מרובעים.
  19. עד כמה שאני זוכר גם על המשופצת יש שנתיים אחריות
  20. נסעתי על ספייס ידנית (שכורה) 2005 לים המלח עם אשתי והילד , מכונית חסכונית ,עלתה את העליות של סדום בלי בעיות , אבל הנוחות לא הייתה מי יודע מה
  21. מחר אני מכניס את המכונית לצ'מפיון להחליף את המשאבה , אלא אם כן מישהו יכול להציע לי משהו יותר זול ואיכותי , אבל איפה ?
  22. נסעתי בכבישי גרמניה באאודי A4 ידנית בשנת 2000 , המכונית הייתה מהירהכולל 2 אנשים ומזוודות ונוחה ,צריכת הדלק הייתה טובה מאוד ואפילו חסכונית . אוטו גדול ומרווח והנסיעה הייתה נעימה
  23. רק עד שנתיים אחורה וגם צריך רכב שיש במלאי של היבואן מאותו דגם
  24. בצ'מפיון סקודה בני ברק אמרו לי שמשאבת ההגה גמורה והציעו לי להחליף במשופצת ממפעל בגרמניה ב 800 שקל עם אחריות לשנתיים (חדש עולה 1500 שקל) , מישהו מכיר מכון למשאבות הגה אמין במיוחד באיזור המרכז שיותר זול ? (ניו פליסיה שנת 2000 )
×
×
  • תוכן חדש...