אתה יכול לצחוק כמה שאתה רוצה על בעליי הסקודות , אבל האוטו הזה ממש שווה , בשביל 19000 שקל שקניתי את הפליסיה 1300 אני מאוד מרוצה מהנוחות , חוץ מטיפולים המכונית הזאת לא ראתה מוסך , חזרתי ביום רביעי מנסיעה מאילת והאוטו עלה את העליות הארורות של סדום בלי בעיה ועוד עם ציוד וסופר חיסכון בדלק .
כיוון הלוך (מתל אביב) הלך קצת יותר מרבע טנק , בחזור הלך פחות מחצי טנק בגלל העליות.