איכזב מאוד
1) מאזדה 3 1600, בנסיעת מבחן היה לי מאוד איטי וכבד עם משקל של 1248 ורק 102 כוחות סוס ועוד אוטומט התוצאה עגלה עם סוסה ,צפופה מתאימה לגמדים.
2) טויטה קורולה אוטומט , בנסיעה של שעה וחצי גמרתי את הגב שלי וגם את האגן , אבל המכונית די מהירה לגיר אוטומט הרבה יותר מהמאזדה.
הפתעה לטובה :
1) אוטוביאנקי Y10 , מכונית ששוקלת 600 קילו עם מנוע פייר עצבני במיוחד ומחוג דלק של יורד (גם בעיר)
2) סקודה ניו פליסיה ידנית , באמת שהופתעתי לטובה ,מכונית מהירה וחסכונית וגם נוחה וגם די אמינה.
3) פג'ו 205 1100 גוניור היה לי שנתיים , מכונית סופר נוחה לא מרגישים את הכביש וגם בצבא על הקילומטרג' היה 250000 קילומטר ואנחנו חמישה אנשים במכונית והיא עוד סחבה לא רע.