Jump to content

רוטנברג

  • הודעות

    853
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי רוטנברג

  1. בחיפוש שערכתי בפורום לא מצאתי מידע מיוחד על הדגם הזה פורד פיאסטה 1100 סמק , איך המכונית הזאת ואם מישהו יודע כמה היא עושה לליטר דלק בעיר ומחוץ לעיר? תודה.
  2. אז עדיף לקנות את הדגם הקודם ?
  3. תבדוק אם הרכב לא היה של מורה לנהיגה
  4. ועוד השאלה המכונית שאני רוצה זה שנת 90 (ביום ראשון אני רואה את האוטו) האם מדובר בדגם הזה כמו בקישור או בצורה שכבר התחלפה לחדשה? http://www.youtube.com/watch?v=G0veSKVAg0w&eurl=http://video.google.com/videosearch?q=+escort+1990&sitesearch=
  5. לא יאומן פורד אסקורט בטופ גיר http://www.youtube.com/watch?v=BQj21_0tK1o&eurl=http://video.google.com/videosearch?q=ford+escort+&sitesearch=
  6. לא מקורי עולה לניו פליסיה 150 שקל .אני לא יודע מה יכול לקרות אם אתה שם לא מקורי
  7. דיברתי עם מישהו שיש לו הדגם הוא אומר שהוא שם שמן 10/40 לא סינטטי האם זה טוב ואיזה מים שמת לאוטו ועל איזה מוסך של פורד אתה ממליץ באיזור המרכז ?
  8. קרבורטור אוכל יותר דלק מהזרקה ?
  9. טרמוסטט בסקודה ניו פליסיה עלה לי מקורי 420 שקל
  10. אבל פחות או יותר הממוצע בעיר ומחוץ לעיר ?
  11. פורד אריקה CLX 1600 איך המכונית וכמה חסכונית ? (דגם שנת 1990) חשוב במיוחד כמה עושה לליטר בעיר ומחוץ לעיר
  12. חשבתי שאני היחידי שנוסע באוטובוס ועכשיו חושב על שילוב של אוטובוס ומכונית
  13. כעובד בית משפט לשעבר בתל אביב - באופן עקרוני הוא יכול לתבוע אותך בתביעות קטנות עד 17000 שקל ואם הוא הולך לבית משפט השלום הוא יכול לתבוע אותך עד מיליון שקל מעבר לסכום הזה הוא יכול לתבוע אותך במחוזי ואז זה מעל מיליון שקל , אבל לא נראה לי שהוא יתבע אותך אלא אם כן הוא רוצה לעשות עליך כסף , במקסימום הוא יכול לתבוע אותך בתביעות קטנות אבל לא נראה לי שהוא יעשה את זה .
  14. עד 5000 שקל , ולצביקה איך אתה מסתדר בלי לנסוע במכונית , אתה נוסע באוטובוס ?
  15. היות ואני גר בתל אביב (כל 36 שנות חיי) התייאשתי מלהחזיק מכונית בעיר הצפופה ,נמאס לי מלמצוא חניה ,כל שניה רמזור פקקים הדלק היקר וכל שאר החראות עד שלאחרונה מכרתי את המכונית , אבל יחד עם זאת אם אני רוצה לנסוע לטיול לדרום עם האישה ושני הילדים אני נאלץ להשכיר מכונית שעולה 600 שקל לשלושה ימים וגם אני מתגעגע לנהיגה מידי פעם , האם כדי לקנות מכונית קצת ישנה במצב טוב ואז הביטוח לא יקר רק 2000 שקל ולהחזיק אותה רק בשביל טיולים בסופי שבוע ולהמשיך לנסוע באוטובוס בתוך העיר ?
  16. שאלה לא מטופשת , לפני שבועיים חבר עם גולף לאחר טיפול במקרה ראה שנוזל לו דלק מתחת למכונית בקירבת טנק הדלק, התברר שהעלו לא נכון את המכונית על הליפט ובגלל זה הייתה נזילת דלק (טיפות)
  17. גם אני לא נסעתי הרבה ובכל זאת התקנתי
  18. יכול להיות שאתה צודק בכך שעדיף מכונית מקורית , היות ולי ביצעו הסרה לא מוצלחת של הגז (ובאמת שמעתי שהמכון שביצעו לי את ההסבה נסגר) אבל לזכות צ'מפיון מוטורס יאמר שהם עמלו 3 ימים והצליחו להחזיר את הרכב לקדמותו המקורית לאחר שהיה בלאגן עם הצמה של הרכב ואיזה חיישן שניזוק , אבל לאחר מכן לא הייתה לי כל בעייה עם הרכב , להפך הוא היה מהיר יותר . אז אני חושב שאם הרכב תקין אז אין בעייה לקחת אותו ואם המחיר טוב אז אולי כדי לקחת עם המערכת.
  19. תן לאיזה פחח 50 שקל ותבדוק רק אם אין תאונה , אם אין תאונה אז תקנה את המכונית (בדוק ההילוכים גם )
  20. בסקודה שלי היה מערכת גז והסרתי אותה לפני שמכרתי , לא היה שום שינוי במכונית לאחר ההסרה (בצ'מפיון עשו לי עבודה טובה מאוד והחזירו את המכונית למצב המקורי ואפילו טוב יותר)
  21. אני מכרתי את שלי שהייתה ידנית מהר מאוד וגם מעל מחירון
  22. בן 36 , מנהל חשבונות מתל אביב (נולדתי בעיר) , עד עכשיו היה סקודה ניו פליסיה ידנית שלא איכזבה (גם כמה פעמים לאילת עם כל הציוד והאישה השמנמונת) לצערי מכרתי ואני מתגעגע (את המכונית - האישה עוד איתי) כרגע אני נוסע על אוטובוס תוצרת גרמניה MAN (עם החופשי חודשי שלי) אבל בחיפושים לקניית מכונית
  23. אני נאלץ להסכים עם פותח השירשור , לקחתי פעם את הטויוטה של חמי הרגשתי שאני נוהג בטנק מרכבה,אחר כך נתפס לי הגב וגם אשתי התלוננה על כאבים , והמאזדות 3 עגלות אמיתיות
  24. יש ליבואנים גם את האינטרס להביא אוטמטיות היות והתיבות הללו פחות אמינות ומרבות להתקלקל ואז יש רווח עצום גם על התיקונים במוסכים
  25. חזרתי לפני חודש מגרמניה הסתכלתי על כל המכוניות שחונות בכביש (כולל מרצדסים חדשות) כמעט הכל היה ידני
×
×
  • תוכן חדש...