Jump to content

רוטנברג

  • הודעות

    853
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי רוטנברג

  1. לי החליפו מים בטיפול האחרון המכונית הייתה קצת חמה ואני חושב שהם התחילו מיד בהחלפה איך ששמתי את המכונית , אתה חושב שנגרם נזק למנוע ? בנתיים עבר שבוע מאז הטיפול והמכונית נוסעת בסדר , יש מן רעש של שריקה כזה כשמאיצים עם המכונית שאני חושב שהיה גם לפני הטיפול אבל לא בטוח , הייתי אצל המוסכניק והוא אומר שזה בגלל החגורה שהוא לא רוצה למתוח יותר מידי כי זה יכול ללחוץ על הגלגלים .
  2. נכון אבל אל תשכח מדובר במקום הכי נמוך בעולם , רק בטירול באוסטריה ראיתי עליות כאלו ולשטוטית את יודעת זה שקניתי ממנו את המכונית הוא מכפר יונה....
  3. רוטנברג

    תידלוק באילת

    פשוט קיבלתי פעם קישור באנטרנט על תחנות בארץ ש חשודות בדלק מהול ואחת התחנות היו באילת , אבל אני לא יכול לכתוב איזו כי אולי זה כבר לא כך .
  4. למה יש לי הרגשה שכל הפורום הנפלא הזה מנוהל על ידי אנשים שגרים בצפון הארץ (שגם הם אנשים נפלאים)? בכל מקרה כתושב תל אביב מלידה , חשוב להדגיש אני מקווה שהחוק הזה יכנס כמה שיותר מהר . שכל הדרומים הצפוניים והירושלמים יבואו ברכבת באוטובוס או בסוס ועגלה . גם ככה העיר הזאת עמוסה במשכירי דירות שמגיעים לפה מכל הארץ נהיה פה צפוף ומחניק . תחשבו על האוויר הטוב שיהיה.
  5. רוטנברג

    תידלוק באילת

    באחת התחנות דלק באילת , יש דלק מזויף , אני לא יכול לרשום איזה , אבל מומלץ להיזהר
  6. בהחלט צריך לקחת שמן ומים ...אבל מה שמטריד במיוחד אלו העליות הקשות של סדום (ועמורה) וים המלח , האם יש דרך להמנע מהעליות הלא נורמאליות האלו ?
  7. אומנם המכונית עם 210000 קילומטר לאחר השכרה וליסינג ועברה טיפול 10000 אבל מאיצה יפה ונוסעת טוב, אבל כשאני מתייעץ עם כל מיני אנשים הם לא ממליצים עד אילת , למרות שבעל הרכב שקניתי ממנו את המכונית אומר שהוא נסע לים המלח. אז מה המכונית הזאת מיועדת רק לעיר או מה ?
  8. לאחר שהמכונית עברה טיפול 10000 , יש קצת רעש מהחגורה , המוסכניק אמר שהוא לא מתח אותן יותר ידי כדי למנוע לחץ על הגלגלים . אז מה זה אומר שצריך לעשות טיימינג ?
  9. משהו יודע אם לפיאסטה יוט 1995 יש גם טיימינג או מתי עושים , הרכב עבר 210 אלף ?
  10. פעם השכרתי איביזה כזאת עם עוד כמה חבר'ה , משכתי הילוך שני עד 83 וחבר צעק עליי שאני מעביר הילוכים מהר מידי .
  11. בהמשך לשאלה שלו אז אם אין בעיות מיוחדות ברכב עדיף לא לשים 44K ? האם זה יכול לקלקל ? והאם זה מתאים לפיאסטה יוט 1995 ?
  12. הוא גם מילא קצת יותר שמן ממה שצריך בערך חצי סמטימטר מעל הקו של המקסימום
  13. מצטער שאני נאלץ לעדכן המכונית נוסעת מצויין , אבל משום מה יש מן שריקה קלה רק שנותנים גז בין הילוך להילוך , המכונית לא מתחממת זה תמיד נמצא על ה N . המוסכניק אמר שהוא נאלץ לשים שם פלגים של NGK היפני ולא של פורד שהם יותר רחבים , הבנתי שזה בגלל שאלו היו גם הפלגים של זה שקניתי ממנו את המכונית , האם יש לשריקות האלו קשר לפלגים ? כשקניתי את המכונית היו קצת צילצולים קצת אבל המכונית מאיצה יפה דרך אגב גם לבן של המוסכניק יש פיאסטה מודל 1996 הוא אומר שגם לו הוא שם 20/50 .
  14. תודה , היום סוף סוף עשיתי את הטיפול , הוא שם 20/50 של ZIS HIFLO . מקווה שיהיה בסדר .
  15. שכחתי לציין שכרגע המכונית על 210000 קילומטר. אז אם מדובר בכזה קילומטר איזה שמן עדיף ?
  16. כעובד דוד לובינסקי היבואן (לשעבר) אני ממליץ לך ללכת למוסך שרודר ברחוב כהנמן בבני ברק , אל תלכי לכל מיני חפרים שרק יקלקלו לך עוד יותר , אני גם לא בטוח שיותר יקר שם ואני טיפלתי בפג'ו 205 שהייתה לי ... הם מקצוענים ובאמת שלא יקרים
  17. ראיתי פרסומת כזאת בגרמניה רק 7500 יורו ועיתוני הרכב הגרמנים משבחים , חבל שלא מייבאים גם לפה במחיר דומה. http://www.dacia.de/dacia_sandero_presse.php
  18. כרגע יש במכונית 20/50 אם מחליפים ל 10/40 עלולה להיות בעיה או שזה בסדר ? זה שקניתי ממנו את המכונית אמר שהוא היה מוסיף 3 ליטר בין טיפול לטיפול ,כל 10000 קילומטר
  19. בסדר אבל מה עדיף מבין השניים והאם ה10W40 גם חצי סינטטי ?
  20. אתה חושב שהם מתעסקים עם פיאסטות 1995 ?
  21. כרגע יש 20/50 תגידו מה הכי מומלץ כי המוסכנקים כל אחד אומר משהו אחר
  22. זה לא יאומן ,באתי היום להכניס את המכונית לטיפול המוסכניק אומר שמומלץ למכונית הזאת 20/50 , במוסך אחר אומרים שהוראות יצרן צריך 15/40 . זאת כולה פיאסטה ...אבל מה בכל זאת הכי טוב ? ומה צריך סינטטי או חצי סינטטי ? ועוד שאלה האם חייב שהפילטרים והפלאגים יהיו מקוריים או לא חייב ?
  23. תודה ,באמת עוד אנשים שיש להם פיאסטות אמרו לי שגם הם שמים 10/40 .
×
×
  • תוכן חדש...