Jump to content

רוטנברג

  • הודעות

    853
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי רוטנברג

  1. פשוט לא היה לי כוח לחפש .
  2. לפני שנה וחצי כשעוד הייתה לי הניו פליסיה לאחר שבטסט הבוחן אמר לי שצריך להחליף את הקדמיים , בצמגייה חיפשתי את הכי זולים והחרא אמר שיש לו רק ב 300 שקל לצמיג ליפני אני חושב או קוראני שנאלצתי לקנות , בגלל זה אני שואל על הסינים.
  3. כן , לא תמיד יקר זה יותר טוב ... העיקר שקונים חדש במחיר של משומש. ואם היו מייבאים את הדאצ'ה או את הדלתא שוב מרומניה לא הייתי מהסס וקונה. הייתי ב שנת 2000 בבוקרסט ויש שם מוניות דלתא והן סוחבות מצויין. אין סיבה לקנות צמיג ב 300 שקל.
  4. אני חושב שלדגם YOUTH 90-97 אין חגורת טיימינג וגם לדינמיק אין (1300) לדגם ה 1250 יש וצריך להחליף כל 90 אלף כולל משאבת מים.
  5. האם פותח השירשור יכול להגיד איפה אפשר לרכוש את הצמיגים האלו ?
  6. יכול להיות שאתה צודק לגביי הפילטר אוויר , זה קרה בדיוק לאחר טיפול 10000 בפיאסטה, היות והפילטר הוחלף ללא מקורי, והמכונאי גם אמר שהפילטר הקודם היה בכלל של פורד אריקה והוא לא היה מתאים אבל כשהיה של האריקה זה לא שרק.
  7. אז אתה ממליץ למתוח אותה עד שלא ישמע רעש ולא נורא אם יהיה לחץ על הגלגלים או שבגלל שהיא ישנה אז עדיף להחליף חגורה ? ומה יכול לקרות אם זה נקרע ?
  8. תגיד איפה אפשר להשיג את הצמיגים האלו , אני רוצה לקנות לפיאסטה שלי,מה הכתובת אני הולך לשים 4 צמיגים. לא אכפת לי גם אם זה לא במרכז
  9. הוא תיאר את השריקה במדוייק , כי גם לי זה קורה בפיאסטה , לטענת המכונאי שעשה טיפול 10 אלף זה מהחגורה ועוד הוא הוסיף ואמר שלא כדי למתוח יותר מידי כי אז יהיה לחץ על הגלגלים. השאלה אם הוא צודק ואם כן אז מה יכול לקרות אם יש לחץ על הגלגלים ?
  10. האם פותח השירשור יכול לרמוז או להגיד לנו היכן נמצא המוסך המהולל ???
  11. כמה זה צריך לעלות ? ומה יכול לקרות אם נשארים במצב הזה של שריקה מהחגורה ?
  12. בררתי בהרבה חנויות חלפים בתל אביב ולא מצאתי את הדגם הזה , הייתי בחנות חלפים בתל אביב והוא אמר שמתאים לפיאסטות רק 1300 סמ"ק תגיד מה יכול לקרות אם זה לא הדגם ? מה יכול להשתבש ?
  13. רציתי לעדכן הייתי שוב במעבדה והפעם השותף ראה מה קורה שם ושאל אם המצבר חלש וזה באמת קצת חלש וזאת הסיבה לקטיעות וכל פעם שזה קורה צריך לעשות RESET בחור בנתיים זה שוב עובד........
  14. שכחתי לציין שאני מדבר על ידני
  15. בגרמניה השכרתי את הרכב לשבוע ,למרות שרציתי מכונית קטנה קבלתי את הנוטה הזאת. המכונית חסכונית מאוד מאוד והמחוג של הדלק לא יורד למרות שמדובר במנוע בנזין , אבל לא הייתה מהנה לנהיגה ולא נוחה כאילו אין בולמי זעזועים בעיקר בכבישים הגרועים של סלובניה וקרואטיה בגרמניה ואוסטריה לא הייתה בעייה , נסענו איתה 1500 קילומטר בערך (גרמניה אוסטריה סלובניה וקרואטיה) גם אשתי נהגה על המכונית והפתיעה אותי שסגרה 140 קמ"ש.
  16. שלא תאכל שלילה 3 חודשים , תחשוב שוב לפני שאתה הולך למשפט , למרות שאתה צודק ויש סיכויי
  17. ואם זה מקולקל איך אפשר לדעת שתקין ?
  18. רציתי לעדכן ,קניתי היום 4 פלאגים מקוריים של פורד אומנם לא את הקוד שצויין ,כי לא היה ניתן להשיג אבל מתאימים לפיאסטות 1300 בלבד (לא 1400) 87YF 12405 AE גם היה כתוב MFL001 אין לי מושג מה זה אומר. 20 שקל ליחידה עם קונוס . יש הבדל משמעותי , המכונית נדלקת מיד ללא כל היסוס , יותר שקטה ומהירה. למרות שקצת כואב שהכניסו לי פלאגים של NGK ללא קונוס באותו מחיר בטיפול.
  19. אם כבר אז מה היא ארץ היצור של הפורד פיאסטה ,אצלי כתוב ספרד אבל מי תיכנן ומאיפה החלקים.
  20. לפני שנה היה לי רדיו דיסק חדש בניו פליסיה , עקב נסיעה לחול לשנה מכרתי את הרכב ומשהו מקצועי פירק את הרדיו דיסק ,לפני חודש קניתי פיאסטה 95 והרכבתי את הרדיו דיסק (בן 3 שנים בערך) של חברת SOUNDTECK או משהו כזה. הוא היה תקין לחלוטין ועבד בסדר ופתאום לאחר ההתקנה המחודשת הפסיק לעבוד , הטכנאי שבדק אמר שהלך הג'וק והכי טוב לקנות חדש , האם הוא צודק או כדי לתקן , הוא אומר 250 !!!שקל לתיקון. מה כדאי לעשות ואני לא מעוניין להשקיע הרבה כסף על חדש
  21. אני חושב שהיצרן שם משקולות בכוונה על מנת לאזן את הרכב בסיבובים.
  22. אני חושב בשביל הסיבובים שהמכונית תהיה מאוזנת
  23. ידוע שככל שהמכונית יותר כבדה יש יותר צריכת דלק. חשבתי על רעיון פשוט לחיסכון ענק בדלק שאפילו אאודי תעשה 1 ל 15 בעיר אבל לא בטוח שאפשר ליישם. האם ניתן להוריד משקולות מהרכב שהיצרן שם ברכב ?
  24. בררתי בכמה חנויות חלפים והיחידה שמצאתי בתל אביב שיש מוטוקראפט אבל דגם GFMA9FS22CM1 לדברי האיש זה תואם את הדגם שאתה אמרת ויש לו קונוס. ומתאים לפורד. מחיר 18 שקל +מעמ ליחידה. האם אפשר הדגם הזה ?
  25. שמעתי פעם שצריך להחליפף רק שהמנוע קר , שלא יהיו לך סדקים במנוע....
×
×
  • תוכן חדש...