Jump to content

רוטנברג

  • הודעות

    853
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי רוטנברג

  1. יצא לי להתארח בכנסים של חברת פורשה בבית מלון בגרמניה ליד העיר שטוטגרט , אני יכול להגיד לך שאנשי פורשה הם גרמנים איכותיים במיוחד וקפדניים , כמעט לכל העובדים יש מכונית פורשה . אני בהחלט מבין אותך על כעסך על הנאצים , אני כועס על הגרמנים בגלל שהם מיצריים מכוניות מעולות אבל כבדות מאוד.
  2. קשה להאמין על העונש האכזר שקיבל חנן גולדבלט - הוא אולי שכב עם הנשים ואמר להן שככה לומדים לשחק אבל לא נעשה משהו בכוח , כל אישה נורמאלית הייתה צריכה להבין שככה לא לומדים משחק .... בכל מקרה גם אם היה מגיע לו עונש זה לא היה צריך להגיע ל 7 שנות מאסר הבן אדם יצא בגיל 75 שנה מהכלא. אני חושב שאם הוא לא היה מפורסם היו סוגרים לו את התיק או מקסימום היה מקבל על תנאי , צריך לקוות שהעירעור שלו יתקבל.
  3. רוטנברג

    הנפט מתרסק

    הבנתי שהמחיר כבר נקבע ל 5.55 לסוף השבוע אז זה כבר לא משנה אם יעלה או לא כי זה לכל החודש
  4. רוטנברג

    הנפט מתרסק

    אל דאגה ראיתי בפוקס ניוז שאין להם בכלל ביקוש (לג'יפים) אפילו לא במחירים מצחיקים, אני לא מבין מה אנשים מוצאים בג'יפים המגושמים , אם מישהו רוצה להרשים אז אם כבר במרצדס או B.M.W או אאודי( מכוניות לא ג'יפים) מישהו יודע מתי המחיר המוזל מתעדכן ?
  5. אבל למה זה ממשיך לרדת לרבע הראשון , אומנם לא יורד למינימום אבל בכל זאת יורד , למרות החלפת טרמוסטט , איזה מכונאי אמר לי שהעיקר שהמנוע הגיע לטמפרטורה עבודה ואחר כך זה לא משנה אם זה קצת יורד כי המנוע כבר חם, השאלה אם סתם הלכו 250 שקל ? בנתיים מה שטוב שהמכונית מגיע יותר מהר ל אמצע מאז החלפת הטרמוסטט וצריכת דלק 80 אחוז בעיר בערך 12 לליטר
  6. יש נוזל קירור פרסטון , לא יודע מה מתאים ? אולי בגלל זה קצת יורד ?
  7. זה מתחיל לעבוד כשחום מנוע באמצע ונכבה מידי פעם ושוב עובד
  8. עידכון : אתמול הייתי במוסך ברחוב שוונצינו בתל אביב, התברר ש לא היה בכלל טרמוסטט , אז שמו טרמוסטט מקורי של מוטוקראפט החליפו נוזל קירור פרסטון ואטם טרמוסטט ובית טרמוסטט , המכונאי גם ראה שפלאג אחד היה משוחרר וחיזק אותו . מאז המכונית נהייתה מהירה במיוחד , מה שלא היה קודם , המכונית מגיע לחום האמצע הרבה יותר מהר ומתייצב שם . חיסכון בדלק , נסעתי 60 קילומטר והמחוג של הדלק ירד ב2 מילימטר לא יאומן החיסכון. לגביי חום מנוע מחוץ לעיר אני חושש שבכל זאת קצת יורד לאות M בערך לרבע הראשון אבל לא ירד לקו המינימלי אבל אולי היה יורד עוד קצת אם הייתי נוסע עוד אבל לא בטוח אני צריך עוד לבדוק. לקח 250 שקל כולל הכל . יניב אצלך זה כל הזמן על האמצע איזה דגם הפיאסטה שלך ,אולי יש שוני בין יוטה לדינמיק ?
  9. יכול להיות שהגפ"מ גרם , שמעתי לפחות עוד 2 מקרים שהלך מנוע בגלל גפ"ם . בישראל ההתקנות בהחלט חובבניות לעומת גרמניה שדוד שלי עשה שם בשברולט גפ"מ הם מקצועניים אמיתיים.
  10. לפותח השירשור , אמרת שנסעת על בנזין לא היו שום נקישות , אולי שווה להחזיר את מערכת הגז למכון שהתקין את זה או שיתקן או שיחזיר את הכסף אני יודע שיש על זה אחריות שנתיים , אולי יש עילה לתביעה נגד הגפ"מ . אני יכול להגיד לך שאני התקנתי לפני שנתיים בערך מערכת גז בניו פליסיה ומאז הרכב התחיל להשתגע כל מיני גימגומים , היה נכבה ועשה 6 קילומטר לליטר גז ועוד מחוץ לעיר ומה לא ... בעיצת רפי לין פניתי למעבדת אייל שאמרו לי שהמכון גז ניתק את החיישן חמצן שיחקו עם הצמות קדחו חורים מיותרים ומה לא . הלכתי למכון הגז ולמזלי הם זיכו אותי והחזירו הכסף חייב תודות לאייל ולרפי לין, רגע לפני שפשטו רגל... רק אחרי שהוציאו לי את הגז מוסך צימפיון סקודה הסכים לטפל ברכב, עמלו 3 ימים להחזיר את הצמות ואת החוטים ואמרו שסלט מיונז כזה הם לא ראו בחיים שלהם.
  11. אז אתה אומר שהכל בסדר ,איזה שנה היה לך ? האמת שגם החשמלאי רכב אמר שזה לא נורא , השאלה אם המכונית אוכלת יותר דלק מחוץ לעיר אם החום יורד לקו הראשון , איפה שהאות L
  12. אני אבדוק ביום ראשון ואעדכן
  13. הלו ? למישהו יש תשובה צריך להחליף הטרמוסטט ?
  14. אם היית מתל אביב הייתי אומר לך ללכת איפה שהייתי החליף לי את היוניט ב 90 שקל כולל עבודה אבל אתה מחיפה... בכל אופן היות וצברת נסיון על כל העסק הזה מה אתה אומר על זה ש הייתי אצל החשמלאי שבדק ששני הצינורות היו חמים , הוא אומר שזה סימן שהטרמוסטט עובד , ואם בנסיעה מחוץ לעיר החום יורד זה לא נורא , אבל זה אומר שהמכונית אוכלת יותר דלק גם אם זה מחוץ לעיר ? זה אומר שהטרמוסטט עובד ? למה זה יורד ל מינימום של הקו של הנורמאל ?
  15. הייתי אצל החשמלאי שני הצינורות היו חמים , הוא אומר שזה סימן שהטרמוסטט עובד , ואם בנסיעה מחוץ לעיר החום יורד זה לא נורא , אבל זה אומר שהמכונית אוכלת יותר דלק גם אם זה מחוץ לעיר ?
  16. לאחר שאני החלפתי את היוניט ,החשמלאי בדק בדיוק מתי הונטה מתחילה לעבוד בדיוק שזה מגיע לחצי ,בעיר הכל בסדר עכשיו הבעייה אצלי שבנסיעה מחוץ לעיר זה עוד פעם יורד לקו המינימום ... בכל מקרה טרמוסטט מקורי במוטוקראפ עולה 145 שקל ERT190 אבל אין להם במלאי
  17. אם קונים טרמוסטט מה עדיף 82 או 92 מעלות , החלק המקורי ERT190 של מוטוקראפט עולה 145 שקל הטמפרטורה אמורה הנכונה אמורה להיות 92 מעלות , אבל עדיף לשים 92 מעלות שלא יתחמם , הבנתי ש92 זה מוגזם לארץ החמה שלנו וזה טוב רק לארצות קרות באירופה. מה עדיף ?
  18. החלפתי את היוניט בגלל שהחום היה על המינימום של החום הנורמאלי על הקו הראשון , 60 מעלות. לאחר החלפת החלק הזה החום עומד על האמצע כמו שצריך 90 מעלות, רק מחוץ לעיר זה יורד לקו הראשון ומתקרר.
  19. אז אולי לא הייתי צריך להחליף את היוניט מאוורים ? הכל קשור לטרמוסטט ?
  20. מנוע JB6 הינה תמונה של הישן שהגיע ל 60 מעלות ומתחברים לזה 2 חוטים במכונית.
  21. מכונית אמינה וחסכונית במיוחד יש לי כבר 3 חודשיים עושה לי 14 משולב לליטר. אחרי השכרה 4 ידיים ו215000 קילומטר.... אבל תקחי משהו שיבדוק לך
  22. החלפתי לא מזמן טרמוסטט או יוניט (משומש אבל מקורי של פיאסטה ב 90 שקל כולל עבודה) היות והראשון היה על טמפרטורה 60 מעלות ועכשיו החדש על 90 מעלות באמצע בערך. בעיר הכל בסדר זה מגיע ל 90 מעלות באמצע , אבל שאני נוסע מחוץ לעיר המד חום יורד ל לקו המינימלי של הנורמל של החום ולא נמצא על האמצע. זה לא אמור להיות כל הזמן על האמצע ?
  23. תודה , באמת פעם אחת נכנסתי שמאלה בצומת הראשונה שהיה שלט לאילת והגעתי לערד אם אני לא טועה , צריך בשני .
  24. לא רק שצריך להפסיק פעולת הרמזורים בלילה , אלא לבטל המון רמזורים , אני מתאר לעצמי שאתה גר בצפון או משהו כזה , אבל פה בתל אביב על כל צומת הכניסו רמזור , גם באיזורים שקטים ולא מרכזיים , באירופה גם אין הרבה רמזורים רק בצמתים . וגם גורם לבזבוז דלק
  25. BAGIRA , בהחלט מאיט קודם , השוליים רק אם אין ברירה יורד טיפה לכיוון השוליים . תודה צביקה.
×
×
  • תוכן חדש...