רק רציתי לעדכן שרק לפני שלושה ימים החלטתי לקחת את אשתי ונסעו לאילת ...עם הפיאסטה בשעה 15:30 יצאנו מתל אביב ,עצרנו בדימונה לאכול , כשהגענו לאיזור ים המלח היה כבר החשיך ובכביש הערבה היה כבר חושך מוחלט למזלנו הייתה רוח לא נגד הכיוון כך שהנסיעה הייתה קלה יחסית והנסיעה בחושך הייתה לא נעימה . הגענו לאילת .
הדרך חזור : יצאנו בערך בשעה 14:00 מאילת לכביש הערבה כאשר הרוח הייתה נגדית וחזקה עשינו עצירה במקדולנד לשירותים כשחזרו למכונית פתאום אני רואה בצמיג האחורי שמאלי בורג בתוך הצמיג אבל לא הייתה ירידה באוויר, חשבתי שזה לא נורא אבל בהמשך התברר שזה כן היה נורא במיוחד בגלל שלא היה לי צמיג חליפי , המשכנו לנסוע ובערך העין יהב עצרתי למלא אוויר ואז שמעתי שכל האוויר יוצא מהצמיג , גם הפסט לא עזר, מילאתי אוויר בכל זאת עד שהתמלא והמשכתי לנסוע עד שכל האוויר ירד לגמרי כאשר אנחנו נמצאים באמצע הערבה בשוליים בחושך מוחלט רועדים מקור וללא מים ,מרוב יאוש הסתכלתי לשמיים וראיתי המון המון כוכבים , אשתי אומרת לי איך לא לקחת גלגל נוסף , התקשרתי לגרר של החברת ביטוח , המוקדנית אומרת לי שפנצ'רים זה לא כלול בשירות ואם אני רוצה שירות זה יעלה לי 700 שקל ...עד דימונה . אמרתי לה לא צריך .
פתאום ניזכרתי שיש לי קרוב משפחה שיש בגרמניה שיש לו חבר שגר בערבה והוא גם מוסכניק , התקשרתי אליו והוא לא היסס והוא מומחה למכוניות פורד הסברתי לו מה המצב והוא בא כעבור שעה עם צמיג 13 (155/70) החליף לי הצמיג , אשתי אמרה לו שהוא מלאך ואני לא האמנתי שיש לי כזה מזל אפילו לא רצה לקחת כסף , ישר המשכנו לכיוון תל אביב , מבחינה מכנית הכל היה נהדר גם את העליות של ים המלח , מה שבטוח בפעם הבאה אני לוקח חלופי .