Jump to content

רוטנברג

  • הודעות

    853
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי רוטנברג

  1. אין ספק שזה שילוב מעניין רפתנית וסבתא שעובדת בבית מטבחיים
  2. זהו שזה לא פנטזיה , היא באמת עבדה בבית מטבחיים , רק לדמיין אותה שם זה לא יאומן , איך אישה יכולה לעבוד במקום כזה, זה מדהים.
  3. אין ספק שבחורה שאוכלת המבורגר או סטייק זה דבר מגרה , אבל אם אני אספר לך שאמא של סבתא שלי עבדה בבית מטבחיים, אני לא האמנתי שדוד שלי סיפר לי את זה , בהחלט היה מעניין לפגוש אותה.
  4. תודה , פשוט זה יכול לקלקל ההברגה אם שמים את הלא נכון
  5. איזה מספר מפתח פותח את הברגים של צמיג {פיאסטה95}? יש לי מפתח צלב עם 4 פתחים ואני לא יודע מה מתאים למקרה של פנצ'ר?
  6. בכמה קנית את הרכב ? ואיזה רכב מדובר ? אולי אפשר לתבוע בתביעות קטנות הייתי נוכח במשפט כזה והיה פיצוי כלפי קונה הרכב גם ללא בדיקה היות והרכב עבר תאונה קשה.
  7. אם את נוהגת על פיאסטה אז את בטח רגילה להילוכים , אבל למה את צריכה יונדאי זללנית ? אני הייתי קונה פולו ידנית או פביה ידנית או פיגו 206 ,פונטו ידנית
  8. לפותח השירשור , אני לא יודע מאיזה מרכז אתה, אבל אני כתל אביבי (מלידה) רק יכול לשמוח על זה שלא יבואו לפה עם מכוניות . כל הצפוניים הדרומים והירושלמים תיסעו באוטובוסים ורכבות . תאמין לי שלמרות שיש לי מכונית זה רק לקחת הילדים לגן או לנסוע מחוץ לעיר , וכשאני רוצה למרכז תל אביב אני עם חופשי חודשי. למי יש כוח לגרירות קנסות חנייה לשלם לחניון או לחפש חנייה ?
  9. אם לא תשלם , אבל אז אתה תצטרך לשלם להם גם פיצוי של 400 שקל בנוסף ל 2000 שקל שזה יגיע לתביעות קטנות , אתה נכנסת בו מאחורה והשפיטה תהיה אוטומטית לטובתו ואין לך הוכחה אחרת או תמונה או עד , אני הייתי מנסה להגיע לפשרה עם חברת אלדן תגיד להם שאתה מוכן לשלם 1000 שקל או 1500 אם הם לא יסכימו אז תן להם 2000 שקל.
  10. טיפול כל 5000 אלף החלפת שמן 20/50 ופילטר שמן , אני חושב שבתוך העיר המכונית יותר מתאמצת רק מה שמפחיד זה העליות של סדום , גם מאוד חסכנית עושה בערך 17 מחוץ לעיר.
  11. אולי גם אפשר להמיר את זה באזהרה אם לא היו לך עבירות במשך שנתיים.
  12. רק רציתי לעדכן שרק לפני שלושה ימים החלטתי לקחת את אשתי ונסעו לאילת ...עם הפיאסטה בשעה 15:30 יצאנו מתל אביב ,עצרנו בדימונה לאכול , כשהגענו לאיזור ים המלח היה כבר החשיך ובכביש הערבה היה כבר חושך מוחלט למזלנו הייתה רוח לא נגד הכיוון כך שהנסיעה הייתה קלה יחסית והנסיעה בחושך הייתה לא נעימה . הגענו לאילת . הדרך חזור : יצאנו בערך בשעה 14:00 מאילת לכביש הערבה כאשר הרוח הייתה נגדית וחזקה עשינו עצירה במקדולנד לשירותים כשחזרו למכונית פתאום אני רואה בצמיג האחורי שמאלי בורג בתוך הצמיג אבל לא הייתה ירידה באוויר, חשבתי שזה לא נורא אבל בהמשך התברר שזה כן היה נורא במיוחד בגלל שלא היה לי צמיג חליפי , המשכנו לנסוע ובערך העין יהב עצרתי למלא אוויר ואז שמעתי שכל האוויר יוצא מהצמיג , גם הפסט לא עזר, מילאתי אוויר בכל זאת עד שהתמלא והמשכתי לנסוע עד שכל האוויר ירד לגמרי כאשר אנחנו נמצאים באמצע הערבה בשוליים בחושך מוחלט רועדים מקור וללא מים ,מרוב יאוש הסתכלתי לשמיים וראיתי המון המון כוכבים , אשתי אומרת לי איך לא לקחת גלגל נוסף , התקשרתי לגרר של החברת ביטוח , המוקדנית אומרת לי שפנצ'רים זה לא כלול בשירות ואם אני רוצה שירות זה יעלה לי 700 שקל ...עד דימונה . אמרתי לה לא צריך . פתאום ניזכרתי שיש לי קרוב משפחה שיש בגרמניה שיש לו חבר שגר בערבה והוא גם מוסכניק , התקשרתי אליו והוא לא היסס והוא מומחה למכוניות פורד הסברתי לו מה המצב והוא בא כעבור שעה עם צמיג 13 (155/70) החליף לי הצמיג , אשתי אמרה לו שהוא מלאך ואני לא האמנתי שיש לי כזה מזל אפילו לא רצה לקחת כסף , ישר המשכנו לכיוון תל אביב , מבחינה מכנית הכל היה נהדר גם את העליות של ים המלח , מה שבטוח בפעם הבאה אני לוקח חלופי .
  13. פעם מזמן אמרו לי שאם יצאת מהצבא על 21 נפשי ויש לך רשיון ופתאום קבלת שלילה לא חשוב על מה , אז הרשיון בכלל לא מוחזר רק לאחר בדיקה של משרד הבריאות ברחוב הארבעה בתל אביב . אם אתה רוצה לבקש רשיון על מונית או להיות מורה נהיגה אתה גם מוזמן לבידוק אם אתה פסיכי. הכי טוב לא לבקש מהם שום דבר תישאר עם הרשיון שלך וזהו רק אם יזמנו אותך תלך. אבל אני לא יודע אם זה עדיין ככה , הכי טוב תתקשר למשרד הרישוי ותגיד שאתה ...(המערכון של הגשש אם אתה זוכר) וברצינות , הכי טוב שתתקשר למשרד הבריאות ותישאל אותם ואם אתה יכול תעדכן .
  14. אם השתחררת על סעיפים 31325 או משהו דומה לזה שזה סעיף נפשי ( ככל שהמספר בסוף קרוב יותר 5 ל אז ככה הסעיף הפסיכיאטרי קשה יותר) אז תקבל זימון , בכל מקרה אם היית בכלא כמה חודשים וכך השתחררת ואין לך סעיפים נפשיים אז לא תקבל זימון אבל אם כן יש לך סעיפים נפשיים אז בטוח יזמנו אותך , השאלה על איזה סעיף שיחררו אותך ?
  15. רוטנברג

    הנפט מתרסק

    אל תשכח שמחיר הנפט גבוה זה מקדם את הפצצה האטומית של איראן ....
  16. זה לא בגלל שנהגת בשיכרות בכל מקרה אתה אמור לקבל זימון כזה . הריי בטח היית אצל הקצין בריאות נפש ועשית הצגות של פסיכי , זה ברור שאתה לא מטורף אלא רק רצית לצאת מהצבא אבל את משרד הבריאות זה לא מעניין , הם רוצים לראות שאתה באמת לא מטורף .
  17. רוטנברג

    הנפט מתרסק

    דווקא היום את התקיפה בעזה כדי שהמתיחות תעלה בעולם הערבי ומחיר הנפט יקפוץ בעוד כמה דולרים .
  18. זה נראה ממש מפחיד , להיות בלי רשיון 3 שנים אם לא עוברים את הבחינה .
  19. מאכזב - כרגיל בלי גירסה ידנית .
  20. אולי תקבל זימון ממשרד הבריאות ואז תצטרך לעבור שאלון של איזה 300 שאלות כדי לבחון את האישיות שלך ולראות אם אתה יציב מבחינה נפשית , ואחר כך פסיכיאטר שואל אותך גם שאלות , מרוב שאלות באמת אפשר לצאת משם פסיכי . אבל אם אתה לא עובר את השאלות או שמתרשמים שאתה לא כשיר יכולים לפסול לך את הרשיון ואז אתה צריך לקחת עורך דין בשביל לייצג אותך וגם פסיכיאטר עם חוות דעת אולי עלות של 20000 אלף שקל
  21. רוטנברג

    הנפט מתרסק

    יש כבר מחיר חדש לחודש 1/2009 ?
  22. אצלי עושה 16-17 מחוץ לעיר (עם 3 אנשים באוטו) בעיר 13.5 בערך (פיאסטה 95 ) אם יש לך בעייה של דלק מנסיון תבדוק אם הפלאגים של מוטוקראפט , אם הטרמוסטט והיוניט חום עובדים תקין
  23. אם יש גומיה קרועה בצד ימין של הגלגל (הטסט בעוד 8 חודשים ) ולא מחליפים את זה , יכול לקרות נזק או שזה לא נורא? וכמה זה צריך לעלות לתקן את זה (פיאסטה 1995 יוט)
  24. אם למישהו יש ניסיון עם הלחמה של הדוד אני אשמח לדעת כי אני צריך מחר להחליף את האגזוז
×
×
  • תוכן חדש...