Jump to content

רוטנברג

  • הודעות

    853
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי רוטנברג

  1. אין לי ספק שאתה צודק , מנסיון ...
  2. שיר משנת 89 או משהו כזה : זה הולך ככה המילים : הפיזמון והמילה שנאמרת ,לעולם אינה חוזרת ויי ויי ויי כמו ציפור את נעלמת .... ואני חושב שהזמר הזה שר עוד שיר מזרחי ... יא בינתיל סולטן יה ביצי עצ'ן תודה
  3. מנסיון...אני הייתי יוצא בשעה 14:00 -15 ,כך יוצא שאני מגיע (מתל אביב) לאיזור דימונה ב 16:15 בערך אוכל שם ארוחת צהריים בצומת יש שם אוכל טוב וב 17:00 בערך ממשיך לערבה , ככה גם אפשר להנות מהנוף של הערבה וגם לא חם מידי.
  4. אז זה שיפור גדול ,כי כשהייתי ב2000 היה פשוט נורא בפולין עם הכבישים הצרים , אז בכל הכבישים הבין עירוניים היו שני נתיבים ?
  5. עשיתי את אותו מסלול בשנת 2000 ,מברלין לפוזנן וורוצלאב , אבל הכבישים היו נוראיים בפולין , כבישים צרים מאוד. בנתיים משהו השתנה שם ? סללו כבישים מהירים עם שני נתיבים לכל כיוון ? או שזה נשאר ככה?
  6. עשיתי את אותו מסלול בשנת 2000 ,מברלין לפוזנן וורוצלאב , אבל הכבישים היו נוראיים בפולין , כבישים צרים מאוד. בנתיים משהו השתנה שם ? סללו כבישים מהירים עם שני נתיבים לכל כיוון ? או שזה נשאר ככה?
  7. מה קרה ? קנית מאזדה ב מאה ומשהו אלף שקל ועכשיו שאולי עומדים להביא את האלטו שהוא רכב אמין שנת 2010 במחיר מצחיק אז אני מבין שיש תחושה של פיספוס של קניית רכב חדש ,לא נורא. תהנה מהעגלה שלך. ליד הבית שלי אני עוד רואה סוזוקי אלטו שנת 87 ונוסעת כל יום מצויין, כל החלקים של הרכב הם של סוזוקי אורגינל מצידי שירכיבו את זה גם בעזה ...
  8. כבר שילמת על הבדיקה איזה 400 שקל ??? והמוכרת מציעה לך הצעה די נדיבה , אני הייתי לוקח את הרכב שהוא גם חסכוני וגם מהנה לנסיעה , אלא אם כן את נהנית לפרנס את מכוני הבדיקה בעוד בדיקת מכוניות ....
  9. אין ספק שמשתלם לקנות את האלטו הידנית ב55 אלף שקל זה כבר הפרש גדול אפילו לפנדה שעולה 79000 , אני בטוח שהרבה אנשים יקנו את זה , זה כמו לקנות את הפיאט 500 (רק פחות 70 אלף שקל) אולי אפילו יותר טוב. מקווה שזאת לא רק שמועה ובאמת יביאו.
  10. יצאה גם תקנה שאם אתה מנסה להוכיח שאתה "שפוי" כדי לקבל הרשיון , אז במידה וכן אז יש סיכוי שהצבא ינסה שוב לגייס אותך .
  11. יודע את זה מנסיון...נסענו בכביש מהיר בדרך למינכן , פתאום ללא שום סיבה 3 שוטרים עם A8 עוקפים אותנו ומסמנים לנו לעצור בצד , התחילו לחטט לנו ברכב (השכור) בדקו דרכונים ובסוף נסעו. אפילו עשיתי איתם תמונה למזכרת....
  12. ניידות משטרה סמויות בגרמניה נוסעות על אאודי A8 .
  13. רוטנברג

    חיפה - אילת - חיפה

    לא יודע מה אנשים מוצאים בג'יפים האלה , אולי רק התענוג בלנסוע במדבר שזה באמת נראה לי כיף , אבל אם מישהו רוצה לעשות רושם בעיר עם ג'יפ יונדאי או טוסון או איך שלא קוראים לזה אז הוא ראויי לרחמים . אם כבר ג'יפ אז רק מפולקסווגן ,אאודי או מרצדס.
  14. באיטליה הם כוחניים גובים את זה ישירות מהחברת אשראי ,בגרמניה הם יותר מנומסים ,הם שולחים לך את זה בדואר אבל כפי שהבנתי מבגירה , יש עמלה שחברת האשראי גובה . אם לא תשלם את הדוח תקבל כפל קנס וכשתגיע לאירופה לא יתנו לך להיכנס . בכל מקרה אם זה מעודד אותך הקנס שלך יעזור לברלסקוני לממן את המסיבות עם הבחורות שלו
  15. עדיף פי אלף פנדה או שברולט ולפותח השירשור הצדק עמך , אני הייתי מעדיף לנסוע באופניים עם מנוע עזר ...
  16. רוטנברג

    חיפה - אילת - חיפה

    סליחה על הבורות אבל מה זה טוסון ?
  17. אז אתה בא להגיד לי שאם קבלתי 20 יורו על הדוח בהמבורג , חברת ההשכרה תרצה עמלה של 30 יורו על דוח של 20 יורו ?
  18. הגיע הזמן , הזדמנות טובה להתפטר ממכוניות מזהמות
  19. לפני חודש חזרתי מגרמניה ולאחר חודש קבלתי דוח על מהירות אבל לא סכומים אסטרונומים כמו החבר שלך , התקשרתי לגרמניה לשאול מה יקרה אם לא אשלם את הדוח אז היא אמרה לי שיהיה כפל קנס אם לא אשלם , נראה לי שזה יתפוס גם על החבר שלך כי החוקים דומים באירופה , ומה שיקרה שבפעם הבאה שהוא יגיע לאיטליה או לאירופה הוא יהיה חייב לשלם את זה . שיקח מישהו שמדבר איטלקית ויתקשר לאיטליה ויסביר שמדובר בתייר , אבל אם לא יותרו אז שיישלם את זה . דרך אגב שני חברים שלי נסעו לאיטליה וגררו להם את הרכב זה עלה להם 100 יורו והם נאלצו לשלם את זה לאחר שהגיע לארץ. דווקא תכננתי לנסוע לאיטליה ולהשכיר שם רכב אבל עם כאלה סכומים של קנסות אני מוותר על התענוג
  20. לפותח השירשור - אל תתיחס למחירון , ההיפך שתרצה למכור תבקש יותר כי יש מחסור של גיר ידני - רק צריך להיות קצת סבלני.
  21. יש עדכון - היום קיבלתי את הדוח בדואר ישר לבית על מהירות - פחות נורא ממה שחשבתי - 20 אירו .
  22. יום מאושר כבר מזמן הם היו צריכים לעשות שינויים עם הרכבים הגדולים והמגושמים יתחילו לייצר מכוניות יותר קטנות כמו באירופה ואולי וזה כבר מדע בידיוני יסעו באמריקה בגיר ידני
  23. מאיזה מהירות זה מתחיל לצלם שם ?
  24. נכון , זאת הבעיה שברולט לומינה ולי אין כח להתעסק עם המכירה הזאת.
  25. קרוב משפחה שלי קנה פה רכב וכעת חוזר לגרמניה , הוא צריך למכור את הרכב שנקנה בארץ (שברולט לומינה 3400 סמ"ק1996 במצב מצויין) יש איזה מגרש למכירת מכוניות שאפשר לתת לו להתעסק עם המכירה של הרכב ?
×
×
  • תוכן חדש...