לפני חודש חזרתי מגרמניה ולאחר חודש קבלתי דוח על מהירות אבל לא סכומים אסטרונומים כמו החבר שלך , התקשרתי לגרמניה לשאול מה יקרה אם לא אשלם את הדוח אז היא אמרה לי שיהיה כפל קנס אם לא אשלם , נראה לי שזה יתפוס גם על החבר שלך כי החוקים דומים באירופה , ומה שיקרה שבפעם הבאה שהוא יגיע לאיטליה או לאירופה הוא יהיה חייב לשלם את זה .
שיקח מישהו שמדבר איטלקית ויתקשר לאיטליה ויסביר שמדובר בתייר , אבל אם לא יותרו אז שיישלם את זה .
דרך אגב שני חברים שלי נסעו לאיטליה וגררו להם את הרכב זה עלה להם 100 יורו והם נאלצו לשלם את זה לאחר שהגיע לארץ.
דווקא תכננתי לנסוע לאיטליה ולהשכיר שם רכב אבל עם כאלה סכומים של קנסות אני מוותר על התענוג