הלואי שזה 35 אירו , דרך אגב עכשיו נזכרתי שבשבדיה נסענו בכביש כפרי כזה דו סיטרי ושם תמיד יש שלטים שמזהירים שעומדות להיות מצלמות (הם מנומסים) ופתאום אני קולט מן עמוד כזה אבל זה לא היה נראה כמו מצלמה היה שם משהו כזה שקוף שבדיוק שעברנו עם המכונית זה ירד אבל לא היה פלאש כמו בהמבורג , הנסיעה שם גם הייתה 50 ואולי נסעתי 60 וקצת,מישהו ראה פעם משהו כזה ?
ובעיר KIEL בגרמניה עמדתי בדיוק על הקו עצירה ברמזור אדום ממש בהתחלה אבל לא עברתי את הצומת , היה פלאש של המצלמה פעמיים בהפרש של 3 שניות , אפשר לחטוף על זה דוח ?