Jump to content

רוטנברג

  • הודעות

    853
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי רוטנברג

  1. השוטרים באשדוד , פעם אחת תפסו אותי שנסעתי עם אורות חנייה בלילה הסברתי להם ששכחתי להוסיף עוד סיבוב בזה של האור אבל זה לא עזר הם קשוחים . גם לאזהרה לא ימירו לך בגלל שיש לך את הדוח על האורות
  2. הלואי שזה 35 אירו , דרך אגב עכשיו נזכרתי שבשבדיה נסענו בכביש כפרי כזה דו סיטרי ושם תמיד יש שלטים שמזהירים שעומדות להיות מצלמות (הם מנומסים) ופתאום אני קולט מן עמוד כזה אבל זה לא היה נראה כמו מצלמה היה שם משהו כזה שקוף שבדיוק שעברנו עם המכונית זה ירד אבל לא היה פלאש כמו בהמבורג , הנסיעה שם גם הייתה 50 ואולי נסעתי 60 וקצת,מישהו ראה פעם משהו כזה ? ובעיר KIEL בגרמניה עמדתי בדיוק על הקו עצירה ברמזור אדום ממש בהתחלה אבל לא עברתי את הצומת , היה פלאש של המצלמה פעמיים בהפרש של 3 שניות , אפשר לחטוף על זה דוח ?
  3. אפילו מכונית כזאת של 1000 סמק לא מיובאת ידנית ?
  4. פותח השירשור צודק בהחלט , אפילו שהביקוש לא גדול , אני הייתי מציע לכל חברי הפורום לכתוב לשר התחבורה במייל הזה (לדובר שלו ) לפנות בבקשה שכל מכונית שמיובאת לארץ חייבת להיות גם בדגם ידני . הינה המייל : [email protected]
  5. החלטה אומללה ואכזרית של השופט , מדובר באישה נורמטיבית , זה יכול לקרות לכל אחד , מדובר בכביש דו סיטרי צר .
  6. כדי לבטל את הכרטיס אשראי ?
  7. רוטנברג

    אתרי יד 2 בגרמניה

    אני חשבתי שאפשר רק שנתיים , האפ זה 3 שנים ?
  8. באיזור שנסעתי זה היה בשדה התעופה של המבורג והיה בין 2 ל 3 מצלמות על 10 מטר ואחת מהם נתנה פלאש חזק במיוחד והיה מורגש כי היה מעונן , אני רק לא מבין איך אפשר לחייב כרטיס אשראי , מזה חברת האשראי זה בית משפט שקובע שאני מיד אשם ? בישראל יש אפשרות להישפט , למה משטרת גרמניה לא יכולה לשלוח דוח אליי הביתה עם זכות להשפט ? חבר אחד סיפר לי שהוא ועוד חבר חנו את הרכב באיזה מדרחוב ברומא , ושניה לפני שגררו להם את הרכב הם הגיעו למקום אז השוטרים האיטלקים "הסתפקו" רק בדוח ובאמת חברת האשראי חייבה אותם על איזה 80 אירו .
  9. תוכנית ומנחים מצויינים ,רק שיתמקדו במכוניות נורמאליות ולא שטויות
  10. אז לא צריך להחליף את הפילטר דלק ? (הוחלף לפני 5000 קילומטר)
  11. לשים תוסף GOLD LABEL לפני טיפול או אחרי ? והאם זה מתאים לפיאסטה 1995 ? מנוע JB6 יש לי עוד 500 קילומטר לעשות טיפול 10000
  12. הכי חשוב לא כתבת , על כמה היה בדו"ח ? והאם אבא שלך דיבר עם המשטרה הגרמנית מהארץ ? פעם במינכן לפני שנתיים גם בשדה תעופה שוטר תפס אותי על מהירות 88 קמ"ש במקום 50 , אמרתי לו שאני מצטער ושאני ממהר לטיסה ,שהוא ראה את הדרכון הישראלי הוא וויתר לנו .
  13. יותר פשוט להתחתן עם בת של מלך סעודי או כוויתי ....
  14. תודה (צריך למלא קונטנר של דלק לפני שמעלים את המס ב 30 אגורות )
  15. כאחד שנוסע על פיאסטה 95 עם 220 אלף קילומטר, שהגיע איתה כמה פעמים לאילת ולים המלח המכונית נוחה מאוד ואמינה מאוד , ועם התקציב שלך אתה יכול לקנות שנת 2001 ככה שזה בכלל מצויין
  16. מדיבור עם החברות נסיעות מתברר שיכול להיות שחברת ההשכרה בגרמניה תחייב את הכרטיס אשראי , אבל מה קורה אם נאבד הכרטיס ויש כרטיס אחר , איך הם יכולים לחייב ? ומה קורה אם אני צריך לחזור לגרמניה , יש להם את זה במחשב ואם הם רואים את זה הם לא נותנים לי להכנס ?
  17. מצטער שאני שוב את הלינק הזה אבל מישהו יודע אם יש עדכון לחודש מאי ? ומה קורה עם המס 30 אגורות שנתניהו סידר לנו זה נכנס גם לחודש מאי ?
  18. מישהו יודע מה יהיה המחיר לחודש הבא או שעוד לא התעדכן , ומה עם ה 30 אגורות שביבי רוצה להוסיף לנו מס ?
  19. apex כולל תוכנת ישראל ומערב אירופה IGO ב 698 שקל נרכש ב אלמ ,היה לזמן קצר במבצע , עכשיו אני לא יודע כמה עולה. אבל אין ספק שזה מקצועי ברמה גבוהה.
  20. היה לי , מכונית די אמינה אבל אוהבת דלק ולא מעט , אני ממליץ לך על צ'מפיון .
  21. אני מציע לך APEX שקניתי ב ב698 שקל כולל מפות של מערב אירופה וישראל , עכשיו חזרתי מאירופה , כיוון אותנו מעולה ופשוט להפעלה למרות שנפל על הרצפה .
  22. ליאיר תודה על העדכון האמת שדיברתי עם שוטרת מהעיר BREMEN שהייתי שם אז נראה לי שמה שאתה אומר מעודכן פחות או יותר היא אמרה לי שזה משהו כמו 35 אירו. ולטום אם אתה יכול לרשום כמה קבלת על כל דוח וכמה החברה ההשכרה לקחה דמי טיפול ?
  23. האמת שאני לא מבין למה בכלל צריך לפתוח כזה שירשור לא מעניין ?
  24. כמה קיבלת ועל איזה מהירות נסעת והאם זה היה בגרמניה ?
  25. בשדה התעופה של המבורג הייתה מצלמה של מהירות ,היה מותר לנסוע 50 ונסעתי 70 , ראיתי הבזקים של המצלמה , במקרה של רכב שכור , הם מחייבים את הכרטיס אשראי באופן אוטומט ? למישהו יש ניסיון עם זה ?
×
×
  • תוכן חדש...