Jump to content

רוטנברג

  • הודעות

    853
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי רוטנברג

  1. אצלי בפיאסטה הייתה בעייה דומה , אם כי פחות הייתה אוכלת , לאחר ששמתי GOLD LEBEL הבעייה נפתרה בצורה טובה מאוד. לדוגמא בנסיה של 300 קילומטר הייתי צריך להוסיף 300 CC שמן ולאחר הוספת הנוזל לא הייתי צריך להוסיף שמן
  2. אני מתכוון למחשב הביתי בלי המסך, במזוודה ולעלות עם זה למטוס לחוץ לארץ למישהו יש ניסיון עם זה ? האם זה אפשרי ?
  3. פיאסטה זאת מכונית מעולה וחסכונית במיוחד אבל רק בגיר ידני , חבל שהוא לא שמע בעצתך
  4. יש לברך על היוזמה הזאת ולקוות שבאמת יביאו לפה מכוניות שונות מהמשפחתיות המגושמות ונראה פה דגמים קטנים ידניים במחירים שפויים , אין ספק שזה יוריד את גיל המכוניות בארץ ויצמצם את זיהום האוויר . אולי גם מהודו מסין רומניה ורוסיה (יש תקינה ארופאית) גם הגרמנים מייבאים משם .
  5. יהיה נורא חם בלי מזגן ולילדים יהיה נורא קשה ,מילא בחורף אבל עכשיו מאוד חום . חזרנו מים המלח לפני שבוע וחצי עם הפיאסטה (עם האישה והילדים) היה נורא נעים עם המזגן . או שתתקן לפיאסטה את המזגן אולי רק חסר גז עדיף מהשרייד , אצלי רק היה חסר גז ולאחר המילוי זה היה כמו מקפיא
  6. ג'רמי , קלעת בול , הכל תלוי בקציני הרכב של הליסינג וחברות ההי טק אם הם היו מובילים את השוק לידני זה היה נהדר , אני בטוח שמי שרוצה למכור מכונית ידנית ימכור ללא בעיה , אולי אפילו יותר מהר כי קצת קשה למצוא.
  7. אם זה אומר שפחות נראה ג'יפים או 4 על ע 4 , אז זאת החלטה משמחת , אף פעם לא הבנתי מה צריך את זה בעיר למה אנשים לא יכולים לנסוע במכונית פרטית רגילה ולא בדבר המכוער והמגושם הזה.
  8. בכל מקרה אנשים פחות יסעו במכוניות ופחות יקנו ואז יהיה פחות מיסים . לגביי העלת המס במכוניות זה נשמע הזוי , היבואנים יתקעו עם המלאי באילת וישלמו על האחסנה (איזה כיף) אני מכרתי את הפיאסטה לפני 3 ימים ומרגיש הקלה למרות שהיא הייתה חסכונית מאוד , עכשיו אני נוסע באוטובוס ,לא צריך לחפש חנייה או לפחד מהגרר אנשים, תעברו לאוטובוס עד שתעבור הגזרה הזאת ותשכירו מכונית רק לטיולים . (אם אתם לא חייבים מכונית) בנוסף לכך עוד חדשות רעות היום שמעתי ברדיו שמחיר חבית נפט חצה את ה 60 $ , שיא של חצי שנה.
  9. דיברתי עם גרמני אחד על הנושא הזה ושאלתי אותו למה בגרמניה כולם נוסעים בידני , אז הוא אמר לי שהגרמנים חייבים להיות תמיד בקונטרול שהם נוסעים . אני לא יכול להבין איך המדינה התדרדרה עד כדי כך שגם את הקטנות מביאים אוטומטיות חוץ מהיבואן צ'מפיון ודוד לובינסקי שמביא ידניות וצריך להצדיע להם על כך . צריך לפנות למשרד התחבורה שיחייב יבואנים להביא ידניות גם אם הביקוש לא גדול במיוחד והוא עלול להתקע , אם אנשים יראו שיש בסוכנות ידנית הם יקחו במיוחד היום שיש מיתון .
  10. צריך לברך על נשים מהסוג הזה ולא לשלול להן את הרשיון , בדרך כלל דווקא הנשים הצעירות מעכבות את התנועה עם האיטיות וההססנות בכביש והעצירות הפתאומיות בדיוק כמו הזקנים או אלה עם "נהג חדש"
  11. יצאה תקנה חדשה ממשרד התחבורה שמי שמוציא 21 נפשי והשתחרר על נפשי , לאחר מכן הצבא שולח מידע למכון לבטיחות בדרכים ומזמנים אותכם למבחני שפיות , כמובן שאז אתם תרצו להוכיח שאתם "שפויים" ותנסו לעבור את המבחנים בהצלחה ואז במקרה הטוב שעברתם את המבחנים שאתם "נורמאלים" תקבלו זימון מהצבא שאתם כשירים שוב לשירות צבאי +מילואים , זה תופס למי שהשתחרר בשנים האחרונות ועל מי שחושב על זה בעתיד , וכל זה נועד למנוע את תופעה הזאת . ראיתי את זה היום במשרד הרישוי .
  12. יש גם נסיעה בכביש מנווה זוהר ליד עין בוקק לאילת לא דרך כביש הערבה אלא מנווה זוהר לפני צומת הערבה ודרך המפעלים של ים המלח דרך שמתחברת בסוף לכביש הערבה מה שיפה שם שרואים את אשת לוט שהפכה להיות אבן על ההר
  13. כשהיינו בבולגריה ביקשנו מהפקיד במלון למצוא לנו רכב להשכרה יותר כדי בחברות הקטנות כי הן יותר זולות יחסית למדינה בה השכרת מכוניות היא לא זולה במיוחד.
  14. פרק יפה כמו תמיד , תוכנית מוצלחת מאוד שימשיכו להראות עוד על מכוניות מיני וקטנות
  15. אני אלך עוד יומיים למכונאי אחר והפעם נשאר לראות מה הוא עושה.... אבל זה שהייתי אצלו לפני 3 חודשים לזמן קצר ואחר כך הלכתי ואין לי מושג מה הוא עשה ואם החליף בכלל , אמר לי שבכלל לא היה טרמוסטט , מה שכן השתפר מאז שהייתי אצלו שהמכונית הגיעה לטמפרטורת עבודה הרבה יותר מהר , אבל כאמור מחוץ לעיר החום מנוע יורד ל L (הקו הראשון של הנורמל במד חום מנוע) , מבדיקה של הצינורות ,אחד מהם היה חם והשני פושר .
  16. בעיר הכל בסדר חום מנוע עומד על האמצע ומגיע לחום עבודה תוך 4-8 דקות , אבל בכביש מהיר החום יורד מתחת לרבע (או לקו הראשון של הנורמאל) לפני 3 חודשים הוחלף יוניט חום ל 82 או 90 מעלות אצל חשמאלי רכב (בהתחלה גם בעיר החום היה על פחות מהרבע היוניט חום היה בהתחלה של 60 מעלות) ובמוסך אחר השארתי את הרכב ובקשתי לבדוק את הטרמוסטט בגלל חום יורד מחוץ לעיר . כשבאתי לקחת את הרכב המכונאי (שאני לא מכיר אלא נכנסתי אליו במקרה) אמר לי שבכלל לא היה טרמוסטט ברכב והוא שם טרמוסטט וגם החליף את המים בדרך (יש לי הרגשה שלא הוחלף ולא נעשה דבר) אבל למרות זאת חום המנוע יורד מחוץ לעיר , צריכת הדלק 16.5 מחוץ לעיר. ששאלתי את המכונאי למה חום מנוע יורד מחוץ לעיר , אז הוא אומר לי ככה זה מחוץ לעיר זה יורד ושאני צריך להגיד תודה שהרכב לא מתחממם. שאלתי עוד 2 מכונאים וגם הם אמרו לי אותו דבר למרות שבפלסיה(שנת 2000) שהייתה לי זה תמיד היה באמצע ,גם מחוץ לעיר. בקיצור , האם זה תקין או לא ?
  17. מה שלא מובן זה איך אפשר להביא רכב קטן ללא גרסה ידנית , מילא במשפחתיות אבל בקטנות ?
  18. הקנס בגרמניה על דיבור בטלפון זה 60 אירו (330 שקל) לא מובן למה הקנסות פה כל כך יקרים ?
  19. אם אין לך עבירות תנועה שנתיים לפני תבקש לקבל רק אזהרה ויבטלו לך את הדוח , אם יש אז תגיש עירעור עם התמונות ,אבל לא הייתי ממליץ לך ללכת למשפט
  20. ממליץ בחום וגם משתמש בזה ל פיאסטה שלי , שמן 20W/50 של חברת ZIC .
  21. הייצור עלה 16 מליון אירו לא ליחידה , עוד לא ידוע בכמה זה יימכר , אני מתאר לעצמי שזה יהיה כמו מכירת הפלאפונים בהתחלה שלו 3000 שקל ואחר כך המחיר ירד ב 80 אחוז.
  22. הישראליות לא קלות ...אבל היא יכולה ללכת ללכת לדבר ולצחוק וכל מה שרוצים ובעיקר צייתנית : http://www.bild.de/BILD/digital/technikwelt/2009/03/17/supermodel-hrp-4c/roboter-frau-fuer-den-laufsteg-aus-japan.html תלחצו PLAY היצור עלה 16 מליון אירו
  23. זה לא שהיא לא סוחבת ככה זה המהירות שלה , בנסיעת מבחן בשביל אחותי שחשבה לקנות את המכונית הזאת , אני נותן גז והמכונית לא זזה , יש לה 1250 קילו ו103 כוח סוס.... אני עם הפיאסטה שלי עקפתי מאזדה 3 בעליות של ים המלח
  24. פולו ידנית כיפית ומדהימה ב 89 אלף שקל, אני הייתי קונה.
×
×
  • תוכן חדש...