Jump to content

רוטנברג

  • הודעות

    853
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי רוטנברג

  1. באמת תוכנית טובה מאוד רק חבל שקצרה
  2. לא מצאתי שירשור, מה מחיר הדלק לחודש אפריל?
  3. ...נראה לי שהן אחרי יש לזכור שהנורבגים אוכלי לויתנים כך שהתוצרת שלהם משובחת וגדולה במיוחד . עכשיו נזכרתי בעוד משהו שהם אמרו בחדשות (ברצינות) שעם 8 טון חרא אפשר לנסוע 100 אלף קילומטר
  4. (גם של גברים פשוט רציתי שהכותרת תהיה יותר מעניינת ) לא יאומן היום אני נוסע במכונית ושומע חדשות ברשת ב , אמרו שבנורבגיה מצאו דרך לייצר דלק מצואה אנושית וזה יעלה 30 אחוז פחות מבנזין רגיל. וזה גם לא מזהם . בתמונה : נשים נורבגיות (ללא קשר לכתבה)
  5. האם מצית של 5 וולט יכול להספיק ?
  6. כמה וולט צריך את המצית שקע בשביל GPS ?
  7. קניתי GPS APEX DIGITAL ואין לי מצית ברכב מה עושים? יש ליד המאפרה מין הכנה כזאת למצית אבל זה סגור. מדובר ב פיאסטה 95 , יש שם רק הכנה למצית אבל אין מצית במכונית . מישהו יודע איפה אפשר לעשות שקע למכונית בשביל הGPS וכמה זה עולה דבר כזה או שאני נאלץ להחזיר את זה. ןאם מישהו יודע איך ה איכות של ה GPS הזה ,קניתי ב 699 שקל כולל מפות ישראל ומערב אירופה - זה משתלם ?
  8. אני מסכים , מנסיון עם שתי המכוניות האלו שתהין טובות אם כי הפיאסטה יותר חסכונית והמזגן שלה מעולה , הפיאסטה פשוטה ואמינה מאוד , אפשר להגיד שגם נעימה לנסיעה חוץ מההגה שקצת קשה. אני הייתי מתרחק המאפלאוז שבולעת דלק . הפליסיה הייתה אוכלת הרבה דלק והייתי מבקר בתחנת דלק הרבה יותר מאשר עם הפיאסטה שלא צורכת כמו הפליסיה.
  9. הזכוכית של הפנס נפלה באמצע נסיעה ואבדה ,יש את כל הפנס קומפלט רק אין את הזכוכית של הפנס,חייבים להחליף את כל הפנס ואיפה אפשר לקנות כזה ?
  10. אם אני צריך מונית וזה נדיר , אני לוקח רק נהג עם מרצדס ואני מציע את זה לכולם (למרות שהייתה לי ניו פליסיה)
  11. תזכורת לכל אלו שרוצים לשחרר 1400 רוצחים. ליחצו להגדלה על התמונות זוועה.
  12. עומדת להתבצע עיסקה וישחררו 1400 אסירים , לא מפרסמים את זה עדיין כי מפחדים שזה יתקלקל . בנתיים תזכורת לפיגועים שהיו . מקווה שלא ימחקו. ליחצו על התמונות להגדלה.
  13. לשמר היקר , רק דוגמא ל"חלק קטן עם דם על הידיים" שאתה מדבר עליו .... מתכנן הפיגוע באוטובוס בחיפה שבו נרצחו 17 איש...ישוחרר בעיסקה. בנתיים התפרסמו נתונים שמתוך רוצחים פלשתינים שהשתחררו בעיסקאות שונות ניטבחו 179 יהודים "חדשים" מדובר ב 1400 רוצחים כבדים במיוחד , שהדם שהם שפכו שווה ל מיליון ליטר דם , היו יכולים לפתוח את סכר דגניה של הכינרת עם הדם שנישפך. בלי הבכיינות היו משחררים אותו עבור נשים אסירות או גנבי רכב פלשתינים , שהם לא פחות גרועים מרוצחים. קח תזכורת לפיגועים עם הרוצחים שרוצים לשחרר.
  14. הייתי אתמול בפנצ'ריה הוא טיפל בג'נט עם מכונה מיוחדת מגרמניה MANESSMAN ב 60 שקל, ובנתיים לא יורד האוויר. אני בנתיים מרוצה נקווה שימשיך כך . בנוגע לצמיג הסיני הוא אומר שגם יונדאי משתמשת בצמיג הסיני הזה , זה נכון ?
  15. צריך לשנות את החוק ולגזור גזר דין מוות לרוצחים טרורסיטים ואז המדינה גם תחסוך את הוצאות הכלא והאוניברסיטה של אסירי החמאס וגם לא יהיו עוד חטיפות לצורך שיחרור אסירים מחבלים ולא יהיה מצב של עוד גלעד שליטים . בכל אופן הנימה המזלזלת של נועם שליט כלפיי המשפחות השכולות שאיבדו את כל עולמם באיבוד הקרובים שלהם מראה איזה רגישות יש לו .... אני בהחלט מבין את היסורים שהוא עובר והדאגה לבנו . כולם רוצים את שליט מחוץ לשבי אבל הטירוף של שיחרור אלפי רוצחים כבדים במיוחד זה פשוט נורא וחסר מצפוני כלפי הנטבחים היהודים. יש לזכור ששיחרור לבנונים מחבלים גם אם רצחו זה יותר פשוט לשחרר כי הם לא יבצעו פיגועי התאבדות (חוץ מקטיושות ) אבל כשמדובר באסירי חמאס פנאטים ששיחרורם יוביל במיידי לפיגוע ההמוני הבא . כל מתאבד מהחמאס גורם בממוצע ל 15 יהודים . שלא לדבר על קטועי ידיים רגליים עיוורים ומה לא... עבור נועם שליט עובד משרד יחסי ציבור משומן היטב שמשחק על הרגש שלנו עם תמונות ליצן של שליט - פשוט בושה. כולנו רוצים את שליט חופשי אבל לא במחיר הזה.
  16. שכחתי לציין שמדובר ב צמיג סיני , מה זה אומר פנימית ?
  17. קניתי צמיג משומש ב 120 שקל (אצל בני דודנו הישמעלים מיפו) כל הזמן יש בריחת אוויר של 5 מספרים , בשאר הצמיגים אין ברחיחת אוויר , ביקשתי שיחליף אבל הוא אומר שירידת האוויר זה המג'נט , יש דבר כזה או שהוא צריך להחליף את הצמיג ? הוא אומר שאפשר ליישר את הג'נט ואומר שאחר כך לא יירד אוויר ב 60 שקל , זה נכון ?
  18. צריך להצדיע לחרדים שמצילים אותנו מאיבוד הרוב היהודי פה ואף להגדיל לחרדים את הקצבאות . אלה אם כן אתה מעדיף שיהיה פה ראש ממשלה בשם איסמעיל הנייה ?
  19. תתחדש המכונית נראית יפה מאוד , תגיד יש גם ידני ? ואם כן כמה עולה הידני ?
  20. טוב היה אם המכונית הזאת הייתה מיובאת לישראל כל מכונית חדשה על מכוניות ישנות ומזהמות חוץ מזה לאור המצב הכלכלי הקשה אני בטוח שיהיה ביקוש
  21. מישהו יודע ?
  22. הארץ הזאת הוקמה גם כדי שיביאו לפה את כל הפליטים האפריקאים (הכושים) ש"נרדפו" בארצות שלהם ומצאו פה גן עדן (יחסית למאיפה שהם הגיעו) היות ואני לא נוסע בתוך תל אביב במכונית אתמול נסעתי באוטובוס , היו שם יותר אפריקאים מישראלים , חשבתי שאני נמצא בזמביה. המצב עכשיו בסדר בדרפור למה ממשלת ישראל לא מחזירה אותם למקומות שהם באו ?
  23. מה שמוזר זה שהארץ געשה על רוצח אחד בשם קונטר שרוצץ גולגולת של ילדה והרג את אחותה ואת אבא שלה , אז איך אפשר לדמיין 1400 קונטרים שרצחו 2000 יהודים , לפחות קונטר עוד ריצה 30 שנות מאסר פה מדובר על דם טרי ועל אנשים שרצחו ובקושי ישבו שנתיים בכלא . חבל שהדברים רק נרשמים בפורום הנפלא הזה ואנשים לא יוצאים להפגין נגד ההחלטה האומללה הזאת .
×
×
  • תוכן חדש...