Jump to content

רוטנברג

  • הודעות

    853
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי רוטנברג

  1. לא יודע עד כמה הוא נעים לנסיעה אבל את העבודה הוא עושה-באמת נאמר לו בסוכנות שזה סוס עבודה.
  2. אין ספק שזאת הבחירה המומלצת - יש לחבר אלטו המכונית עושה לו 20 קילומטר לליטר (ידנית) והוא נוסע 4 פעמים בשבוע רמת הגולן-באר שבע עם עוד שני אנשים. ברור שעדיף להוריד את הניילונים מאשר לקנות מאזדה משומשת . לגביי ה1000 סמק אל דאגה -בבולגריה שי מוניות דהיו 800 סמ"ק אז 1000 סמק זה אחלה-אבל אני הייתי קונה רק ידנית בכל זאת 1000 סמק עם מזגן ואוטומט לא יהיה לך חסכוני ועם כוח כמו הידני
  3. גם הסוזוקי ONE יוצרו בהודו (1000 סמק) ודי מוצלחות היו פה ב98 2000 בזמן הזה שהתעניינתי לגבי הרכב הזה ולבסוף קניתי יורוסוויפט 2000 שמיוצרות בהונגריה נאמר לי לגבי הONE שאומנם מיוצרת בהודו אבל החלקים אורגינל של סוזוקי ופיקוח סוזוקי ומהנדס יפני
  4. לא יאומן מכונית איכותית בכזה מחיר מצחיק - ראיתי בשכונה שלי זקן נוסע באלטו חדשה שחורה ...נתן פתיחה משהו.
  5. כמה אמורה לעלות ידנית ?
  6. כל הסיפורים על 1000 סמק שזה לא טוב -זה רק קישקוש הייתי ב2005 בבולגריה ונסענו במונית -שימו לב דהיו מאטיס 800 סמ"ק .
  7. ראיתי מגאן דיזל שנת 99 ידנית , בנסיעה על המכונית מהעברת הילוך מראשון לשני יש מן חריקה קלה ,זה עובר הילוך בסדר אבל יש רעש קל , אין את הרעש אם מצמידים את ידית ההילוכים באופן קיצוני לצד שמאל וגם אין רעש אם המכונית נמצאת בנוטראל ואז מעבירים לשני. בנוסף לכך יש נזילת שמן (שאמר עוד לפני שראיתי) , אבל לטענת המוכר הוא ממלא פעם בחודש שמן.... המנוע נשמע בסדר והמכונית טופלה טוב. אבל מה עושים עם החריקה הזאת ועד כמה זה נורא , המכונית מוצעת במחיר טוב.
  8. תנסה ב ג'נרל ברקס ברחוב המסגר בתל אביב-אני מצאתי שם לפיאסטה
  9. אלעד - פעם אחת הייתי בשדרות ירושלים תיקנתי שם פנצ'ר וראיתי רכב שנהוג על ידי בן דודנו (שלא יתנו לי עוד התראה) עושה פרסה בניגוד לחוק ובדיוק עברה שם ניידת - הייתי בטוח שירדפו אחריו- לא דובים ולא מרדף. אבל אחרי קטנועיסט צעיר יש להם אומץ ....
  10. ממליץ לך ולאשתך ללכת למועדון חשפנות - ולמועדון הזה לא באים רק גברים גם זוגות אפשר גם להביא עוד חברים והנשים שלהם. יש אפשרות להסעה. אם מעוניין צור קשר בפרטי
  11. כואב הלב על הבחור שרק בן 18 !
  12. אתה טועה כי רוב הפליטים שרוצים לגרש בעיקר זה את האפריקאים -למדינה אין בעיה עם הפיליפינים . כי הפיליפינים עושים עבודת קודש שהם עובדים עם הזקנים והנכים -ואת זה הישראלים לא מוכנים לעשות. אבל צריך לחשוב על החיילים המשוחררים-שהאפריקאים לוקחים להם את העבודה בבתי מלון-ולפעמים החיילים האלה מפרנסים את המשפחות שלהם-והמעסיקים מעדיפים לשלם פחות לאפריקאים וזאת הבעיה האמיתית
  13. FALOU האמת שהדהמת אותי - שאתה נשוי לאישה אפריקאית . צריך בהחלט אומץ- לכך להתחתן עם שחור או שחורה-כי תמיד חוטפים מבטים חמוצים כשעוברים ברחוב. אני זוכר בגמנסיה הרצליה שהיה ילד תימני הילדים היו קוראים לו קרמבו - ואם הוא היה ממש כהה היו כבר קוראים לו כבר היו קוראים לו כושי סמבו-ככה זה ילדים-אומרים את מה שהם שומעים בבית . ואני חושב שגם ככה מבוגרים רק שהם לא אומרים את זה החוצה . יחד עם זאת יש לזכור שהפליטים האפריקאים לוקחים עבודות של חיילים משוחררים בעיקר במלונות.
  14. מה שעשה גולדרינג זה פשע נבזה איום ונורא !!! התכוונתי לומר שהוא נכנס למצב מצוקה איום ונורא ותחת תרופות - מדובר במלח הארץ קצין ומהנדס. לא נראה לי סביר שאדם שפוי יבצע כזה מעשה נפשע-אלא אם כן הוא לא שפוי. יש אפליה ברורה של גברים במערכת המשפט לטובת הנשים - היה מקרה של גבר שמרוויח 5 אלף ובית המשפט חייב אותו לשלם 4000 אלף מזונות !!! ממה הוא אמור לחיות או לגור ??? או אנשים שלא עובדים ומחוייבים לשלם מזונות ??? יש הרבה גברים שמתאבדים בגלל זה - אבל לזה אף אחד לא מתייחס.
  15. עשה מעשה נורא הבעל אבל אני דווקא מרחם עליו - הבנתי שהוא הביא את מרבית הרכוש של הבית היות והיה ממשפחה אמידה מאוד. לפעמים יש נשים נצלניות , בכלל תהליך גירושין זה עניין מעיק - כל הנטל נופל על הגברים-כלכלי ואפילו אנשים נזרקים לרחוב.
  16. הכלב שהפריע לנו לישון-כתבתי מכתב לבעל הכלב והוא באמת התחשב בזה והכלב נהיה שקט בלילה -תודה לאל. אבל מפה של הנאום של אני מאשים ...הוא משווה את זה לאני מאשים במשפט אייכמן שנרצחו 6 מיליון יהודים- קצת פרופורציה - הוטרינרים עושים מלאכת קודש . חוץ מזה לפני שנתיים דרכתי על חרא של כלב עם נעליים חדשות - ואשתי זרקה לי את הנעליים בלי לחשוב . בקיצור אני ממליץ לכל מי שחושב לאמץ כלב שירד מזה-רק צרות באות מכלבים כולל תביעות אם הכלב שלכם נשך מישהו.
  17. תודה לכולם
  18. החתולים הם מועילים בכך שאוכלים עכברים וחולדות ואפילו ג'וקים-וכך מונעים מחלות. הכלבים נובחים ומעירים אנשים מהשינה-אני לא מבין איזה תועלת יש מהם ? גם מעבירים כלבת. מקווה שהוטרינרים יעבדו ביעילות
  19. אותי באופן אישי כלבים מגעילים מהקטנים ועד הגדולים. אתמול דרכתי על חרא של כלבים בדשא . אני אוהב חתולים כי הם עדינים ואת החרא מכסים. אם המדינה החליטה משהו אז זה טוב . פעם אחת דודה שלי הביאה לי את הכלב שלה לבית והיא השתינה על הרצפה-רציתי להגיד לה שלא תבוא אליי יותר.
  20. איזה ממיר הכי מומלץ - אני מתעניין בשידורים וערוצים מאירופה וכמה שיותר ערוצים גרמנים - ואם מישהו מכיר מתקינים כאלה במחיר לא יקרים. תודה
  21. ממליץ לך לקחת GPS כי הדרך לדכאו נורא מבלבלת ממינכן-וגם חוסך המון זמן ודלק יקר .במיוחד שיש ילדים קטנים. אם נשאר להם רק ג'יפ דיזל לא ממליץ לך לקחת כי זה גם מסריח מעשן גם איטי ומסורבל - אני חשבתי שזה מציאה שהציעו לי בהמבורג רכב כזה אחרי 20 קילומטר חזרתי והחזרתי לסוכנות הרכב מהגועל ואי הנוחות-קבלתי פונטו בנזין לצערי אבל היה עדיף על הג'יפ.
  22. כביש ז'בוטינסקי ברמת גן תמיד היה מלא שוטרים ופקחים על חנייה בביאליק וכיכר אורדע , אני קבלתי קנס פעם על פניה שמאלה מנתיב שאומר לנסוע ישר. טוב שאת הולכת למשפט - השאלה היא איך אפשר להוכיח שהוא צילם מכונית אחרת ולא את שלך ?
  23. בגרמניה זה עולה 86500 שקל או 15800 בערך אירו גירסה עם שתי דלתות. והפולו החדשה קצת יותר ארוכה. תתחיל להיות משווקת בסתיו הקרוב בגרמניה ב 1.4 סמ"ק http://www.bild.de/BILD/auto/2009/07/vw-polo-test/kleinwagen-hit-benziner.html
  24. אם אתה נהנה לפרנס את הש'חים הסעודים אז תהנה מזה לא מבין מזה משנה הבטיחות , בתאונה לפני 3 ימים בבית שמש הייתה BMW - שכל אחד יעשה את השיקול שלו אם אכפת לו בטיחות או לא. בין כה בישנות אפילו אין כרית אוויר. מקווה שיביאו כמה שיותר מהר.
  25. חן , אני אתן לך דוגמא למה אני מתכוון : יום אחד השאלתי טויוטה חדשה מחבר לנסיעה מתל אביב לאיזור הדרום לנסיעה של שעתיים ,לאחר הנסיעה אשתי וגם אני קיבלנו כאבי גב , למכונית הייתה נוחות של טנק . בפיאסטה 95 שהייתה לי ולצערי נמכרה לא מזמן הייתה נוחות מדהימה ואפילו את הנסיעה לאילת לא הרגשתי.
×
×
  • תוכן חדש...