ראיתי מגאן דיזל שנת 99 ידנית , בנסיעה על המכונית מהעברת הילוך מראשון לשני יש מן חריקה קלה ,זה עובר הילוך בסדר אבל יש רעש קל ,
אין את הרעש אם מצמידים את ידית ההילוכים באופן קיצוני לצד שמאל וגם אין רעש אם המכונית נמצאת בנוטראל ואז מעבירים לשני.
בנוסף לכך יש נזילת שמן (שאמר עוד לפני שראיתי) , אבל לטענת המוכר הוא ממלא פעם בחודש שמן....
המנוע נשמע בסדר והמכונית טופלה טוב.
אבל מה עושים עם החריקה הזאת ועד כמה זה נורא , המכונית מוצעת במחיר טוב.