-
הודעות
853 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי רוטנברג
-
בגירה , התבלבלת ב.מ.וו 760 יותר חסכונית מיונדאי I10 (יותר מתאים להשוות לאלטו)
-
עד כמה שאני יודע האוטובוסים של M.A.N של חברת דן מיוצרים בעיר נירנברג בגרמניה על כך האות N אבל מגיעים לפה באוניות וחברת "הארגז" מרכיבה אותם באיכות מעולה פה בגלל שיקול עלות יותר זול. אני חושב שלא מייצרים בישראל ואין השקעות של היצרניות הרכב בגלל עלות שכר גבוהה מידי אפילו שמדובר בשכר מינימום שהיו נותנים לפועל יצור בישראל עדין יקר מדי לעומת תאילנד רומניה הונגריה סין וכו
-
השיקול של הדלק באמת לא חשוב ....בתנאי שאתה נשוי לבת של שי'ח סעודי בכל מקרה אחר אין ספק שיש חשיבות גדולה מאוד בתצרוכת דלק,מנסיון על נהיגה על הקורסה בנזין ידנית בגרמניה אני יכול להעיד אף על פי שלא עשיתי תחשיב מדוייק שנסיעה מהעיר קלן בגרמניה לכיוון העיר מונסטר ועוד טיולים בעיר ונסיעה עד העיר אנטוורפן בבלגיה (דרך הולנד) הלך לי משהו כמו חצי מיכל ומדובר במאות של קילומטרים.
-
אם "שלמה" משווק אז סיכויים גבוהים שגם ימכר לליסינג ורכב סוכנים
-
נכון מאוד
-
אין ספק מכונית אופל קורסה החדשה מדהימה וחסכונית במיוחד 28.6 לליטר , מיוצרת בגרמניה. בינואר הקרוב משווקת על ידי "שלמה". http://cars.walla.co.il/?w=/4705/1759431 כ-400 אלף יחידות בממוצע נמכרו ממנה בכל אחת משלוש השנים האחרונות, מול יריבות פופולריות לא פחות כמו פולקסווגן פולו שקפצה דור בשנה האחרונה ופיג'ו 207. סוף סוף מיני איכותית במיוחד.
-
ההצעה הזאת הוצעה ב 1399 שקל , האם זה משתלם ? מערכת עם מעבד Intel® CORE I3 ד.קשיח 500G מערכת חזקה עם מעבד Intel® CORE I3-540 זיכרון 2GB ד.קשיח 500GB SATA III מערכת חזקה עם מעבד Intel® Core i3 במחיר המושלם עבורך!! מפרט טכני עשיר, מהיצרנים המובילים בעולם במחיר ללא תחרות!! מתנה לרוכשים: שידרוג לדיסק קשיח בנפח 500GB במתנה (במקום 320GB) !! בנוסף, אספקה מהירה עד- 7 ימי עסקים ! * מעבד חדש ועוצמתי Intel® Core i3- 540 במהירות 2.93GHz * לוח אם מתקדם Intel® elite-group עם צ'יפסט Intel H55 * דיסק קשיח ע-נ-ק בנפח 500GB לאיחסון קבצים ועוד.. * חבילת זכרון מהירה בנפח 2048MB בטכנולוגיה DDR3 1333Mhz * צורב DVD דו-שכבתי במהירות של X22 * מארז עם מאווררים לקירור וספק כוח חזק בעוצמה של 500W * כרטיס קול כרטיס קול 7.1 AUDIO מעבד סוג המעבד: Intel Core i3 מהירות המעבד: 2.93GHz דגם מעבד: I3- 530 זכרון מטמון cache: 4MB מהירות FSB: 1333Mhz אחריות למעבד: 3 שנים לוח אם דגם: Intel® elite-group סוג ציפסט: Intel® H55 מהירות FSB: 1333Mhz כרטיס קול משולב: High Definition Audio 7.1 כרטיס רשת: 10/100/1000 יציאת PCI Express X16 לכרטיס מסך: כלול יציאת PCI: X2 יציאת PCI Express: X1 יציאת S.ATA: X4 USB 2.0: X8 כרטיס מסך משולב: INTEL Graphics Media Accelerator אחריות ללוח אם: 3 שנים זכרון סוג: DDR3 נפח: 2048MB מהירות: 1333MHZ אחריות: 3 שנים דיסק קשיח נפח איחסון: 500GB מהירות: 7200RPM טכנולוגיה: SATA III זיכרון מטמון cache: 16MB שם יצרן: WD/SAMSUNG/HITACHI אחריות דיסק קשיח: 2 שנים כונן סוג: DVD/RW D.L X22 שם יצרן: LG מארז סוג מארז: ATX כניסות USB קדמיות: X2 כניסות USB אחוריות: X4 פרטים נוספים אחריות מלאה לשנה על כל חלקי המחשב והמערכת
-
יש לי שאלה,אם אתה הולך עם בחורה אתה נותן לה יד ? ואיך אפשר לדעת אם אין לה שם למטה הפרשות צהובות ? אז בכל הרצינות ,מה אתה עושה במצבים כאלה שהרבה חמורים מלבחור ירקות . ואני שואל במלוא הרצינות.
-
גימני , אני אספר לך בדיחה שאבא שלי סיפר לי וגם עם מוסר השכל. אחד אכל דג ונתקעה לו עצם בגרון , הלך לרופא שבדק אותו ואז אמר הרופא : תשמע אני צריך לעשות לך חוקן להוציא את העצם. הבן אדם התחיל לצחוק וכך גם יצאה העצם. אני מציע לך לקחת הכל באיזי בוא ניקח מקרה קיצוני , נגיד שמישהו/י חיטט בתחת או באף ובדיוק לחץ לך יד ,תלך אחרי זה לשטוף ידיים ובזה נגמר הענין.
-
תאמין לי כדור אחד ביום נגד חרדות ואתה רואה אותו גם פותח סתימות בג'ורה ברחוב. כל החרדות נעלמות -זה מאזן את הכימיה של המוח והכל מסתדר.
-
מסכים עם FALOU , אני מציע לפותח השרשור לקחת כדורים נגד חרדות -רופא משפחה יכול לתת לך .
-
היום הייתי באיזה משרד והושטתי את היד לאישה אחת ללחוץ לה את היד ראיתי שהיא מהססת להגיש לי את היד ,אבל בסוף הגישה ולחצנו ידיים (היה תענוג ) אז גם בסוף הפגישה הגשתי לה עוד פעם את היד והיא לחצה, נראה לי שיש עוד אנשים כמו פותח השרשור. האמת שגם אני הייתי ככה , אבל זה עבר לי -שמעתי שאנשים כאלו חיים הרבה פחות. אני מציע לך לשים כפפת ניילון על היד . אז מה אתה עושה אם אתה צריך לנשק בחורה ? ראיתי כתבה שיש על השפתיים והלשון חיידקי קולי צואתיים (גם של נשים) תאר לך שלנשים יש חרא בפה. ואם הולכים עם בחורה והקונדום נקרע זה בכלל סרט אימה מי יודע איזה מסתננן עם איידס עלה עליה??? אחרי דבר כזה לחיצת ידיים זה שטויות....
-
ממליץ על פמלי ליין 1.25, גם החימום וגם הקירור מעולים
-
אני מבין שבדקת את התעודות של המהנדסים של המורים הרופאים והבנקאים לפני שכתבת מה שכתבת??? באמת כל הכבוד....
-
IGOR לידע כללי "עיברית" כותבים בלי י ככה "עברית" אבל בוא לא נהיה קטנוניים היות וזאת לא שפת אם שלך והעיקר שמבינים מה כתבת. אבל מאיפה אתה יודע שמדובר באותה מכונית ? כששכרתי מכונית בארץ (תודה למי שתיקן אותי) ונתנו לי את היונדאי גטס נסעתי עם האישה והילדים לאיזה ישוב מרוחק בשטחים בשומרון ובדיוק שעברנו ליד איזה כפר ערבי וזאת הייתה עלייה קלה ,המכונית בקושי סחבה אשתי נכנסה ללחץ ואמרה לי תיסע יותר מהר,אמרתי לה המכונית לא סוחבת והצעתי לה להתכופף עד שנעבור את הכפר. מקרה שני שהיה לי עם יונדאי היה בברלין ששכרתי שם רכב והלכתי עם הדייל כדי לראות איזה מכוניות יש לו להציע לדרגה A בין היתר הוא הציע איזה יונדאי אבל עם פרצוף חמוץ , שאלתי אותו מה רע ביונדאי ? רק עשה תנועה של איכס עם היד ולא רצה לפרט ואמר שהמכונית שייכת לסניף חברת ההשכרה בהונגריה. בכל מקרה אין ספק שעדיף פיאט מאובזרת על יונדאי (גם על סונטה OR WHAT EVER) במחיר של 84 אלף.
-
בגירה , באמת תודה שעד עכשיו לא נתת לי התראה שלישית , רק חבל שלחברים אחרים בפורום שכותבים לחבר פורום אחר שהוא כותב שטויות ,מנהלהפורום לא ממהר לתת התראות ... אני לא מזלזל בבעלי היונדאים וכל אחד זכותו לקנות בכספו מה שהוא רוצה-אבל עוד להתגאות בזה??? גילוי נאות הוא שעבדתי בעבר בחברת בת של צ'מפיון ועוזר למבקר בחברת "דוד לובינסקי" יבואני פיג'ו סיטרואן. חבל שלא ירדת לסוף דעתי - יצרניות הרכב משקיעות המון בתדמית ואם נרצה או לא לכל מכונית יש את התדמית שלה. חוץ מזה שבמפלגה של היידר היה חבר יהודי שמשפחתו נספתה בשואה - מה שמוכיח שגם אתה ניזון מתדמית שהתקשורת יוצרת אבל זה כבר נושא אחר...
-
קודם פיאט כותבים עם א דבר שני אני מאוד אוהב את פיאט וכואב הלב שלא רואים מספיק על הכביש מעניין מי מדבר שטויות... ? מה רואים יותר על הכביש פונטו או פולו - כמובן שפולו את הישראלים לא מעניין אבזור מעניין תכלס מחיר זול
-
ואתה קורא לפני שאתה כותב , איפה בדיוק כתבתי את זה ? ורק לתקן אותך כותבים "אותן שטויות" ולא "אותם שטויות" אני בטוח שרוב חברי הפורום יעדיפו לנסוע על קורסה ולא על סונטה , לגבי פיאט מי יקנה פיאט ב 84 אלף שאפשר לקנות פולו עם להוסיף עוד קצת ???
-
עשו מחקר על זה בגרמניה לדוגמא ששם כן מודדים אנשים על פי המכונית ואני מאמין שגם בארץ כך היחס לאנשים זה פועל באופן אוטומטי ולדעתי גם מוצדק. יצא לי להשכיר רכב בארץ ולצערי קיבלתי יונדאי ששתה לי דלק כמו אלכוהליסט ועוד ידנית-התחננתי לקבל שברולוט או פיאט אבל לא היה להם- פשוט התביישתי שיראו אותי נוהג על יונדאי ולרועי , פיאט מכרה הרבה בשנות ה80 וה 90 היות ומכרה בזול מאוד- הם איבדו את זה שהעלו מחירים ולא מבין למה למרות שאני מאוד אוהב את פיאט הם צריכים להבין שרק אם יורידו דראסטי מחירים הם יצליחו לשרוד שילמדו ממכשירי תנועה והאלטו
-
מסכים איתך בהחלט , אני מתפלא על כל התגובות של הטפות המוסר המרובות ,אני דווקא מרחם על הנערה שיש לה אבא כזה.
-
בכלל לא , אבל פיאט צריכים להוריד עוד במחיר , ל 70 אלף- בגלל זה לא רואים הרבה פיאטים בכבישים. דרך אגב האופל שUMI מוכרת במבצע מדובר בדגמים ידניים או אוטומטים?
-
ואם זה נמכר בזול זה אומר משהו ? מקבלים מכונית איכותית גרמנית במחיר זול .
-
מסכים עם כל מילה שנכתבה על ידיד פותח השרשור , באוקטובר האחרון שהייתי בגרמניה השכרתי אופל קורסה ידנית (נתנו לי במקרה בשדה תעופה) מכונית מדהימה ודי חסכונית , חרשתי עליה גרמניה הולנד ובלגיה מכונית מהירה וכיפית. מה שיפה היה שהמכונית נשארה על מהירות קבועה בכביש המהיר בלי שהייתי צריך ללחוץ על הגז. מסכים במיוחד על מה שנאמר על ידי פותח השרשור על יונדאי . אחרי הכל אנשים מודדים אנשים לפי המכונית שלהם ואין ספק שמי שנוסע על יונדאי (בלי להעליב) מקבל את היחס הראוי לו.
-
הייתי נוכח בבית משפט לתביעות קטנות בתל אביב וחיכיתי לתורי , לפני התנהל משפט של אישה אחת שתבעה מתדלק עובד בתחנת דלק שקיבל עליה עצבים מאיזה שהיא סיבה וקרא לה "זונה" היא תבעה אותו על 18000 שקל ולבסוף השופטת זיכתה אותה ב 1000 שקל. נדהמתי מהחלטת השופטת לפצות את הנתבעת . זה שזה לא יפה שקרא לה זונה זה ברור , אבל האם אין פה הגזמה בחוקים של לשון הרע והאם אנחנו לא הופכים למדינה שחופש הביטוי נאסר בצורה מוגזמת. שמעתי שאפילו בדיחות עדתיות אסור לספר...
-
מסכים לחלוטין , צריך גם לבצע תקנות על מוסכים שנראים יותר גרוע מאורוות של סוסים.
