נכון בגירה אין ספק שאנו עם עצל ,אבל עם כל הכבוד לא הבנתי מה ההבדל בין הפלשמורה והאתיופים לבין הסודאנים והאריתראים? הם כולם הגיעו מאפריקה , הם נראים בדיוק אותו דבר.
העלייה מאתיופה עולה לנו מליארדים היות ולא מצליחים להקלט פה וכמה שמשקיעים בהם עדיין אין תוצאות (וגם לא נראה לי שיהיו)
וכל זה נלקח מתקציב של תרופות ,מדע , כבאות אש , על חשבון קליטה של עולים מרוסיה צרפת אמריקה ודרום אמריקה.
בקיצור כאילו חסרות צרות , צריך ללמוד מהאמריקאים שמסלקים כל מקסיקני איך שעבר את הגבול ישר למקסיקו.