Jump to content

רוטנברג

  • הודעות

    853
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי רוטנברג

  1. לפותח השירשור מאיפה יוצאת ההסעה מתל אביב והאם זה עולה כסף ?
  2. מסכים עם איתן שאנשים שרוצים למכור לך משהו אפשר לעשות עלהים HIDE לא מדבר על מיטה או למכור דירה אלא על משהו מקצועי
  3. הפייסבוק מדהים וגם יכול לקלקל לפעמים , למשל חשבתי שהאקסית המיתולוגית שהייתי מאוהב בה (למרות שאחר כך התחתנתי) הצטלמה עם הילד שלה בתמונת פרופיל בפייסבוק זה היה עצוב בשבילי . ועוד ...למרות שיש לי הרבה חברים שמלאנים מהתיכון ולמרות שרשמתי שכל מי שרוצה לבוא לאזכרה של הרב מאיר כהנא מוזמן להצטרף , אף חבר או חברה לא הוציאו אותי מהרשימה שלהם , אני חוושב שאם יש חברים אמיתיים לא חשוב מה תרשמו או תציינו הם צריכים לקבל אותך איך שאתה.
  4. גם אם השתין או אפילו גירד מתחת לביצים הבעיה שפותח השירשור ראה את הפעולה של רוטב הנזלת על הסנדביץ ולכן אם אני הייתי רואה את זה הייתי עוזב את המקום ואם הייתי משלם הייתי מבקש את הכסף חזרה , אבל לא הייתי אוכל
  5. בצעתי את הפעולה הזאת ואכן יש שיפור מדהים במהירות גם עם תוכנת סקייפ שלוקחת משאבים ובנתיים המחשב לא נתקע , בכל מקרה נראה שכבר צריך להתחדש במחשב חדש ובדרך גם התקנה חדשה של הוינדויס
  6. ה TASK MANGER מראה שהאנטרנט אקספלורר לוקח 127000K המחשב נקפא עד שאני מבטל את האנטרנט אקספלורר בTASK MANEGER ואז הוא חוזר לחיים לכמה דקות ואז שוב אותו דבר , האם צריך להחליף את הפנטיום 4 שנקנה ב 2003 ועשה עד עכשיו עבודה לא רעה ב DUAL חדש? או שאין לזה קשר למחשב? ניקוי המערכת מוירוסים כבר בוצע כולל ניקוי הסטוריה ופותר בעיות שהוציא 300 ומשהו בעיות.
  7. חבל שלא כאן ....אבל אולי עוד יביאו צריך תקוה אין לי ספק שתהיה להיט פה
  8. תאר לך שלא נתת לזקנה זכות במעבר חצייה לעבור ותפס אותך שוטר ועל זה אתה נכנס לחצי שנה לכלא ...זה נראה לך הגיוני?
  9. פרקליטות המדינה רוצה לבצע רפורמה עם תיקוני חקיקה שבמקום דוחות תנועה עם ברירת קנס או שלילת רשיון יהיו מצבים שעל עבירות תנועה כמו לעבור באדום או לא לעצור בתמרור עצור ,קו לבן וכו המשטרה תעביר דוחות קנסות לפרקליטות המדינה וזאת תחליט אם יוגש כתב אישום פלילי (אולי גם עם עונשי מאסר בפועל) \ דודו רותם מישראל בתינו ראש החוקה מתנגד לזה.
  10. מסכים עם בוקי וחושב שאם לא הייתה פגיעת שילדה שאסי אז ספק אם מישהו היה מתייחס לירידת ערך אבל אם כן מדובר בשאסי אז אין ספק שפותח השירשור היה צריך להזהיר על ירידת ערך , יתכן שהגזמת על ירידת ערך של 3 אחוז...
  11. מזל טוב לרוכשים המאושרים - ולצ'מפיון הנהדרים - מקווה שיבצעו כל חצי שנה מבצע כזה . עבדתי בעבר בצ'מפיון בני ברק ואני יכול להגיד שמדובר באנשים איכותיים .
  12. נדמה לי ש 113 אחוז אבל לא בטוח והרכב צריך להיות בן שנתיים מקסימום - או 30 שנה לאספנים.
  13. האם המבצע של אלדן 100 שקל ליום עם הגבלת קילומטרים ואם כן אז כמה מותר לעשות ביום ?
  14. עדיף לעשות לא רשת אלחוטית אלא כל מודם מחובר ישירות למחשב ואף יתרה מזאת גם להתקשר לחברת האנטרנט שלך ולבקש מהם הדרכה כיצד לבטל שלא תהיה אפשרות לקליטה אנטרנט אלחוטית אלא רק עם חיבור המודם לאנטרנט ליתר ביטחון אחרת זה כאילו יש לך אנטנה סלולרית בתוך הבית -לי המליץ את זה המוקדן בחברת האנטרנט ואגב גם הגלישה יותר מהירה ככה. למרות שהיה אצלי מודד מוסמך של אנטנות סלולריות (בעניין אחר) ביקשתי ממנו שיבדוק אם יש קרינה עם המכשיר שלו מהמודם של האנטרנט והוא מצא שבדיוק כמו בסרטון וידאו שהקרינה רק קרובה למכשיר וגם בעוצמה נמוכה מאוד ,דווקא מהשנאי החשמלי רגיל היתה קרינה גבוה במיוחד וגם רק אם קרוב לשנאי. מה קורה עם המודם של הטלפון , אולי גם ממנו יוצאת קרינה ?
  15. חבל שמשטרת ישראל מתעלקת על חברת קווים שיש לה אוטובוסים די חדישים ולא מורידה מהכביש אוטובוסים ישנים ומזהמים של חברות הסעות שלא רוכשות אוטובוסים חדשים.
  16. החלטה נבונה של השר כץ ועוד הרבה החלטות ושינויים שביצע בזמן האחרון לטובה המשאיות מזהמות ובתל אביב לא חסר זיהום , הייתי באמסטרדם בסוכות עם מכונית - ושם הם גובים 4 אירו לשעה במדחנים עבור חנייה למכונית במרכז העיר , נאלצתי להשאיר את המכונית באצטדיון ל24 שעות ולהגיע "כמו מלך" בחשמלית למרכז העיר , מקווה שהשר כץ ישכיל להוריד את המס למכוניות חדשות לרמה של גרמניה ונזכה לקנות סיטרואן חדשה ב 40 אלף שקל ואז באמת זיהום האוויר פה יצטמצם
  17. אמיתי על אמת ...חברה שלך סבבה אבל עובדת בבית מטבחיים (זה מה שבטח אמרו לסבא שלי לפני שהתחתן עם סבתא שלי)
  18. נגיד ורוצים לפתוח תחנת רדיו קטנה בעיקר לשירים ללא דיבורים ורווח מפרסומות האם זה מחייב בתשלום זכיין וכו?
  19. ככל המרבה הרי זה משובח
  20. לפותח השירשור פעלת בחוכמה , אני משאיר את אשתי ברכב לכמה דקות שאני צריך לעלות לאמא שלי לקחת משהו אבל עם חלונות פתוחים כשאני חוזר אני רואה את הסויץ חצי פתוח שרק המאוורר עובד (היא מפעילה אותו ) מנוע עובד במצב עומד מתחמם מאוד וגורם לבלאי מוגבר ולשחיקה של הרינגים והבוכנות. בגרמניה אפילו נהגי מוניות מכבים את המנוע עד שמגיע נוסע וגם שם די חם ביולי אוגוסט אגב לגביי נסיעה בפקק לא הבנתי למה אתה בהילוך ראשון -אני נוסע על שני ושומר מרחק מהרכב שלפניי יותר חסכוני ורגוע למנוע
  21. מסכים מאוד עם מה שכתב זה מעליי
  22. כדי להמנע ממה שקרה לפותח השרשור האם ניתן להעביר חומר מההארד דיסק ממחשב שולחני רגיל למחשב נייד -הכוונה רק למסמכים ותמונות כגיבוי ? (לא לתוכנות)
  23. לסיאט מנוע של גולף ושייך לקונצרן פולקסווגן ועם כל הכבוד (ואין) בכלל מה להשוות למה שקנית... אבל עוד בשנות ה90 נסעתי על איביזה 1200 -הייתה מכונית מהירהבמיוחד ומדהימה הודות למשקל הקל שלה. אם היית רוצה להתבלט במשהו מיוחד היית צריך לקנות סיאט כמו שכבר כתב לך ובצדק אייל חבל שהתפשרת
  24. אין הייתי באזורים האילו . לדעתי רק עם רכב שכור אפשר לטייל שם וגם הרבה יותר מהנה .קח בחשבון כבישים רטובים והרריים עם סיבובים ותהומות ללא גדרות. יש שם מקום שנקרא קורטינה...מעניין אם משם השם של פורד קורטינה?
×
×
  • תוכן חדש...