למרות הכל סטיגמות קשה לשנות -הייתה כתבה בגרמניה על כך שפאסט וג'טה זה אותה מכונית כמעט אבל הגרמני יוסיף עוד 30אלף אירו רק בשביל שיראו שהוא נוסע על פסאט כי זה מעמד אחר...
חושב לקנות מחשב ניידבן שנה
מחשב מסדרת ESPRIMO דיסק קשיח 250 גיגה.זיכרון 2 גיגה
מעבד 2.16 הרץ 5400APM
מעבד 2 DUO
INTEL CORE
ב1200 הבעיה העיקרית שמורכבת עליו ויסטה ולא ניתן להרכיב XP
צריך המחשב בעיקר לצרכי אנטרנט ומיילים כשאני בחו"ל וסקייפ ללא גרפיקה ושטויות של משחקים
עד כמה מאיטה הויסטה והאם יש לה יתרונות בכלל על הXP ?
לפותח השירשור משתתף בצערך - מצטער שאני משבית שמחות והתלהבות אבל אחרי הכל...בכל זאת... זאת ...יונדאי....
אני הייתי עושה חלונות כהים רק מהבושה שיראו אותי נוהג על יונדאי .
היתרון היחידי שאני מוצא זה שקנית ידנית ולא אוטומטית והיא נראית ספורטיבית.
כשהשכרתי יונדאי גץ ליום אחד - נוחות הנסיעה הייתה גרועה ולא נעימה ועל כך יעיד עצם הזנב שלי.
לא כתבת כמה היא עלתה ? אני בכל אופן הייתי קונה סוזוקי אטוס או פולו ידנית אחרי הכל התדמית הרבה יותר חשובה .
בכל זאת אומר לך תתחדש וסע בזהירות.
אכן דרך בלגיה יותר זול ונטול כבישי אגרה -ומעדיף להימנע מלשלם לצרפתים אגרות - וזה המסלול שאקח - למרות שהייתי מעדיף לעשות את המסלול דרך DEN HAGG שבהולנד ל HARVICH באנגליה- כי בלגיה זאת ארץ משעממת להפליא - רק הבחורות יפות מאוד שם....
יש לך מושג כמה זה עולה דרך DENN HAG ?-עד כמה שאני יודע בהולנד אין כבישי אגרה.
אני זוכר שנסענו ב2000 מפרנקפורט לפריז-זה היה עלויות גבוהות מאוד - אולי עדיף לנסוע דרך בלגיה עד העיר Brugge and Gent בתקוה שבבלגיה אין כבישי אגרה - וזה קרוב מאוד לקאלה - האם יש כבישי אגרה בבלגיה ?
תודה על המידע החשוב -נראה לי שאקח מקאלה לדובר כמו שאתה עשית. בדקתי עם "הרץ" ואמרו שכן אפשר לעלות על המעבורת.אני יודע שיש חברות שעושות בעיות עם זה. האם ה 50 יורו גם כולל את האנשים ?והאם יש אגרות בכביש בין עירוניים בכביש לצרפת?
אני אמור להיות עם רכב שכור וצריך לעבור במעבורת מהולנד (אפשר גם מבלגיה אם יותר זול) לאנגליה -לא חשוב איזה נמל באנגליה.
בחודש אוקטובר - צריך מידע כמה זה צריך לעלות לשני אנשים עם מכונית קטנה. הלוך חזור ומידע על מעבורת כזאת.
תודה
הדגם החדש מסופק עם 7 הילוכים ? tzvipper אומר שמכוניות הליסינג מצויודות במנוע 1.6 אז זה די מרגיע .
אני עליתי את העליות של נצרת בשנת 1993 (עם גולף ידנית) אני זוכר שמדובר בעליות חדות.
לאישתו של הבוס של אחותי גם יש ג'טה שנתיים והיא מאוד מרוצה.
לאחותי יש העדפה למאזדה 3 -אני אמרתי לה להימנע לאחר שבנסיעת מבחן בכביש אילון(מישור לחלוטין) הבחנתי בחוסר סחיבה נוראי וגם בצפיפות בכיסא הנהג.
ובכל זאת אני שואל (בשביל אחותי) מה עדיף מבחינת כוח ?
אחותי מתעניינת על הג'טה 1.6 אבל באחד המגזינים נאמר שהביצועים של המנוע נמצאו בחסרונות לעומת המנוע 2.0 שעדיף.
המכונית שוקלת 1400 קילו משקל עצמי , אבל מבחינת תקציב ה1.6 רק באה בחשבון.
היעוד של אחותי זה נסיעות בין ראשון לציון לפתח תקוה בעיקר.
איך בא לידי ביטוי הביצועים ועד כמה זה נכון ?
נסעתי שם ב2 בלילה על מהירות 80 ונדמה לי שהמהירות המותרת הייתה 60 אבל לא שמתי לב לתמרור.
לא ראיתי פלאש או הבזק של מצלמה פשוט אחד הנוסעות אמרה לי שהיא חושבת שאניו נוסע קצת מהר -באמת ראיתי שהמחוג היה על 80 מיד האטתי .
מישהו יודע אם יש מצלמות ביציאה מהטרמינל ? ואם כן מה אמור להיות קנס ?
אני בשנת 2003 קניתי אוסטין מטרו ידנית שנת 1990 - מאישה שעשתה רק 40 אלף קילומטר.
נסעתי במיוחד לירושלים
אני דווקא מאמין שזה הקילומטרג' של המאזדה - ובכל זאת אולי עדיף מכונית אירופאית עם מודל הרבה יותר גבוה -לדעתי.
אם זה אוטומט זה יתקשה להיות חסכוני - אני הייתי הולך על המגאן ואז את יכולה להשיג שנתון גבוה אבל צריך לבדוק את המגאן טוב כי הרבה מהם היו בצבא ליסינג וכו-אני הייתי הולך על מנוע דיזל יותר חסכוני
גרמניה תתחיל לייבא מכוניות מתוצרת סין חשמליות והיברדיות ...
אם המכוניות הסיניות מספיק טובות לגרמנים אז בטוח שיהיו טובות לנו.
http://www.bild.de/BILD/auto/2010/06/08/build-your-dreams/byd-china-autos-kommen-2011-nach-deutschland.html
מיועעדת ל 2 אנשים בלבד עם מנוע טורבו
http://www.bild.de/BILD/auto/2010/02/vw-in-micro-car-concept/mini-in-aus-brasilien-wird-er-der-neue-kaefer.html
הגרמנית אומרים שזה יהיה להיט כמו החיפושית המקורית ותהיה זולה במיוחד
+4 מנועים היברדים בתוך הגלגלים וצורכת רק 2 ליטר , מזכירה לי קצת את האוטוביאנקי Y10