שלום לכולם,
אני מחפשת רכב בעיקר לנסיעות עירוניות התקציב שלי הוא עד 25K.
יש לי כמה קריטריונים:
1. אני צריכה שהוא יהיה חסכוני בדלק.
2. כמה שפחות תקלות יותר טוב! ואם כבר יש תקלות שלא יהיה כל כך יקר לתקן.
3. אוטומט חובה, אין לי רישיון על ידני.
4. וביטוח (צעיר) במחיר סביר.
זהו בעיקר.
חשבתי על מספר רכבים:
סובארו אימפרזה
רנו מגאן
פיג'ו 206
וסקודה אוקטביה
אני אשמח לעוד רעיונות.
תודה לעוזרים