Jump to content

רוטנברג

  • הודעות

    853
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי רוטנברג

  1. היום היה פרסום עמוד שלם במעריב של מכשירי תנועה : סוזוקי אלטו ב 72.990 שקל עושה מחוץ לעיר 22.2 בעיר 14.9 יכול להיות שהמחיר ירד מתחת ל70אלף שיביאו הגירסה הידנית. http://www.auto.co.il/כתבה-23550-מחיר-סוזוקי-אלטו-אינו-צפוי-לרדת.aspx
  2. שתיגדל תבין
  3. אין ספק שעדיפה מכונית אירופאית על יפנית , היבואנים של היפניות עושים טעויות שלא מייבאים מכוניות מיני מוזלות עם נפחים של 1000-1300 וידניות ,היו מוכרים יותר מכוניות אומנם עם פחות רווח אבל היו יכולים להרוויח ממכירת חלפים וטיפולים בכמויות יותר גדולות וזה היה מאזן הרווח.
  4. אני חושב שהאלטו תתומחר ב 63 אלף שקל לידנית-אבל אלא בטוח.
  5. סוברו DL - דתיים ואנשים לא מגולחים ויש כאלה עוד עם אוסטין מונגו סטיישן הרבה בבני ברק. שברולט לומינה - ערסים בני 50 + וערבים. טויוטה - פנסיונרים ומבוגרים. אאודי 80 - בעיקר בדווים וערבים אבל יש גם רוסים וקצת ערסים. מכוניות בצבע בורדו וצבע אדום- בעיקר רוסים. מכוניות בצבע שחור - בדרך כלל ערסים וערסים לייט מרצדס - משפחות "כבדות" ורצוי לעשות להם כבוד על הכביש - בעיקר על הטעם הטוב
  6. אין ספק שזאת התעלקות של השוטר על פותח השירשור .
  7. יכול להיות שהגזמתי עם המילה מדהימה , בכל אופן ברמת המיסוי הגבוהה בישראל לעומת אירופה זאת בכל זאת הפתעה לטובה ובפעם הראשונה יש שינוי רציני ואי אפשר לדעת אם יתממש ויביאו אותה במחיר הזה זה יהיה.
  8. ליד הבית שלי אני רואה SUZUKI ONE ידנית שיוצרה בהודו ושהובאה לפה על ידי מכשירי תנועה אני חושב ב 98 דיברתי עם השכן ששייך לו האוטו , הוא אומר שזאת מכונית מדהימה וחסכונית ואמינה במיוחד.
  9. בגרמניה התפרסם מחקר שמראה שהגרמנים מתייחסים לבן אדם לפי סוג הרכב , האם זה נכון ? כמו שנאור ציון מראה ב סרטון הזה את הקשר בין ערסים ל BMW : אני לא מבין את הקשר הזה (למרות שהסרטון מצחיק) BMW זאת מכונית מעולה ולא צריך לעשות את ההקשר הזה .
  10. זה נכון, רק צ'מפיון מוטורס ולובינסקי עוד מציעות ידניות
  11. בשנת 1989 היה לי סוזוקי X 50 סמ"ק , אני ועוד חבר החנינו את האופנועים באיזור כיכר אתרים ,ללא כל הפרעה ,במקום רחב מאוד ללא כל הפרעה להולכי רגל , שחזרנו לאופנועים החבר קיבל 250 שקל ולי הפקח לא נתן למרות שהאופנועים היו צמודים. מה שמסביר שאין הגיון אצל הפקחים , פשוט לא היה לך מזל. אם אתה תושב העיר תנסה לערער על זה ואם זאת פעם ראשונה יש סיכוי שיוותרו לך , לך לעיריה עם הדוח.
  12. במחיר אטרקטיבי אין ספק שגם לידניות יהיה ביקוש ובמיוחד לאור המצב הכלכלי
  13. בעונה ,הפקידים בחברות ההשכרה חסרי סבלנות בגרמניה מה שיש הם נותנים או יותר נכון מה שנשאר,פעם במינכן רציתי רכב ידני קטן ונתנו לנו פורד סטיישן מסורבלת וזה עוד אמור להיות צ'ופר מבחינתם.
  14. מנסיון , המכונית תשתה לך המון דלק .
  15. אני חושב ש 10W40 שמן ומים פרסטון ירוקים,למרות שבפיאסטה 95 שהייתה לי שמתי 20/50 ,כי זה שלפניי שם את זה,אני הייתי בודק מה שם זה שקנית ממנו.
  16. בפיאסטה 95 שהייתה לי שמתי גולד לייבל , חוסך בדלק ומפחית עשן . ממליץ לך לשים ויש סיכוי שתעבור
  17. לגביי הרצה , פעם אמרו שזה צריך להיות במישור ,בלי עליות וירידות חדות , מצד שני מישהו פעם אמר לי שהרצה בעיר זה יותר יותר טוב כי אז המנוע לא עובד על סל"ד קבוע .
  18. הגרמנים היעילים האלה , כל דבר הם מנצלים אני לא אתפלא אם זה לא נלקח לארוחת ערב , הם אוהבים שם בשר צבי.
  19. נהג גרמני בן 40 דרס צבי או במבי -תמונה (לא נעימה) בקישור. http://www.bild.de/BILD/news/leserreporter/2009/06/21/hier-steckt-ein-reh/im_20vw.html הנזק 3000 יורו.
  20. למה יש לי הרגשה שאתה תהיה מפורסם אחרי הנסיעה ...או תוך כדי ... מדובר בכביש דו סיטרי עם פיתולים , משאיות אוטובוסים גמלים וחום שגם המזגן לא יעזור . צריך להיות מיומן בנסיעה כזאת,כל ירידה קטנה מהשוליים עלולה להיות קטלנית.
  21. תגיד יש לך מניות ביונדאי ?
  22. תודה לפותח השירשור על המידע , להבא אדע ממי לא אזמין השכרת רכב בחוץ לארץ.
  23. נורא יפים האופנועים ונראים שטובים לניווט - מישהו יודע איזה תוצרת וכמה סמ"ק ?
  24. לחבריי הפורום הנכבדים , קחו עיצות בחינם (מבן אדם נשוי) בשביל כוס חלב שלא צריך פרה שלמה....ואם אתם מתעקשים לתחתן אז קחו מישהי שיותר אוהבת אותכם מאשר אתם אוהבים אותן . תבחנו טוב את מי זאת האמא שלה ועד כמה היא מחבבת אותכם ,אם לא לא כדי להיכנס לזה. אם היא אמא חזקה מומלץ להתרחק מאוד. ולסיום ממליץ לכם לקחת אישה עם פיגור שכלי קל או עם ערבייה שיודעת לעשות כבוד , ככה רק אתם יכולים לנווט מבלי שישתלטו עליכם. בעברי עבדתי בבית המשפט השלום ,אילו דברים שגברים שהתגרשו יעצו לי לפני שהתחתנתי.
  25. לא , פשוט שהייתי בטירונות בבה"ד 13 בקדומים היה ערקי אחד שכל הזמן שר את השיר הזה ופתאום היום נזכרתי בזה תודה לכולם.
×
×
  • תוכן חדש...