הינה המייל המקורי שאחותי שלחה לי (ונשלח אליה) :
Sent: Saturday, January 31, 2009 9:36 PM
Subject: נסיעה בצד שמאל
האם ידעתם שאסורה הנסיעה בנתיב שמאל יותר מ40 שניות כאשר אתה לבדך בכביש עם
שני נתיבים בכל כיוון ????
העונש החדש על עבירה זו 1000 ₪ 10 נקודות !!!!!!!!!!!!
מותר לנסוע בנתיב שמאל לשם עקיפה או פניה שמאלה.
יש כיום ניידות סמויות עם מצלמות מלפנים ומאחור על מנת לאכוף עבירה זו. הם
מצלמים אותנו, עוצרים אותנו, ו"מנקנקים" אותנו !!
נסיעה טובה ובטוחה