Jump to content

רוטנברג

  • הודעות

    853
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי רוטנברג

  1. תארו לעצמכם שעומדים לשחרר את מבצעי הלינץ ברמאללה ....
  2. ל אומי 5 , אני לא יודע אם אתה מכיר את אזור קציעות אבל מדובר באיזור מדברי עם בדווים ולעמוד שם ב 22:00 בלילה בחושך מפחיד אתה חייב תמיד להיות בהיכון , אני לא אומר שהיחידה של שליט הייתה בשאננות אבל באזור כזה כמו עזה צריך להיות בהיכון . בכל מקרה קשה לחשוב כמה זמן ומודיעין בוזבזו ומיליארדים של שקלים שהושקעו למצוא את ה 1400 מחבלים ששפכו מיליון ליטר דם יהודי ולשכוח את משפחות הקורבנות והפצועים ולחשוב שהשקט שיש לנו עכשיו יופר בקרוב. וכמובן שחטיפות נוספות אולי של אזרחים זה רק עניין של זמן על ידי אלו שישתחררו , לא לשכוח שמדובר באנשים היותר "מוכשרים" שלהם.
  3. ל EDAN , מודה שהשירות שלי לא היה קרבי ולמרות זאת להיות סוהר בכלא של מחבלים זה לא בדיוק בית זונות אני יודע שאם הייתי נופל בשבי לא הייתי מסכים שישחררו רוצחים תמורתי וגם הייתי אומר להוריי שלא יעשו כל פעולה לשחרר אותי אלא אם כן אילו לא אסירים עם דם על הידיים. תחשוב שאבא שלך או אמא שלך היו נרצחים בפיגוע חלילה והיו משחררים את הרוצח שלהם ושעוד יעשה לך סימן של V באוטובוס עם חיוך גדול ושיניים צהובות ...
  4. טירונות בבה"ד 13 קדומים במשטרה צבאית. לאחר מכן סוהר משטרה צבאית בכלא קציעות בדרום (אנצר) כלא של מחבלים (למי שמכיר) בהמשך עברתי לאוגדה 252 ולסיום השירות בחיל האוויר בס"א 18 . אני תמיד ידעתי שהייתי באיזור קציעות בדרום מקום מבודד ורחוק מאוד שתמיד צריך להיות בכוננות ושתמיד איזה מחבל יכול לחטוף מישהו. צר לי מאוד על גלעד שליט ומקווה שישחררו אותו אבל רק תמורת אסירות וללא רוצחים שטבחו יהודים . אני לא יודע באיזה מצב היה גלעד שליט שחטפו אותו אם היה יכול להילחם בחוטפיו או לא ועד כמה הוא היה פאסיבי או לא , בכל אופן חייל צריך להיות תמיד בהיכון , בכל מקרה אין להשוות לרון ארד שהיה לוחם אמיתי וצנח ממטוס מתרסק ללא נשק וללא אפשרות להילחם בשטח לבנון.
  5. עומדים לשחרר אלפי מתכנני ורוצחי אלפי יהודים קדושים עבור גלעד שליט : תחשבו כמה זמן השקיע השב"כ והמוסד על מנת לתפוס את הרוצחים האילו וכמה כסף זה עלה למשלמי המיסים ? תחשבו שדבר ראשון שהרוצחים האילו יעשו זה לתכנן את הפיגוע הבא - אין להם מה לדאוג בין כה ישתחחרו תוך כמה שנים או חודשים.... . תחשבו על רוצח הלנה ראפ שנרצחה בטיילת בבת ים והרוצח השפל שלה ישתחרר -זאת רק דוגמא קטנה . סוף סוף יש רגיעה ואין אוטובוסים מתפוצצים , עכשיו אף אחד לא יוכל לנסוע באוטובוס בידיעה שאלפי רוצחים השתחררו. ובעיקר תחשבו על הקרובים שלכם .
  6. הינה המייל המקורי שאחותי שלחה לי (ונשלח אליה) : Sent: Saturday, January 31, 2009 9:36 PM Subject: נסיעה בצד שמאל האם ידעתם שאסורה הנסיעה בנתיב שמאל יותר מ40 שניות כאשר אתה לבדך בכביש עם שני נתיבים בכל כיוון ???? העונש החדש על עבירה זו 1000 ₪ 10 נקודות !!!!!!!!!!!! מותר לנסוע בנתיב שמאל לשם עקיפה או פניה שמאלה. יש כיום ניידות סמויות עם מצלמות מלפנים ומאחור על מנת לאכוף עבירה זו. הם מצלמים אותנו, עוצרים אותנו, ו"מנקנקים" אותנו !! נסיעה טובה ובטוחה
  7. אחותי שלחה לי מייל : יש ניידות סמויות וגלויות שתופסות על נסיעה בנתיב השמאלי מעל 40 שניות שלא לצורך 1000 שקל קנס ו 10 נקודות - יש דבר כזה ?
  8. נכון , עכשיו נזכרתי שהפקידה אמרה לנו שאפשר אולי במשרד הרישוי .
  9. אני הייתי לוקח פולו ידנית 1.4 , יש ביקוש רב לידניות היות ואין הרבה , אפילו תוכל למכור מעל מחירון. נסעתי עם פולו ידנית באוסטריה וזאת מכונית מדהימה חסכונית וכיפית.
  10. לא ידעתי שגם על אופנועים יש רשיון על אוטומט והילוכים אני למדתי על ג'ווה האופנוע הצ'כי הילוכים יש לי עד 500 סמ"ק .
  11. עידכון , הייתי איתו בדואר , ניתן להעביר בעלות אך ורק לבעל תעודת זהות ,דרכון לא ניתן. נאלצנו לרשום את המכונית על שם ידידה שלו בהסכמתה . מכונית יפה מאוד.
  12. תודה , מסרתי לו את הפרטים האילו , לצערי הוא לא מעוניין לקנות רכב חדש הוא מעוניין בשברולט 1996 שעולה לו 13000 (6 צילנדר)
  13. זה נכון אבל הוא צריך רק לחודשיים , אם היה נשאר הרבה היה מביא מגרמניה אבל רק לחודשיים זה לא כדאי אם המשלוח יקר .
  14. אז הבנתי שתייר יכול לרכוש רכב ומדובר על רכב לא חדש על השם שלו ? הופתעתי מהתשובה שתייר יכול לרכוש רכב ללא מיסים , אז אולי עדיף שיקנה רכב חדש אם אין מיסים , אז אם הרכב עולה משהו כמו 85000 שקל אז זה יעלה לו 40000 ?
  15. האם תייר עם דרכון גרמני בלבד יכול לקנות רכב על השם שלו בארץ?
  16. אני דווקא בעד חברות הליסינג כי אז אחרי 3 שנים הרכב נמכר והחברה מקבלת רכב חדש מה שטוב נגד זיהום אוויר , עכשיו חברות ימשכו וימשכו גם עם רכבים ישנים , אבל אולי עכשיו נראה יותר רכבים ידניים כי מאז שחברות הליסינג השתלטו על ענף הרכב קונים רק מכוניות אוטומטיות ואולי עכשיו יקנו יותר ידניות.
  17. האמת שלא קראתי עד הסוף , תודה על העידכון , אבל היו שמועות שגם בישראל יתנו סכום מסויים תמורת הורדת מכוניות ישנות מהכביש , מקווה שזה לא מדע בדיוני
  18. האמת שנתת רעיון טוב כי אם מוסיפים מס זה יוצא 50000 שקל ואז יש רווח של 30000 שקל כי חדש עולה בערך 85 אלף אם אני לא טועה ואז מקבלים פנדה 2009
  19. רוטנברג

    הנפט מתרסק

    עכשיו שמעתי שבסוף החודש יעלו את מחיר ב 25 אגורות למרות שבכל העולם הורידו מחירים רק פה מעלים , לא מבין איך זה?
  20. יש למכוניות לאדה תקן גרמני ואם הגרמנים קונים אז.... , אם יביאו במחיר המתאים אז יש סיכוי להצלחה , העיקר שיביאו מיני קטנה ידנית.
  21. http://www.bild.de/BILD/auto/2009/01/neuwagen-schon-ab-5000-euro/abwrackpraemie-macht-es-moeglich.html בעוד פה מבטלים את ההטבה ה"ענקית" של 3 אחוז מס וכל מיני עולה פה לא פחות מ 90 אלף שקל , בגרמניה רוכשים פנדה ב 4990 אירו ( 25776 שקל ) ודצ'ה הרומנית באותו מחיר , קשה להבין איך המחירים פה כל כך גבוהים ואנשים נאלצים לנסוע עם מכוניות מזהמות וישנות . אפשר להגיד שהרומנית יכולה להיות בעייתית למרות שהיא לא רעה בכלל ועומדת בסטנדרטים גרמנים אבל הפנדה מכונית מעולה וחסכונית .
  22. מישהו יודע ? ראיתי שהמצלמה אף פעם לא מבזיקה
  23. אני יודע שיש בשדרות רוקח פינת דרך נמיר (דרך חיפה לשעבר) לכיוון צפון.
  24. לפותח השירשור , אני יכול להגיד לך שיצאת בזול ,מה לעשות הם צריכים לעשות המיכסה של הדוחות שלהם ולא מעניין אותם הדברים הבאמת חשובים ולעבריינים האמיתיים הם לא עושים כלום. אבל מה דעתך על זה אני מכיר איזה חבר נהג מונית שתפסו אותו על חגורה ובדרך השוטר חיפש אותו ורשם לו גם על אי הצגת פרטים שם נהג וכול ועוד משהו בסוף הוא יצא ב 1000 שקל.
×
×
  • תוכן חדש...