Jump to content

רוטנברג

  • הודעות

    853
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי רוטנברג

  1. גם לי קרה אותו מקרה כשהייתי מגיע לווליום 47 הרדיו דיסק נגבה , וסירב להידלק מחדש רק אחרי ריסט עד שלבסוף השתתק לגמריי , לטענת המתקין זה היה קשור לג'וק של הרדיו דיסק אבל לי אני חושב שהוא עשה עבודה מרושלת בהתקנת הרמקולים .
  2. לפי דעתי "הילוך חמישי" יותר איכותית ולא פלצנית כמו כמו טופ גיר . טופ גיר הייתה איכותית יותר לפני 20 שנה בלי הקהל והשטויות . הם נותנים מידע רק על מכוניות יוקרה וספורט שזה יפה אבל רק בחלומות אפשר לקנות את זה , פעם הם נתנו על מכוניות פשוטות קטנות ורגילות . רק התחרות עם המרצדס מי יגיע ראשון לסקנדינביה היה יפה ב טופ גיר.
  3. אצלי יש מצב דומה של 3 ליטר בערך בין טיפול לטיפול,לא נורא , תמלא 20/50 במקום לתת כסף למוסכניקים .
  4. אני מתל אביב , בדקתי בחנות מאוד זולה אבל איכותית , יש סיני ב 60 שקל צרפתי ב 160 שקל ויש ב 90 שקל , מקורי של פורד מוטוקראפט אני חושב עולה 190 לא כולל ,במקרה היה לחשמלאי אחד של פיאסטה נראה מצ'וקמק אבל עובד בדיוק בזמן , חשבתי שבצפון הכל יותר זול, אולי תנסה בחלפים. דרך אגב במוסך אחד בגבעתיים רצו 300 שקל על עבודה וטרמוסטט לא מקורי ....
  5. היום הייתי אצל החשמלאי רכב הוא החליף את היוניט חום , זה שקובע מתי הונטה תדלק , הוא אמר שזה נפתח על 60 מעלות והחליף את זה לאחד שנפתח ב 90 מעלות , הוא מצא של פורד פיאסטה משומש , מה שהיה מצחיק שהוא הרתיח מים עד רתיחה ושם את היוניט ב מים החמים ושהגיע ל90 מעלות נדלקה מנורה כשהמים התקררו המנורה נכבתה. בפועל הוא הרכיב את היוניט ועכשיו המחוג של החום עומד על קצת פחות מהאמצע ואז הונטה נפתחת . אם הייתי קונה חדש היה עולה 190 לא כולל. הכל עלה כולל עבודה וחלקים 90 שקל של פורד אבל משומש.
  6. אז זה קשור ליוניט חום או לטרמוסטט ? אני מעוניין להחליף
  7. אחרי כמה זמן זה מגיע אצלך ל אמצע ל 90 מעלות ? זה תקין ? בדרך כלל זה רק מגיע לקו הראשון של החום אצלי רק אחרי חצי שעה לפחות ורק אם עומדים בפקק , בניו פלסיה זה היה תוך 12 דקות בערך .
  8. תודה אני אבדוק , אז אפילו במכוניות חדשות תמיד תהיה כניסה אפילו קטנה של עשן מכוניות מבחוץ כדי לאפשר תחלופה של אוויר ?
  9. אם אתה מתל אביב אז תנסה אצל צי'קו ברחוב נחל איילון פינת יצחק שדה 40 אחרי התחנת דלק , קניתי ממנו פילטרים מקוריים של מוטוקראפט במחיר ממש זולים. 03-5375285
  10. זה מגיע לאות M רק אם אני עומד בפקק , אבל אין פקקים זה מגיע רק לקו של המינימום של החום , אז צריך להחליף יוניט חום ?
  11. הוא באיזור תל אביב ? אם יש כתובת וטלפון תרשום , כי פה סיניים באיזור המסגר עולה 200 שקל .
  12. לדוד שלי מגרמניה יש את זה , אבל יש לו גפ"מ , נוסע על גז .
  13. אם אתה הדיוט (שם נרדף לאנשים פשוטים וממוצעים) ו נהנה להוציא פי שניים על צמיג ולהעשיר בכך את הפנצ'רמאכרים זאת זכותך המלאה (והאידיוטית) אני מעדיף להוציא את הכסף על דברים אחרים , חוץ מזה יש אנשים שלא מתכוונים להישאר עם הרכב כל חייהם ורוצים למכור את זה במידה והטסט מתקרב , אז למה להשקיע כל כך הרבה ?
  14. בדרך כלל על איזה טמפרטורה המכונית , איפה עומד המחוג של החום , נדמה לי שרשום שם המילה NORMAL , בכל מקרה זה נורא זול למקורי (של ניו פליסיה מקורי עולה 450 שקל ) . אצלי בפיאסטה זה עומד על הקו המינימלי של החום ורק אם אני עומד חצי שעה בפקק זה מגיע לאות N . משהו יודע אם כך זה אמור להיות ?
  15. אני יודע שזה לא עשן של המכונית כי שהמכונית בצומת לבד אז אין עשן , אבל אם עומד קטנוע שמוציא עשן כזה אז כן מרגישים בעשן. התריסים נמצאים במצב עם ציור של עיגול לבן שמראה על כניסת אוויר מתוך המכונית . אם אני מפרק את התא כפפות , איך אני יודע באיזה מצב נמצא הבורר ?
  16. הכפתור מכוון לכך שלא יכנס אוויר מבחוץ , אבל בכל זאת כשהאיורור עובד נכנס עשן מכוניות למכונית , דרך אגב בכל מכונית שהייתה לי לא הייתה אטימות מוחלטת והרחתי ריח של עשן , איך מסדרים את זה ?
  17. תגיד בכמה הוא מוכר צמיגים סיניים ? אני בא לקנות אצלו.
  18. גם על היפנים דיברו כך בתחילת דרכם , הסינים שלחו רכב כבר לחלל וגם החזירו אותו.... בנתיים האמריקנים לא החזירו לנו את רמון זכרונו לברכה. אני לא הייתי ממהר לבקר את הסינים למרות התמונות הלא מחמיאות שהציג BUZRUM . אני זוכר שבשנת 88 חבר הביא רייס פתיחה משהו עם דלתא רומנית. וגם פירסומת בעיתון על אחד שקנה דלתא פרייבט וגם טנדר בגלל המחיר
  19. נדמה לי שהמחירון 11000 שקל
  20. הכי טוב לחפש מכונית אחרת או אם המוכר מוכן להוריד 4000 -5000 שקל מהמחירון אז עוד יותר טוב אם אתה באיזור המרכז אז תנסה את מוסך גלעד בבני ברק מטפל מקצועי בפיאסטות 03-6180563 ופורד תראה כמה הוא רוצה על מנוע או שיפוץ ועכדכננו
  21. אם אתה מתל אביב תנסה את דוד הוא זול ומקצועי במיוחד לאלטרנטור 03-5621817 באיזור המסגר
  22. בשנת 1983 אחי נהג במכונית פיג'ו 305 מודל 1982 קרה לנו אותו מקרה כאשר פגעו בנו מהצד והיו 4 אנשים באוטו , בלי כריות אוויר ומכה חזקה במיוחד שמשהו עבר באדום ונכנס בנו חזק מהצד , יצאנו עם פגיעות קלות והשתלת עור קלה באיזור המרפק, בלי כריות אוויר וכמה גילגולים של המכונית שאני זוכר עוד היום . אני חושב שהסיניות יהיו הדבר הבא רק שיביאו מכוניות קטנות וידניות גם.
  23. מכונית חסכונית ומהירה , אני השכרתי את המכונית הזאת שבוע לאילת היה כיף. אבל תבדוק טוב שזה לא סוחר
  24. אני חושב שרק מי שנכה ברגליים מקבל הנחה במס על רכישה.
  25. המחיר לא אטרקטיבי , אבל מדובר ב 150 כוח סוס 1800 סמק ושישה הילוכים . חבל שלא מביאים קטנות אטרקטביות . מכשירי תנועה הביאה לפה את סוזוקי ONE שיוצרה בהודו והייתה מוצלחת
×
×
  • תוכן חדש...