Jump to content

רוטנברג

  • הודעות

    853
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי רוטנברג

  1. הזכרתי לי בדיחה ישנה אבל נראית אמיתית : למה יש 2 שוטרים בניידת ? אחד בשביל לקרוא ואחד בשביל לכתוב. ועוד אחת : אחד רצה להתקבל למשטרה עשו לו מבחן , כמה זה 5 +1 הוא ענה 7 סיפר לאשתו על התשובה היא אמרה לו התשובה הייתה צריכה להיות 6 אבל אחרי שבוע קיבל תשובה שהוא התקבל אז הוא התקשר לשאול איך התקבלתי למרות שהתשובה הייתה לא נכונה , ענו לו היית הכי קרוב.
  2. שתהיה שנה טובה ואני מאחל .... שנראה פחות נהגות זהירות ואיטיות שמעכבות את התנועה פחות זקנים וזקנות שיושבים קרוב מאוד להגה ונוסעים במהירות של צב פחות סובארו DL ושרייד ישנות שמזהמות ושאר מכוניות פחנוזבל פחות משאיות מגעילות ופחות אוטובוסים מגעילים שיבואנים יביאו יותר ידניות קטנות וזולות (גם סיניות ורומניות ) שמחיר הדלק יירד ל 5 שקל שיסללו כביש חדש בערבה .
  3. אם כבר הסיניות לא בטוחות , אז זה אומר שהמכוניות שלהם צריכות להיות קלות ? ואם המכוניות קלות אולי זה גם חיסכון בדלק לפחות יהיה כרית אוויר מה שאין בפיאסטה שלי......
  4. תודה לפותח השירשור על הידיעה המשמחת הזאת , אם המחיר יהיה אטרקטיבי אז אני מקווה שכל בעליי הסובארו DL הישנות ובעלי הדיאסטו שריידים והפיאסטות המיצובושי והדהיו והאריקות והאסקורטים והאוריון (וזה כולל אותי) יעברו לסיניות מודרניות ואפילו אם היו מביאים לפה את הדלתות והדאצ'ה הייתי שמח כי זה עדיף על פני המכוניות הישנות , פחות זיהום אוויר וגם יותר אסטתי על הכביש כעובד דוד לובינסקי (לשעבר) אני סומך על דורי מנור המנכ"ל שיתמחר מחיר טוב ומקווה שהסיניות יחליפו את המאזדות זוללות הדלק . לגביי בטיחות ... אי אפשר להאמין ולהבין איזה טיפשים אנשים יכולים להיות גם אם הסיניות לא בטוחות לפחות יש להן כרית אוויר מה שאין במכוניות הישנות אז בטוח שהסיניות יותר בטוחות ואם בגרמניה מוכרים דאצ'ה רומנית ב 40000 שקל אנחנו לא יותר טובים מהם .... הינה קישור לדאצ'ה : http://www.dacia.de/dacia_sandero_presse.php
  5. הייתה לי אותה התלבטות לפני חודש . אני במקומך הייתי שם 20/50 של שלקול ולא מחפש הרפתקאות כמו אחד שרצה לשים 10 40 חצי סינטטי והתחילו לו נזילות ולחץ שמן , אני שמתי 20/50 של ZIC . ומחליף כל חצי שנה .
  6. אני הייתי לוקח פיאסטה , קניתי לפני 2 חודשים והמכונית אמינה וחסכונית במיוחד לגביי הYOUTH לא יודע איך הדינמיק ,לא הכי מהנה לנסיעה אין הגה כוח אולי בדינמיק יש .
  7. זה בדיוק השמן שיש לי , שמן איכותי מאוד, אם תוכל תעדכן אבל נראה לי שאתה צריך להחליף כל חצי שנה או 5000 קילומטר
  8. השאלה היא איפה הוא עצר ? אולי הוא עצר באמצע הצומת ואחר כך חזר אחורה , אם כך זה כאילו הוא חצה את הצומת ויהיה לו את התענוג של 1000 שקל לשלם.
  9. נסיעה עם חגורה לילדים וגם מבוגרים עלולה להיות מסוכנת כי בבלימת חירום המעיים יכולות להיפתח מהלחץ לא נעים אבל קרה, לאחר מכן במקרה כזה יש לבצע תפירת מעיים .
  10. נראה הצעה טובה , אם אתה יכול להגיד מי המזגניסט כי גם לי המזגן לא עובד ואין לי מושג מה הסיבה
  11. זאת שאלה טובה , אצלי מנורת השמן נכבית לאחר 3 שניות כשהמנוע קר .
  12. רוטנברג

    כפות לג'נט של OZ

    אני השגתי ל פיאסטה שלי בג'נרל ברקס ברחוב המסגר 8 בתל אביב 6870699 דרך אגב בחנות של הג'נטים לא היה . חשוב הכפות האילו כי זה שומר על המסבים לא רק ליופי.
  13. אולי רק למכוניות חדשות יחסית. את השאר אפשר לקחת למוסכניק טוב
  14. האמת לא מובן למה בכלל ללכת למכוני הבדיקה שכל הטפסים שהם מדפיסים נראים כמו מודעות אבל , בשביל שלא יתבעו אותם . בכסף הזה אפשר לנפוש בטורקיה במלון 3 כוכבים , לא שזה כיף גדול אבל עדיף מאשר לתת להם 450 שקל . תשמעו עיצה מ המומחוי אני כבר קניתי 4 מכוניות בלי בדיקה , ולמזלי כולן היו בסדר בזכות בדיקה די פרימיטיבית שאני עושה פשוט סותם את האגזוז כשהמנוע עובד ואם יוצא מים אז המנוע גמור. מעביר את כל ההילוכים כולל אחורי ובזה נגמר העניין . אבל בכל זאת חבל על המומחה כי האתר שלו באנטרנט היה טוב במידע על מכוניות ואמין במיוחד.
  15. מה זה אומר הנתונים האילו ?
  16. לי המליצו 10/40 , אבל אני שם 20/50 בפיאסטה 95 ואין נזילות , אולי כדאי לך 20/50 כי הוא יותר סמיך וכך אולי יהיה פחות איבוד שמן.
  17. רוטנברג

    הנפט מתרסק

    מתי בחודש נקבע מחיר הדלק בישראל ?
  18. יש פה כתבה מערוץ 2 שמבהירה שאסור לנסוע : http://www.keshet-tv.com/VideoPage.aspx?MediaID=35144 אבל משהו השתנה מאז ?
  19. אצלי גם הרדיו דיסק עשה בעיות , עשיתי ריסט זה עזר פעמיים ואחר כך כבר הפסיק לעבוד לגמרי כשהווליום הגיע ל 47 , יכול להיות שזה בגלל מצבר חלש ?
  20. בחירה טובה ומהנה במיוחד.
  21. אני במקומך הייתי מוסיף עוד 10 אלף או פחות וקונה פיאט פנדה ידנית , חסכונית ונוחה
  22. שמעתי על אחד שהייתה לו בעייה כמו שלך , עד שהוא שם אלטרנטור של בוש וזה פתר הבעייה (אבל לא בטוח שזה יעזור אצלך)
  23. אני מעוניין לקנות כזה רדיו דיסק לרכב , בנתונים מופיעם הנתונים האלו : קורא צרובים: כלולקורא MP3: כלולזכרון נק' ניגון אחרונה: כלולקורא תגית ID-3: כלול אם היו קבצי WMA שעברו הסבה ל MP3 , זה אמור לנגן את זה ?
  24. מותר לנסוע עם הדבר הזה בארץ ? http://www.tante-paula.de/praktisch/wie_gehts.html יש לזה מנוע חשמלי ומגיע למהירות 20 קילומטר לשעה
×
×
  • תוכן חדש...