-
הודעות
853 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי רוטנברג
-
כן , פעם הבאה תקנה ידנית
-
אני רק לא מבין איך זה שהחודש מחיר הנפט ירד יחסית ומחיר אוקטן 95 עלה ב 0.3 אחוז ? שמתי לב שרוב המכוניות בכבישים זה רק מכוניות ליסינג שלא משלמות על הדלק .
-
בהתנעה בבוקר מנורת לחץ שמן נכבית לאחר 3 שניות
רוטנברג פרסם הודעה בנושא של רוטנברג בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
לגבי השמן יש פה קישור על אחד ששם 10/40 והמנורה נדלקה לו כל הזמן : http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=120706 אני לא אתן מכת גז שתיעלם המנורה. כמה עולה להחליף חגורה כזאת ועד כמה זה נורא שהנורה לא כבית מהר ? -
בהתנעה בבוקר מנורת לחץ שמן נכבית לאחר 3 שניות
רוטנברג פרסם הודעה בנושא של רוטנברג בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
הוחלף פילטר שמן מקורי של מוטוקראפט לפני שבועיים (לפני חודש וחצי בערך היה לא מקורי) אבל כרגע יש פילטר אוויר לא מקורי ולפני זה היה של אריקה ולא של פיאסטה -
בהתנעה בבוקר מנורת לחץ שמן נכבית לאחר 3 שניות. זה קורה רק שהמנוע קר , אני מתניע את הרכב מנורת המצבר נכבית כמעט מיד אבל מנורת לחץ שמן (כד השמן) נשארת בערך 3 שניות ,לפעמים אני נותן קצת גז ואז היא מיד נעלמת אם לא אז 3 שניות. האם לא מגיע מיד שמן למנוע ? כשהמנוע חם ואני מתניע זה לא קורה . במדיד יש שמן עד הקו המקסימלי . הוחלף לאחרונה שמן 20/50 בשעת נסיעה המכונית שורקת (לא בנוטרל) מכונאי אמר שזאת החגורה ולא כדי למתוח יותר מידי כדי לא לגרום ללחץ על הגלגלים . חוץ מזה המכונית נוסעת מצויין וגם חסכנית . (פיאסטה 95)
-
בשנת 2000 היבואנית מכשירי תנועה ייבאה את סוזוקי ONE שיוצרה בהודו 1000 סמ"ק , נדיר לראות אותה על הכביש אבל נראית מכונית חמודה.... בכל אופן הירידה במחיר נורא קטנה וחבל מאוד. קחו לדוגמא את אדולף היטלר שהיה מנהיג רשע ומרושע אבל הבטיח לאזרחי גרמניה פולקסוגן חיפושית לכל העם במחיר סביר, אולי בגלל זה היה נערץ בגרמניה , בתחילת דרכו . אני לא רוצה להגיד קחו ממנו דוגמא ... אבל רק בעניין הזה כן....
-
בוקר טוב:) שאלה על צריכת דלק בין שתי מכוניות
רוטנברג פרסם הודעה בנושא של barig בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
האם אפשר למלא דלק רק עד שהמשאבה מפסיקה לתדלק באופן אוטומט ? -
לחץ אוויר פיאסטה 95 (לאחר חיפוש שלא נמצא)
רוטנברג פרסם הודעה בנושא של רוטנברג בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
תודה, אז מסתבר שהקובץ שלך תואם לתחנת דלק 41 אחורי ו 36 קדמי . אבל מזה פורד אנדורה זה דגם של פיאסטה ? -
אז הוא צריך לשבת 1050 שנות מאסר - שבע שנים על כל מכונית. הוא רק הורשע על 150 אולי נב 350 ? מי יודע את זה ו לכמה בתים פרץ וגנב חסכונות של אנשים ?
-
לחץ אוויר פיאסטה 95 (לאחר חיפוש שלא נמצא)
רוטנברג פרסם הודעה בנושא של רוטנברג בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
150/70 או 155/70 זה מה שראיתי על הצמיג -
פיאסטה 95 יוט מישהו יודע כמה בעומס מלא קדמי ואחורי , בתחנת דלק היה כתוב רק על פיאסטה אנדורה ,הדגם הזה זה ה YOUTH ? בנתיים שמתי 36 בקדמי ו 41 באחורי לפי הדגם האנדורה. תודה
-
בפעם הבאה תיסע על 140 קמ"ש ואז תדע על בטוח.... ועכשיו ברצינות , אני נוסע קבוע בכיש הזה על 80 ,90 לאן אתה ממהר ?
-
תודה צביקה, דרך אגב המכונית נוסעת נהדר עם ה 20/50 ,סחבה 5 אנשים לא קלים במיוחד לדרום . ויש פה עוד קישור מעניין בפורום גרמני של מכוניות על אחד ששם פלאגים NGK לא מתאימים במקום פלאגים של בוש או מוטוקראפט לפיאסטה שגרמו לו בעיות לאחר שלושה שבועות התחילו לו בעיות רציניות במנוע ...למי שמבין גרמנית... Hi, kenn schon zwei Leute, bei denen die neuen NGK Kerzen nach 1-3 Wochen auseinander gefallen sind und nen Motorschaden verursacht haben. Einer davon war ich.... Ich kaufe keine NGK mehr. MfG ASTB --- In der Ruhe liegt die Kraft --- http://www.fiesta-ka-forum.de/fiesta-mk3/14924-welche-motorcraft-zuendkenrzen-fuer-xr2i.html#post188901
-
אז אני נשאר עם ה 20/50 , אבל האם כדי להחליף כל 5000 אלף כי זי מנרלי ?
-
צביקה ,קודם כל אני צריך להגיד לך תודה וגם לרפי לין (אם אתה זוכר?) על היעוץ שנתת לי על הסקודה ניו פליסיה שהייתה לי עם ההתקנה הארורה של ההסבה לגז שעשו לי הסנדלרים בראשון שתודה לאל קיבלתי את הכסף חזרה לפני שהם פשטו רגל ... העלתי שוב את השירשור הזה היות והיה לי מקרה מאוד לא נעים בעבר אומנם עם אופנוע (SUZUKI X 50 סמ'ק) הייתי צריך למלא שמן של סונול מרין ובמקום זה שמתי משהו של פז והלך לי מנוע ,מדובר בשנת 1988 ... ולעניננו, קניתי את הפיאסטה 212000 קילומטר הזאת ממישהו לפני חודש ממישהו שהיה גר בכפר יונה , המכונית הייתה בהשכרה (עם שטיחים של חברת אלדן ,אוויס וועל המספר יש את ליסינג אהרוני) לאחר מכן עוד 4 ידייים ,בעל הרכב סיפר לי שהרכב היה ברשותו 3 שנים ,במוסך שמו לו שמן 20/50 , ויצא לו למלא 3 ליטר שמן בין הטיפולים אני בנתיים נסעתי 800 קילומטר ובנתיים המכונית לא איבדה שמן. לאחר שקניתי את המכונית עשיתי טיפול 10000 והמוסכניק גם המליץ לי על שמן 20/50 היות ו 10/40 עלול להיות כמו "מים" ולא מומלץ,המכונאי אמר שהשמן היה ממש ג'יפה וצריך לבוא עוד חודש להחליף שוב את השמן ,בנתיים היום זה בדיוק חודש אחרי ,האם באמת צריך אחריי חודש להחליף שוב את השמן ? ולגביי ההעברה ל 10/40 , מה כדי לעשות ? ויש פה גם קישור של מישהו ש"אכל" אותה לאחר שעבר ל10/40 מ 20/50 . http://209.85.135.104/search?q=cache...lnk&cd=7&gl=il
-
האם יש למישהו ניסיון עם מעבר מ 20/50 ל 10/40 ? עד כמה זה יכול להיות רע למנוע וכול...
-
אם זה טוב לגרמנים אז זה טוב גם בשבילנו ואם אתה קורא גרמנית אז השכל ולמד ... http://www.dacia.de/dacia_sandero_presse.php ב41000 (7500 יורו) אתה יכול לקחת בסיבוב גם את המאזדה (עגלה עם סוסה) אבל חבל שאין לנו מדיניות מיסים כמו גרמניה
-
תודה , רשמתי לי תזכורת
-
החלפת שמן ופילטר שמן חודש לאחר טיפול (פיאסטה95)10000-המלצת מכונאי,האם נכון?
רוטנברג פרסם הודעה בנושא של רוטנברג בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
דיברתי שוב עם המוסכניק והוא אמר שאין לו בעייה לשים כל שמן שאני אחליט עליו , לדבריו , הבעייה של ה 10/40 שזה נהיה כמו דליל כמו מים. דרך אגבב מוזר מאוד שבחברה אמרו לי שחשוב שהפילטר שמן והדלק שיהיו מקוריים אבל לגביי הפילטר אוויר זה לא כל כך משמעותי אם זה מקורי או לא . המכונאי אמר שבפיאסטה שלי בכלל היה פילטר של אריקה. -
החלפת שמן ופילטר שמן חודש לאחר טיפול (פיאסטה95)10000-המלצת מכונאי,האם נכון?
רוטנברג פרסם הודעה בנושא של רוטנברג בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
לחץ עיבוי , אתה מתכוון לפקק של השמן ? אם כן כמה זה עלה לך ? בכל מקרה לגביי השמן , מצאתי קישור על אחד ששם 10/40 לאחר שהיה לו באוטו 20/50 , ה10/40 גרם לבעיות ,הינה הקישור.... http://209.85.135.104/search?q=cache:2B8b_ykTOPIJ:www.fiatclub.co.il/forum/showthread.php%3Ft%3D1170+%D7%A9%D7%9E%D7%9F+20/50+%D7%90%D7%99%D7%9B%D7%95%D7%AA%D7%99&hl=iw&ct=clnk&cd=7&gl=il -
החלפת שמן ופילטר שמן חודש לאחר טיפול (פיאסטה95)10000-המלצת מכונאי,האם נכון?
רוטנברג פרסם הודעה בנושא של רוטנברג בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
הפילטר דלק עלה לי 80 שקל למקורי בצ'יקו בתל אביב , במקום 150 שקל על אותו מקורי בחברה. -
החלפת שמן ופילטר שמן חודש לאחר טיפול (פיאסטה95)10000-המלצת מכונאי,האם נכון?
רוטנברג פרסם הודעה בנושא של רוטנברג בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אתה מכיר אותי יותר טוב ממני , ברצינות , כי עד שכבר הייתי רגוע לגביי השמן ה ZIC שהוא מנרלי פתאום שני אלה מעליי אומרים שעדיף סינטטי או חצי סינטטי , מה עושים? בכל מקרה קניתי פילטר שמן ודלק של מוטוקראפט עלו ביחד 140 שקל -
החלפת שמן ופילטר שמן חודש לאחר טיפול (פיאסטה95)10000-המלצת מכונאי,האם נכון?
רוטנברג פרסם הודעה בנושא של רוטנברג בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
המנוע ליתר דיוק J6B , מכונית שהייתה בהשכרה ו 4 ידיים (יש שטיחים של אלדן ו"אוויס") 212000 קילומטר אבל הסיע גם 5 אנשים גדולים במיוחד בלי בעיות זה שלפניי היה גם במושב בים המלח אבל 3 שנים גר בכפר יונה , אני עושה נסיעות משולבות עיר ומחוץ. איזה שמן 20/50 מומלץ מנרלי או סנטטי ? ומה לגביי השמן שכבר כתבתי עליו שיש כבר באוטו זה וטוב הקוראני ? -
החלפת שמן ופילטר שמן חודש לאחר טיפול (פיאסטה95)10000-המלצת מכונאי,האם נכון?
רוטנברג פרסם הודעה בנושא של רוטנברג בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
קראתי על מישהו שהחליף מ 20/50 ל 10/40 איכות יותר והוא כתב שנהיה לו בעיות במנוע . לגביי הפלאגים בחנות אמרו שהם מתאימים לפיאסטות 1300 בלבד , למרות שקראתי שהם מתאימים יותר לפורד אוריון. איזה פילטרים מומלץ לשים המנוע זהJ6 משהו כזה -
1) לפני חודש עשיתי טיפול 10 אלף (פיאסטה 95 ) המוסכניק אמר שבגלל שהשמן היה ממש ג'יפה אז לבוא שוב אחרי חודש להחליף שמן ופילטר שמן - באמת צריך להחליף ? 2) הוא לא שם פילטרים מקוריים,אוויר ושמן ואני מעוניין לשים מקוריים , משהו יודע איזה מקורי שמים לפיאסטה יוט ? (דרך אגב שמתי פלאגים קוד 87YF 12405 AE של פורד שמתאימים לפורד אוריון גם והמכונית נעשתה חסכונית במיוחד ושקטה במקום NGK ) 3) בגלל שזה שקניתי ממנו את המכונית שם 20/50 שמן אז גם אני נאלצתי לשים אותו שמן למרות שמומלץ 10/40 . המוסכניק שם שמן מסוג ZIC HIFLO GASOLINE AND LPG CNG DOHC/TURBO VHVI TECH SK CORPORATION תקן SJ API SL מה אומר התקן הזה ? השמן הוא קוראני לדברי המוסכניק וולוו משתמשת בשמן הזה השמן הזה מנרלי או לא , איזה שמן 20/50 מומלץ לשים ? כדי לשים אותו שמן ? איזה תוסף כדי לשים ,אם כבר אני עומד להחליף את השמן והפילטרים ?
