Jump to content

רוטנברג

  • הודעות

    853
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי רוטנברג

  1. תודה , ומה יותר טוב 10W40 של דלקול או 15W40 של פז , הבנתי שה 15/40 יותר איכותי אבל יותר מידי סמיך , ואיזה נוזל קירור מומלץ לשים , אם אפשר בדחיפות כי מחר אני רוצה לעשות את הטיפול
  2. אתה צודק אבל פעם הייתה לי אוטוביאנקי Y10 שזה גם אוטו פשוט, לא מילאו לי מספיק שמן בגיר ואחר כך היה בעייה עם ההילוך הראשון
  3. ועוד שאלה כרגע יש במכונית מים רגילים , האם כדי להחליף למים ירוקים ואם כן אז איזה הכי מומלצים לפיאסטה ?
  4. למרות שמדובר במודל 1995 חשוב שיהיה מקצועי לפיאסטה , כבר שמעתי בפורום על אחד עם פיגו 206 שהלך לחפרים ואחר כך זה עלה לו ב 6000 שקל על שריפת מחשב וכול ..., לטיפול 10000 לפיאסטה יוט 1995 , חשוב לי נורא שיהיה מומחה לפיאסטה , ואיזה שמן הכי מומלץ לשים ?
  5. רנו קליאו שנת 2001 ידנית , סקודה פביה ידנית , פיאסטה שנת 2000-2002
  6. תודה , לאחר שירדתי מהפלסיה, קניתי היום פיאסטה יוט , דבר ראשון הסתכלתי למטה והכל יבש , וגם נוסעת מצויין ,האמת קניתי בלי בדיקה , מקווה לא להתאכזב ...
  7. דגמי פורד פיאסטה יוט 1995 הגיעו כבר עם מזגן ? ואם כן זה מקורי או הורכב פה בארץ ?
  8. לא קניתי את הרכב , חזרתי הבייתה במרצדס (אוטובוס אגד )
  9. מדובר בפליסיה 1.3 , המכונית יד ראשונה עם 130000 , המנוע נשמע בסדר , תמיד עם מים ירוקים , בנסיעה סוחב לא רע אם כי היה קצת איבוד כוח שמגיע למהירות 80 וגם המכונית התחילה לרעוד במהירות הזאת , לטענת במוכר הוא בדק את זה עם מישהו שמתקן פנצ'רים והוא אמר שצריך להחליף שני צמיגים קדמיים (שבאמת נראים שטוחים כמו שטיח פרסי) למרות כל אלו והורדה במחיר על הליקויים החלטתי שאני קונה הרכב הגענו לדואר והיו הרבה אנשים , אז נזכרתי שלא בדקתי עוד משהו , ניגשנו לרכב ואז ראיתי שמתחת לרכב נוזל שמן , כל 15 שניות טיפה שמן נוזלת ובכלל כל כל הלמטה של המכונית שחור משמן בערך מאיפה שנמצא ידית ההילוכים. המוכר טוען שמדובר בגומייה של הקרנץ' או משהו כזה ושזה שטויות . האם הוא צודק ? האם היה כדאי לקנות ?
  10. ממליץ על בדיקה פרימיטיבית אבל אצלי עבדה על כל שלושת המכוניות שקניתי , כשהמנוע עובד תקחי עיתון או חוברת ותשימי איפה שהאגזוז , אם יוצא מים , סימן שהמנוע גמור או כמעט גמור . על כל המכוניות שעשיתי את זה (כולל פגו 205 1100 סמק שנת 95 ) הגעתי עד אילת .
  11. ביצעתי כבר חיפוש בפורום ולא מצאתי מידע על הדגם הזה . לא התכוונתי לקנות כזאת אבל במקרה ראיתי אחת שעשתה רק 156000 קילומטר מישהו יודע איך הפאסאט הזאת , מדובר ב 1600 ידנית מודל 1989 . האם יש לה 5 הילוכים או 4 ? האם יש לה טיימינג? (שמעתי שעולה 3000 שקל להחליף) והכי חשוב מה צריכת הדלק בעיר ובחוץ לאוטו ששוקל כמו טנק?
  12. גם אם בעל ההונדה צודק ויתקן במוסך מורשה , אל תשכח שאבא שלה עורך דין ובבית משפט אי אפשר לדעת מה יהיה ... בסוף הוא גם יחויב בהוצאות משפט של 300 שקל לפחות
  13. מה הקשר של להגיש נגדה תלונה במשטרה ??? אם לא היו נפגעים אין למשטרה מה לעשות איתכם
  14. הרגת אותי מצחוק על הבוקר
  15. אתה רוצה לשים על חיצוני ??? קח בחשבון שכל העשן של המכוניות יכנס לך למכונית
  16. תתחדש ואם אתה יכול לספר כמה עושה לך בעיר ומחוץ לעיר ואם היו לה מים ירוקים פשוט שלי שתתה דלק כמו מיציבושי אוטומטית בעיר . ושמעתי מעוד אנשים שהמכונית צמאה לדלק
  17. רוטנברג

    תדלוק רכב בירדן

    אפשר לנסוע בירדן רק עם ג'פים או עם כל רכב ? בכלל לא ידעתי שאפשר להיכנס לירדן עם רכב מישראל
  18. לפי דעתי רעיון מצויין ומקווה שיצליח , כל דבר שווה את מכוני הבדיקה שלוקחים 400 שקל וכל הרכב יוצא זבל לאחר שנכנס לבדיקה היות והם חוששים מתביעות
  19. אתה יודע כמה צריך לעלות 2009 ?
  20. המכונית מיועדת לאחותי +1 בלבד אבל לפעמים מצטרפים עוד אנשים לנסיעה והם צריכים לשבת אחורה , בכל אופן בנסיעת מבחן על המאזדה 3 שעשיתי לא האמנתי איזה איטית המכונית הזאת , הפלסיה שהייתה לי הייתה לוקחת אותה נראה לי. בנסיעת מבחן על המאזדה 2 נראה שסוחבת יותר טוב אבל אחותי החליטה שזה לא בשבילה , ואנשים פה בפורום התלוננו שצריכת הדלק של המאזדה 2 גבוהה 1 ל 7 !!! בעיר בדיוק כמו המאזדה 3 . נראה שההונדה ג'ז היא אופציה האוטומטית הכי טובה וגם במחיר למרות שהכי טוב ידני ,אבל היא למוכנה לשמוע על גיר רגיל.
  21. יש לו דרכון גרמני ואכן אין מעמ על השכרת רכב , אבל לעצם השאלה האם יהיה אפשר לנהוג ברכב שלו ?
  22. תודה על המידע , דיברתי עם אחותי עכשיו והופתעתי שהיא הייתה בסוכנות הונדה פעם וראתה את הדגם הזה אבל היא אומרת שאין מקום לרגליים למי שיושב אחורה...אולי בדגם החדש יהיה יותר מקום.
  23. האמת שלא חשבתי בכיוון הזה אבל אני יציע את זה לאחותי , כמה זה צריך לעלות ?
  24. הוא מגיע מגרמניה בחודש 1/2009 ושוקל אם להביא את הרכב שלו (מרצדס 1992 ) לתקופה של לפחות 3 חודשים , האם רק הוא יכול לנהוג ברכב ? מדובר באדם בן 63
×
×
  • תוכן חדש...