Jump to content

רוטנברג

  • הודעות

    853
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי רוטנברג

  1. לי נראה שקודם היו צריכים להחליף את הרדיאטור קודם ואז המנוע לא היה מתחמם ולא היית צריכה לעשות 3 פעמים ראש מנוע, נראה שנסעת עם מנוע חם ולא שמת לב לזה או התעלמת.
  2. הכי טוב לקנות רכב ממישהו שגר בהולנד או בלגיה , אלה המדינות הכי שטוחות שיש בעולם אני חושב
  3. ואם מישהו מוכר רכב והוא גר במרכז איך אתה יודע שיד קודמת לא גר בעיר הררית ?
  4. 22 קילומטר לליטר ?????????????? כל אלה שיש להם ודברתי איתם אמרו שזה עושה 13 בעיר ו 16 מחות לעיר (עם מזגן) אתה יכול להסביר לגביי ה 22 לליטר ?
  5. אני גם בשלבי קניית מכונית , עד כמה זה קריטי מים ירוקים /אדומים ? יש מוכרים שאומרים שהם שמו מים "מזוקקים" , תירוץ לזה שהם לא שמו מים ירוקים עד כמה זה גרוע ואיך אפשר לדעת שאלו מים מזוקקים או או סתם מהברז ?
  6. תודה , נראה לי שאני יורד מהדיזל ויתמקד בבנזין . כמה
  7. כבר מכרתי הניו פלסיה עקב שהות ארוכה בחוץ לארץ ,היא לא הייתה חסכונית 1 ל 9 בעיר בלי מזגן ורגוע. אתה אומר שהדיזל עושה 1 ל 20 בערך ? מה עלות של משאבת סולר שהבנתי שזה נורא יקר ?
  8. כבר מכרתי את הניו פלסיה בנזין שהייתה לי עקב נסיעה לחוץ לארץ , אבל היא הייתה זללנית של דלק 1 ל9 בעיר בעיקר בעיר ובגלל זה אני חושב על ניו פליסיה דיזל , אתה אומר שהפלסיה דיזל עושה 1 ל 20 או 22 ? שמעתי שלדגמי הדיזל יש בעיה עם הגיר זה נכון ? כמה
  9. המכונית אומנם ידנית אבל אוהבת לשתות דלק כמו מכונית אוטומטית 1 ל 9 או 10 בעיר ועוד בלי מזגן רגוע , שמעתי כך מעוד אנשים.
  10. לאור תקציב לא גדול במיוחד 12000 שקל. ניו פליסיה דיזל הבנתי שהמכונית עושה משהו כמו 15 -17 לליטר מחוץ לעיר , זה בערך כמו שעשתה הניו פליסיה בנזין שהייתה לי אז מה הביג דיל של המנוע דיזל ? (למרות שבעיר הייתי מגיע ל 1 ל10 עם הפליסיה ללא מזגן ונסיעה רגועה) עד כמה הטיפולים יותר יקרים בהשוואה למנועי בנזין (אני לא מוטרד מאגרת הטסט) ? והאם יש עדיפות מסויימת לאמינות וחסכנות בדלק לתקציב שלי ?
  11. בסקודה שלי לאחר התקנה של מערכת גז , המכון שעשיתי בו את ההסבה ניתק לי את החיישן חמצן , זה גרם לגימגומים שינוי טורים והתכבות של המכונית וצריכת דלק גבוהה נאלצתי להסיר את המערכת ושחיברו שוב את החיישן וסידרו את הצמות הכל הסתדר
  12. אני הייתי קונה, מזה 2200 שקל ?
  13. לדעתי הדו"ח מוצדק , צריכים לנסוע רק בנתיב הימני ולא לעכב את התנועה (גם אם אין) נסעתי הרבה בכבישים המהירים בגרמניה וגם מיטב הפורשה והמרצדס נוסעים בימין גם אם יש משאיות והם נאלצים לנדוד בין הנתיב הימני והשמאלי . אז בטח שהמיצובושי העלובה של אבא שלך צריכה להיות בצד ימין
  14. הבעייה היא שהם מנסים לחכות את טופ גיר ובגלל זה הכל יוצא פלצני ולא מוצלח , גם אילדיס לא מוצלח ,,נתנו לו תוכנית כי הוא היה פעם נהג מונית ? ובגלל זה הנסיון שיש לו במכוניות ואני לא מזלזל. לטעמי גם טופ גיר היא יותר מידי פלצנית , כמה אפשר להראות פורשה ומבורגיני ? למה לא על מכוניות אמיתיות שרוב האנשים יכולים לקנות ? פעם הייתה תוכנית על גלגלים בערוץ 1 עם דניאל פאר וג'ו קריין עם הניילונים המרשרשים.היה הרבה יותר איכותי משהו זוכר את זה ?
  15. חבר (שיש לו אוטו של חברת ליסינג) סיפר לי שחברת הליסינג בחברה בו הוא עובד הזמינו אלפי מכוניות ידניות כולל מאזדה ופורד בגלל מחירי הדלק . האם יש שינוי מגמה בשוק חברות הליסינג מאוטומט לידני ?
  16. אני הייתי לוקח את ה 307 ,מכונית מהנה (נסעתי בכבישי אירופה)
  17. התקשרתי למישהו לגביי המכונית שהוא מוכר (פיאסטה ) , שאלתי אותו איזה מים הוא שם במכונית ,הוא אמר מים של המזגן כי אין בזה אבנית וזה יותר טוב מירוקים , האם זה נכון ?
  18. יש ליד המכבי אש בבני ברק מומחה למזגנים תשאל אותו
  19. התניעו את הרכב שהרכב היה קר , אולי זה ככה אמור להתחמם ? לא שמתי לב לסל"ד , אבל היה מאוד רועש. כמה יכול לעלות במקסימום לתקן דבר כזה ?
  20. ראיתי פיאסטה YOUTH מודל 96 , המכונית נראית במצב יפה עם 190000 קילומטר. המנוע נשמע בסדר וגם ההילוכים, אבל שמתי לב שהטורים גבוהים מידי , שאלתי את המוכר לפשר העניין והוא אומר שהחליפו את הצינור דלק ורק צריך לכוון , השאלה היא אם הרכב עם הזרקה יש מה לכוון ? או שמדובר בבעייה של סלילי הצתה או סיפור מורכב יותר ?
  21. מסכים איתך , אני כבר מכרתי את המכונית לצערי ונוסע עם חופשי חודשי , מעדיף לעשות דברים אחרים עם הכסף ,מידי פעם משכיר רכב
  22. נסענו 4 נפשות לאילת עם ה 1.4 2008 ידנית עם מזגן כל הדרך עשתה משהו כמו 1 ל18 מחוץ לעיר
  23. ה 207 כבדה במאה קילו מה 206 ואיטית כמו צב , אני הייתי הולך גם לסוכנות של דוד לובינסקי לראות את ה 206 שהיא נוחה וחסכונית וגם שוקלת רק 960 קילו בערך
  24. חבל על הכסף שלך לעשות בדיקה , במקום זה היית יכול למלא שני מכלי דלק. תעשה סיבוב על המכונית ותראה שאין נזילות
  25. אני הייתי לוקח את הסוויפט יותר חסכונית ויותר יפה והינה הקישור השוואה http://www.auto.co.il/Content/Articles/ArticlesView.asp?ArticleID=4341&SubjectID=175
×
×
  • תוכן חדש...