Jump to content

רוטנברג

  • הודעות

    853
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי רוטנברג

  1. אני עם הפיאסטה החלפתי ממים של ברז לנוזל פרסטון ירוק (המיכל הצהוב נדמה לי) לא הייתה כל התחממות , לצערי לוקח למכונית 20 דקות עד שמגיע לחום נורמאלי.
  2. לי בניו פליסיה (שהייתה) גם היה את הריח המסריח כמו ביצה סרוחה ,לאחר החלפת האלטרנטור נעלם כל הריח הזה.
  3. גם בפיאסטה שלי יש את זה וזה התחיל אצלי לאחר הטיפול 10 אלף , בעיקר בשעת העברת הילוכים , המוסכניק אמר שזאת החגורה והוא המליץ אצלי להשאיר את זה ככה ולא למתוח יותר מידי כדי לא לגרום ללחץ על הגלגלים . לא יודע אם זה נכון או למה הוא אמר את זה . אולי אם יש למישהו תשובה מחכמי הפורום ?
  4. בצבא נסענו 5 איש על 205 , המכונית הייתה עם 250 אלף קילומטר ועוד נוסעת כמו גדולה .
  5. פיאסטה ידנית , הכי טוב
  6. הבנתי שמומלץ לשים את זה לפני טיפול ולא אחרי כי זה סותם את הפילטרים , זה נכון ? והאם אפשר מתאים להזרקה כמו פיאסטה 1995 יוט ?
  7. השאלה מה עדיף ברזל או אלמניום . משהו יודע מה יש לפיאסטה 1995 ?
  8. אני אחליף אותם במוטוקראפט המקורי של פורד
  9. תודה, אבל איך המכונית נוסעת אם הפלגים שלא מתאימים ? ומה הם החסרונות של פלגים לא מתאימים ? והאם זה קישקוש של המוסכניק שאמר שאם בעל המכונית הקודמת שם כאלו פלגים גם אני צריך להמשיך כאלו ?
  10. פיאסטה YOUTH מודל 1995 מנוע 1299 ברשיון כתוב דגם מנוע J6B
  11. אני אומנם לא מכיר את רון אבל אני שמח שיש מוסכים שמתחרים במוסכים המרכזיים ושמח על כל מוסך מקצועי וטוב שיכול להביא לשירות טוב במחיר זול. אבל צריך להגיד גם מילה טובה על מוסך צ'מפיון סקודה בבני ברק , הייתה לי ניו פליסיה שעברה הסבה לגז במכון איום שגם נסגר ולמזלי הוסרה מערכת הגז ועוד הספקתי לקבל את הכסף לפני שהמכון פשט רגל . (דרך אגב רפי לין הפנה אותי למעבדת אייל באשדוד שהם אנשים מקצוענים במיוחד והם אמרו לי שניתקו לי את חיישן החמצן על מנת להסב את המכונית לגז ואמרו לי שהרכב לא יכול לנסוע במצב כזה ובלגלל זה מכון הגז החזיר לי את רוב הכסף) לאחר סיבוכים עם הצמה ניתוק חיישנים וקדיחת חורים שנעשו בהסבת הגז שפגמו קשות ברכב כבר הייתי אובד עיצות. פניתי למוסך צ'מפיון בבני ברק הם עמלו 3 ימים וסידרו את הצמות טיפלו בחיישנים כמו שצריך לאחר מה שהמכון גז (מחראה) עשה. ב1200 שקל כולל שטיפה.
  12. אני אומנם לא מכיר את רון אבל אני שמח שיש מוסכים שמתחרים במוסכים המרכזיים ושמח על כל מוסך מקצועי וטוב שיכול להביא לשירות טוב במחיר זול. אבל צריך להגיד גם מילה טובה על מוסך צ'מפיון סקודה בבני ברק , הייתה לי ניו פליסיה שעברה הסבה לגז במכון איום שגם נסגר ולמזלי הוסרה מערכת הגז ועוד הספקתי לקבל את הכסף לפני שהמכון פשט רגל . (דרך אגב רפי לין הפנה אותי למעבדת אייל באשדוד שהם אנשים מקצוענים במיוחד והם אמרו לי שניתקו לי את חיישן החמצן על מנת להסב את המכונית לגז ואמרו לי שהרכב לא יכול לנסוע במצב כזה ובלגלל זה מכון הגז החזיר לי את רוב הכסף) לאחר סיבוכים עם הצמה ניתוק חיישנים וקדיחת חורים שנעשו בהסבת הגז שפגמו קשות ברכב כבר הייתי אובד עיצות. פניתי למוסך צ'מפיון בבני ברק הם עמלו 3 ימים וסידרו את הצמות טיפלו בחיישנים כמו שצריך לאחר מה שהמכון גז (מחראה) עשה. ב1200 שקל כולל שטיפה.
  13. בטיפול 10 אלף שמו לי פלאגים של NGK , המוסכניק אמר שכרגע יש של NGK ביקשתי ממנו שישים של פורד או בוש אבל הוא אמר שבגלל שכבר שמו לפני של NGK אז אם ישים מקורי או של בוש אז עלול להכנס להברגה לכלוך וכל מיני בעיות של רוחב עלולים לעשות בעיות . המכונית נוסעת טוב אבל כשהמנוע קר לדוגמא בבוקר רק בהתנעה שניה או שלישית המכונית מתניעה ולפעמים עם גז. אולי המצבר חלש או הפלגים לא מתאימים ?
  14. כצאן לטבח , ...אבל אל תשכח שיש אנשים שניקו מחראות באאושביץ כדי לצאת בחיים .... בכל אופן פעם הייתה לי אוסטין מטרו שהמזגן לא עבד עם בעיות בצנרת וכל מיני , אשר מזגנים תיקן הכל תמורת 500 שקל וגם קרוב לפתח תקוה בבני ברק ליד המכבי אש.
  15. הפקק מכסה שמן מנוע אכול ואפילו מריחים ריח של שמן , איפה משיגים מכסה של השמן מנוע לפיאסטה יוט 1995 באיזור המרכז ?
  16. המאזדה 2 לא חסכונית , אחד בפורום כתב שעשתה לו 1 ל7 . אני הייתי הולך על טויוטה יאריס ידנית שהיא חסכונית מאוד או על פולו ידנית ב 89000 שקל
  17. תזמין מישהו שישים לך ברזלים עומדים עם מנעול כך שרק אתה יכול לפתוח אותם אותם כשאתה רוצה לחנות את הרכב שלך ,מה יותר פשוט מזה ?
  18. אני לאחר טיפול בפיאסטה , שמו לי פרסטון אני חושב שזה בא כבר מעורבב עם מי ברז וזה במקום מי ברז שהוחלפו לפרסטון , בכל אופן מישהו יודע איפה משיגים פקק מכסה שמן למנוע לפיאסטה ? ומוסך אמין לפיאסטה שנותן חלפים מקוריים.
  19. סליחה על הטעות , מדובר בכיוון שסתומים , המכונית הייתה נשמעת כמו מנוע דיזל ולאחר מכן הרבה יותר שקטה אם כי יש קצת רעש מהחגורה שהמוסכניק טוען שהוא לא רצה למתוח אותה יתר על המידה שלא ילחצו על הגלגלים. הוא החליף גם פילטר אוויר . אבל בטוח שלא שם מקורים . ובגלל זה אני מרגיש קצת מרומה . אבל יש מוסכניקים שתמיד אומרים שהלכו המעצורים והוא אמר שהם בסדר . דרך אגב לידיעת בעלי הפיאסטות , יש לשים לב אם לא חסר קאפות בגלגלים האחוריים כי אז יכול ללכת המסבים והוא שם לב לזה. אני מאוכזב מהשמן שהוא..קוראני .
  20. התבלבלתי בפורום , אם אפשר להעביר לטכני.
  21. אני חושב שהוא לקח לי המון כסף 750 שקל בשביל : פילטר שמן 4 פלגים NGK החלפת נוזל קירור PRESTON (הבנתי שיש נוזלים כאלו ירוקים אבל מהולים במי ברז ?) כיוון צילנדרים. שמן 20/50 ועוד קוראני (הוא שם 20/50 של ZIS HIFLO )- מישהו שמע על זה ? וזה עוד לא מוסך מורשה. האם סידרו אותי ? __________________
  22. לא מבין איך הגעת למסקנה שאני 4 שנים במוסך הזה זאת הפעם הראשונה לאחר שקניתי את המכונית לפני שבועיים (עד עכשיו הייתה ניו פליסיה) בכל מקרה לגביי מה שכתבת לגביי השריקה , זה בדיוק מה שהמוסכניק אמר לי . אני חושב שהוא לקח לי המון כסף 750 שקל בשביל : פילטר דלק פילטר שמן 4 פלגים NGK החלפת נוזל קירור PRESTON (הבנתי שיש נוזלים כאלו ירוקים אבל מהולים במי ברז ?) כיוון צילנדרים. וזה עוד לא מוסך מורשה. האם סידרו אותי ?
  23. רוטנברג

    תידלוק באילת

    איש אחד כתב פעם לא בפורום הזה , שהוא מילא דלק באחת התחנות דלק באילת ואחרי 80 קילומטר הוא הלך לו מנוע , הוא חזר לתחנת דלק ולקח דגימה ואז התברר שהדלק היה מהול .
  24. אני חושב שאי אפשר להעביר אוטובוסים לגז , בגלל החשש בגלל המחבלים ככה שמעתי בכל אופן תאמין או לא , למרות שיש לי מכונית אני קונה כל חודש חופשי חודשי של דן כי להיכנס לתל אביב עם מכונית ועוד למצוא חנייה זה כמו לאכול עוגת שוקולד ואחר כך זה לגלות שמדובר בקרם של חרא. לי גררו את המכונית פעם בתל אביב , זה תענוג של 470 שקל ... תאמין לי , כשמתרגלים זה אפילו נעים לנסוע באוטובוס . כרגע אני משתמש במכונית רק כדי לקחת את הילדים לגן ולבית ספר ורק לנסיעות מחוץ לעיר . מי שנכנס לתל אביב עם מכונית בשעות הבוקר הוא לא נורמאלי .
  25. זה בסדר יש ביטוח גרירה של שגריר ... המכונית עשתה טיפול עכשיו , אני יודע גם שנסיעות ארוכות עם סל"ד גבוה מוציא את כל הפיח שמצטבר על המנוע
×
×
  • תוכן חדש...