Jump to content

רוטנברג

  • הודעות

    853
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי רוטנברג

  1. הגיר האוטומט שלה לפעמים נתקע ולכן רוצה למסור לגריטה , האם אפשר גם מכונית משנת 1996 ?
  2. מסכים איתך בהחלט - אם כבר נוסעים במונית אז עדיף שזאת תהיה מרצדס.
  3. הקלצ' היום מאוד זה לא מה שהיה פעם שהיית באמת צריך רגל של שוורצנגר , חוץ מזה הייתה לי פעם חברה עם כל רגל בגודל של גזע והיא הייתה כוסית משהו...
  4. כמדומני שבאירופה המציאו את המכונית הראשונה - באמת שהם לא מפותחים האירופאים האלה...
  5. מסכים איתך בהחלט , אני אוהב את השמרנות של הנהגים באירופה ש95 אחוז נוהגים על ידני וזה כולל מכוניות יוקרה כמרצדס , במו , אאודי וכו וזה כולל את הנשים - גם הנשים שם מעדיפות גיר רגיל , אפילו אוטובוסים שם עדיין עם גיר ידני. הם מעדיפים גיר ידני על מנת לחסוך בדלק יקר וגם בגלל נהיגה מהנה. בארץ האוטומט הולך רק בגלל חברות הליסינג והפריחה של האוטומט התחילה כשהוקמו חברות הליסינג . אבל מתחיל מהפך אמיתי לפחות של נהגים פרטיים ויש לכך סימוכין עם נתונים סטיסטיים לאחרונה בערוץ אחד דווח על עליה של 100 אחוז ברכישות של מכוניות בעלות גיר ידני והעדפה למכוניות מיני בגלל מחירי הדלק הלא שפויים.
  6. לא רציתי להגיע לכזה פירוט אבל אם אתה מתעקש לדעת , אז פשוט נתקעה שם חתיכת חרא שמנעה מהחרא לצאת החוצה, הסיבוב של האצבע של הרופא פתח את היציאה של החור בתחת וזרימה חופשית של החרא החוצה.
  7. הנס , אני יכול להגיד לך שרופא אכן משמש לי את האשכים לפני כמה שנים , לא הייתה לי בעיה עם זה ובצבא הרופא גם דחף לי אצבע לתחת ועוד בסיבוב לאחר עצירות של שלושה ימים - בכל הרצינות , אפילו החובש הצבאי שאל אם נהנתי שיצאתי מהרופא עם כל זה אין לי בעיה , אבל מסג' זה נראה לי בעייתי -לא יודע איך להסביר.
  8. הנס , אני לא אומר שיש קשר וברור שזה מקצועי - אבל לקבל מסג' מגבר זה נראה לי דוחה -לא מדובר פה בניתוח עם כלים - אלה במגע ישיר של ידיים - יש נשים שמעדיפות מסג' רק מנשים וזה נראה מובן . היה על זה פרק בסיינפלד - עם ג'ורג'. בקיצור שכל אחד יעשה מה שבא לו. בסך הכל רציתי לעזור למרק ולא התכוונתי לשום דבר אחר (ובהזדמנות הזאת אני מבקש שתימחק ההתראה המיותרת)
  9. אם אתה נהנה שגבר יעשה לך מסג' - בבקשה תהנה מזה. אבל נראה לי שפותח השרשור לפי תמונת הפרופיל שלו לא בדיוק היה נהנה מזה ...ולכן צריך למנוע הפתעות לא נעימות.
  10. ממליץ לך ללכת לרופא משפחה או אורטופד ולבקש טיפולי פיזיוטרופיה (רצוי מאישה-תוודא בטלפון -כי יש גם גברים שעוסקים במקצוע הזה) זה עושה פלאים ומשחרר וגורם לשינה טובה . או ללכת למסג'סטית טובה.
  11. רק קח בחשבון שאם עוברים ממין אנאלי למין רגיל ...הילדים יוצאים מחורבנים לפי מה שהבנתי אתם רק מדברים אולי היא בכלל רואה אותך כידיד וזהו , שלא תאכל פדיחה והיא בכלל לא תרצה בכלל ללכת לפגישה ...
  12. שכנה של אחותי נתבעה על ידי אישה אחת שקנתה ממנה את הרכב ולמרות שלא ביצעה בדיקה על כך שהמכונית עברה תאונת שילדה , השופטת סגרה את זה בפשרה מוכמת והמוכרת הייתה צריכה להחזיר סכום של 4000 אלף שקל. אני חושב שעדיף לתת לו חצי ולהימנע מהוצאות משפט והחלטה גרועה יותר של השופט.
  13. WOW אני זוכר את ה FORCE ואת ה ISRAELI TEAM כל המשחקים היו עולים עם פתיח שלכם ורק אחרי שעשיתי ספייס המשחק היה עולה ,המנגינות היו קצביות. וגם את ה קוברה . את המחשב קומודור 128 D הזה קניתי מגרמני אחד לאחר שבקומודור שלי שקניתי ב 1986 כמה אותיות הפסיקו לעבוד... הכי מדהים שכתוב על המחשב MADE IN WEST GERMANY .... בכיף אפשר להיפגש
  14. היה גם גרסה של יהלומים בשם daimonds אם אני לא טועה
  15. יש לי עדין את המקור על השולחן ועדין עובד מצוין : קומודור 64 עם מלא משחקים משנות GALAXY FALKON PACMAN HIGHNOON וכו על הדיסקטים הגדולים וגם על הטייפ. תתפלא לשמוע שבעיר דורטמונד בגרמניה כל שלטי הרכבות שהראו את הזמנים של הרכבות עבדו עד לפני כמה שנים על קומודור 64 ושהמחשב התקלקל הם נאלצו לקנות מערכת מחשבים מודרנית. אני גם עוד זוכר תכנות שפת הבייסיק.
  16. בכמה חייבו אותך מכס ?
  17. תודה, עשיתי העתק הדברק מהפרסומת של המחשב. קניתי מוואלה שופס-לפני שבוע.
  18. רציתי לעדכן שקבלתי את המחשב החדש עם הנתונים האילו : מעבד מהיר כפול ליבה של INTEL Core i3 540 3.06GHz לוח אם מהיצרן המוביל בעולם GIGABYTE עם ציפסט INTEL H55 דיסק קשיח ענקי של 500GB 16MB זיכרון ענקי של DDR 3 4G / 1333MHz צורב DVD דו שכבתי X22 SATA סך הכל 1480 שקל , אין מה להשוות את זה לפנטיום 4 הישן שהיה לי , החדש עובד המהירות שאני עדין לא קולט, מעלה לי 2500 תמונות ב2 שניות עם הפנטיום 4 זה היה נתקע 4 דקות. וגם WOLF צדק בהחלט , התקנתי בסוף את ה 7 ,64 ביט עם החלונות השקופים, הופתעתי לטובה , הכל הולך מהר מהר. העיצות שקבלתי מחברי הפורום היו מועילות שכדי להחליף היה את המחשב.
  19. הבעיה סודרה,מסתבר שבהגדרות היו שהשמע יהיה דרך הטלפון של סקייפ ולא דרך הרמקולים .
  20. בדקתי גם בהגדרות של ה HARDWARE ו SOUND וגם באקספלורר הרמקולים עובדים בסדר רק ביוטיוב
  21. אם אתה מתכוון לMUTE ביוטיוב אז זה בסדר -רק אין ווליום.
  22. קבלתי מחשב חדש , הווליום עובד בסדר עם המדיה פלייר אבל יש רק בעיה עם הווליום ביוטיוב-לא שומעים רק רואים. התקנתי פלאש 10 -לא עוזר. חבילת מקודדים-גם לא עוזר. אין ווליום . מה עושים?
  23. לבגירה , ובגלל העין הבוחנת הזאת אני למשל משתדל לכתוב בעדינות ומוכרח לציין שזה לא קל. רציתי לרשום שאין לנו שכנים משוויץ או משבדיה אבל הפלא ופלא גם בשבדיה המדינה הכי נאורה בעולם אכלו פיגוע -ואותם קשה להאשים באי מתן זכויות למוסלמים. דרך אגב אני בעד לקלוט עליה ...רק ממדינות שיש בהן נשים כוסיות
  24. אישה אחת מרוסיה אמרה לי שברוסיה הגברים מגלחים את בית השחי וגם בארץ עולים מרוסיה מגלחים את בית השחי. האם זה נכון ?
  25. נכון,גם לנו יש את המזגן הזה באחד החדרים 1 כח סוס והוא לא מצליח לחמם. אני מציע לך להחליף את המזגן ל1.25 כח.
×
×
  • תוכן חדש...