רציתי לעדכן שקבלתי את המחשב החדש עם הנתונים האילו :
מעבד מהיר כפול ליבה של INTEL Core i3 540 3.06GHz
לוח אם מהיצרן המוביל בעולם GIGABYTE עם ציפסט INTEL H55
דיסק קשיח ענקי של 500GB 16MB
זיכרון ענקי של DDR 3 4G / 1333MHz
צורב DVD דו שכבתי X22 SATA
סך הכל 1480 שקל , אין מה להשוות את זה לפנטיום 4 הישן שהיה לי , החדש עובד המהירות שאני עדין לא קולט, מעלה לי 2500 תמונות ב2 שניות עם הפנטיום 4 זה היה נתקע 4 דקות.
וגם WOLF צדק בהחלט , התקנתי בסוף את ה 7 ,64 ביט עם החלונות השקופים, הופתעתי לטובה , הכל הולך מהר מהר.
העיצות שקבלתי מחברי הפורום היו מועילות שכדי להחליף היה את המחשב.