פרנקוס , לפי דעתי מצאת בחורה נחמדה וכנה מאוד -מה שלא קיים כל כך -חבל שאתה נחפז להסיק מסקנות ,אני במקומך הייתי מתקשר אליה ונותן צ'נס נוסף.
ונזכרתי בדייט שהיה לי לפני שהתחתנתי ,קבעתי פגישה עיוורת עם משהי ליד הקניון ברמת גן. נפגשנו ופתאום אני רואה שהיא מוכרת לי וגם הדיבור שלה. בסוף מסתבר שהיא הייתה המורה למתמטיקה שלי בחטיבת ביניים. ליתר בטחון שאלתי אותה אם היא הייתה מורה בגמנסיה הרצליה בתל אביב - היא אמרה שכן ושאלה , תגיד הייתי המורה שלך ? אמרתי לה שלא .