Jump to content

רוטנברג

  • הודעות

    853
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי רוטנברג

  1. http://www.mako.co.il/cars-magazine/articles/Article-7e880e6cffd4231006.htm&sCh=3d385dd2dd5d4110&pId=565984153 כתבה מערוץ 2 תחילה של שינוי כיוון ? מתחילים לעבור לגיר ידני ,גם יבואנים יתחילו לייבא משפחתיות ידניות במחירים מפתים בקרוב.
  2. בקרוב תהיה רפורמה על ידי שר התחבורה (המצויין כץ) ותהיה הורדה ממשית במיסים -על ידי פתיחת השוק המכוניות ויבואנים רבים. http://www.themarker.com/cars/1.935404 וגם ברשת ב דיברו על כך-על הורדה ממשית במיסים .
  3. תמיד אני שמח על כל מכונית מיני שמביאים ובמיוחד עם גיר ידני, רק לא מבין למה פיאט מתעקשת להביא מכוניות יחסית יקרות ולמכור בודדות . שיחזרו לתקופת האונו שנמכרו בזול ומכרו המון.
  4. לאחר חודש בעיירה קטנה 80 קילומטר מהעיר שטוטגרט שגרתי שם (קירשהיים טק) ראיתי את המכונית הזאת וישר צילמתי אותה, מיני לנצ'יה שצילמתי בגרמניה-דומה ל אוטוביאניקי Y10 מה זאת המכונית הזאת ואיך לא שמענו על הדגם הזה?
  5. זה לא מותרות- אם המס היה נמוך אנשים היו קונים יותר מכוניות חדשות ואיכות האוויר הייתה טובה יותר ,מכוניות יקרות מביאות אנשים להישאר עם מכוניות מזהמות וישנות וזה עולה בבריאות,בתי חולים וכו למדינה ... אין ספק שעל זה צריך לעשות מחאה ואני מקווה שאנשים פה יעשו משהו או לפחות איזה אוהל...
  6. לצערי זה לא תומך בוינדויס 7
  7. אתה צודק MODEL SCH-X839 יל לך לינק לזה ?
  8. צריך DOWNLOADלינק לכבל USB לסמסונגSAM500 טלפון קצת ישן ולא מצליח למצוא איפה אפשר להוריד התוכנה לזה. תודה
  9. אתה צודק בהחלט
  10. אני נוסע ל1/7/2011 לגרמניה,יש למישהו מושג כמה עולה לעדכן שם מפות מערב אירופה בלבד? IGO
  11. בגרסה 5.3 בסקייפ-אי אפשר למצוא אנשים לפי מיקום ושפה - רק לפי שפ משתמש , הורדתי גרסה ישנה יותר אבל זה מכריח לעשות עדכון לגרסה החדשה . אקפלורר 9. מה עושים ?
  12. במקרה עבדתי בוואלה טורס פעם ואני יכול להגיד לך שאין להם קשר לדקה ה90
  13. תודה -של זוהר ארגוב .
  14. צריך עזרה עם זיהוי השיר הזה, שמעתי אותו היום ולא יוצא לי מהראש. אני זוכר המילים .....אל תשאלני איך (לא מהידועים שלו) תודה
  15. נסעתי להרצליה לעדכן את תוכנת הGPS והמנהלת שירות אומרת לי זה עולה 300 שקל. נדהמתי מהמחיר והיא הסבירה שמדובר ב"רשיון חדש לתוכנה" וגם לנו עולה המון כסף לעדכן את המפות , השאלה האם יש דרך אחרת לעדכן את תוכנה ?
  16. הרבה חברות השכרה מפרסמות כביכול מחיר זול יותר לרכבים ידניים ...שמתקשרים אז הם אומרים לא נשאר ,אזל וכו . ו"נשאר רק רכבים אוטומטים". הכוונה להשכרה. מישהו מכיר חברה עם רכבים ידניים ? או שזה גם נהיה נדיר.
  17. ברכות על כך שהחלפת את הDL - ברור שכל דבר עדיף אבל משתתף בצערך על הבחירה. שכרתי את הרכב ב2009 והמכונית זללה לי דלק ואני מדבר על ידנית .
  18. לגבי הריח עשן-תוודא שהכפתור שמכניס אוויר מתוך האוטו לחוץ -אחרת אתה מכניס למכונית עשן של מכוניות מבחוץ.
  19. בעיר הבירה-או המרכזית.
  20. תודה, מבחינת כבישים ותשתיות איכות סביבה -האם במצב נורמאלי ? האוכלוסיה - אתה יודע מה האוכלוסיה שחיה שם ? רוסים? קווקזים ?
  21. כמה זמן נסיעה ברכבת מקייב לאורל וכמה עולה ? האם יש מה לראות באורל- ואיך איכות החיים שם ? חשוב לי לדעת מאנשים שחיו באיזור ומכירים את הרי אורל והאיזור . תודה.
  22. אני לא אומר שהם חסידי אומות העולם , אבל המוניות האלה הן מהירות והם לוקחים מחירים של אוטובוס - ועוצרים בכל מקום - פעם אחותי נתקעה עם המכונית שלה בצומת סלקום בהרצליה והמונית עצרה לה - ב 7 ומשהו שקל היא הגיעה עד התחנה המרכזית בתל אביב - במקום מונית פרטית שהיתה לוקחת 70 שקל... אני חושב שזה חוקי שהם יכולים לעצור בכל מקום בדיוק כמו מונית רגילה שעוצרת בכל מקום כי הם לא אוטובוסים- אבל לא בטוח.
  23. לא חושב שזה מפריע שהמוניות שירות בכביש נתניה תל אביב-כי הם לא מעכבים את התנועה -בסך הכל מעלים מורידים נוסע וממשיכים...כמה שניות וזהו. מה שכן יותר מפריע שמוניות חאפרים עומדים קרוב לתחנת רכבת בתל אביב ובתחנה מרכזית שאילו מקומות צפופים במיוחד עם מנועי דיזל מזהמים ומחכים לנוסעים ומעכבים את האוטובוסים במקום - לא ראיתי שם פעם אחת שקיבלו קנס או לפחות קריאה לזוז מהמקום.
  24. תודה רבה בדיוק לזה התכוונתי-רק לא ידעתי איך הוא נקרא באנגלית. והינה הלינק לסרט המקורי באנגלית: http://www.youtube.com/watch?v=MZmnXIN_Rb4
  25. איך נקרא הסרט הזה באנגלית ובעברית . תודה למי שיודע.
×
×
  • תוכן חדש...