זה לא מותרות- אם המס היה נמוך אנשים היו קונים יותר מכוניות חדשות ואיכות האוויר הייתה טובה יותר ,מכוניות יקרות מביאות אנשים להישאר עם מכוניות מזהמות וישנות וזה עולה בבריאות,בתי חולים וכו למדינה ... אין ספק שעל זה צריך לעשות מחאה ואני מקווה שאנשים פה יעשו משהו או לפחות איזה אוהל...