הפייסבוק מדהים וגם יכול לקלקל לפעמים , למשל חשבתי שהאקסית המיתולוגית שהייתי מאוהב בה (למרות שאחר כך התחתנתי) הצטלמה עם הילד שלה בתמונת פרופיל בפייסבוק זה היה עצוב בשבילי .
ועוד ...למרות שיש לי הרבה חברים שמלאנים מהתיכון ולמרות שרשמתי שכל מי שרוצה לבוא לאזכרה של הרב מאיר כהנא מוזמן להצטרף , אף חבר או חברה לא הוציאו אותי מהרשימה שלהם , אני חוושב שאם יש חברים אמיתיים לא חשוב מה תרשמו או תציינו הם צריכים לקבל אותך איך שאתה.