Jump to content

ch28566

  • הודעות

    520
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    2

כל מה שפורסם על ידי ch28566

  1. כמוצר מדף תתקשה למצוא למרות שזה קיט פופלרי מאוד. לא חסרים מקומות שישמחו להזמין לך, בערך כל סדנת שיפורים רצינית. סתם לדוגמה, דבר עם פול-בוסט, הם עובדים הרבה עם רכבים של VAG.
  2. אם זה מגיע בבקבוק הספריי, אז זה מגיע מוכן, אם זה בצורה מרוכזת אז כקדם שטיפה חיצוני הם ממליצים על 1:10 ופנימי 1:20. כמובן שכל זה לא חקוק בסלע ויתכן כי תגלה שלחישוקים לדוגמה אתה צריך 1:5, סתם חרקים וכו' 1:10 ולפנימי אפשר להסתפק גם ב- 1:50.
  3. באופן אישי, אני חושב שהמראות האלו הן אסון, מתרגלים בסוף, אבל זה פשוט דבר לא מוצלח. אתה לא יכול לרכוש סתם מראה כי אצלך לדוגמה יש ניטור שטח מת הכוללת תצוגה במראה עצמה ואולי גם הפשרת אדים ומנגון אוטומטי נגד סינוור. עקרונית המראה עצמה זה חלק זול מאוד אבל אם יש לך את כל האלקטרוניקה הזו, זה כבר הופך לעסק יקר עבור מראה מקורית, לא יודע אם יש תחליפי (סביר להניח שכן, לא מכיר מספיק את תוצרת יונדאי). הייתי לפני הכל ניגש למוסך יבואן, מסביר את הבעיה שלך ומבקש מק"ט עבור מראה בתקינה אירופאית או אסיה ולא אמריקאית כמו בארץ. חיפוש ברשת יתן לך מושג לגבי העלויות של ההחלפה, ההחלפה עצמה, דרך אגב, היא משחק ילדים של שתי דקות.
  4. שייגש לאיזה דיטיילר, יתחיל עם אלהוכול, ינסה אולי גם כל מיני מסירי מזהמים ודבקים ואם לא יעבוד, בסוף יש פוליש.
  5. שיצבע מחדש, הוא פשוט עשה עבודה לא מוצלחת. הרי כל המטרה בצביעה הייתה בכדי להעניק לפגוש מראה של חדש. ממה שיצא לי להכיר, כאשר צובעים פגוש לאחר תאונה לדוגמה מדובר בשכבה דקה מאוד ולכן קשה מאוד לבצע פוליש גס שיסיר מרקם תפוזי.
  6. ch28566

    סובארו BRZ החדשה בארץ

    אם כן, אז כנראה כלפי מעלה כי הפרשי המחיר משמעותיים מאוד.
  7. יש חברה ישראלית שמייצרת חלונות לרכבים, יש ייבוא ומקורי? לרוב רק בהזמנה מיוחדת מהיצרן.
  8. תקציב מעולה. אני משתמש בחברה אחרת אבל קשה שלא להמליץ על קרשר K5 (מחיר 1,600 שקל - KSP), יבואן רציני ועם המון חלפים זמינים בארץ או בעולם. K5 זה קצת להתפנק, אפשר לחסוף קצת ולרדת לדגם K4 (מחיר 1,300 שקל - KSP) שהוא מספיק בהחלט לשטיפה של רכב. על זה תוסיף מקציף של MJJC ואתה מסודר מהבחינה הזו. אל תרכוש את המקציף של קרשר כי הוא פשוט גרוע (לא יודע למה, אבל כל היצרנים של גרניק מייצרים מקציפים גרועים). MJJC אמנם הוציאו דגם חדש יותר (V3) שהוא קצת יותר נוח אולי, אבל הביצועים זהים ולא רואה שום סיבה להוסיף $30.
  9. המכושרים במו"מ יכולים להשיג הנחה דומה גם בזמנים אחרים.
  10. The Rag Company - The Gauntlet עושה עובדה טובה מאוד וכך גם ה- Liquid8r של אותה חברה. לאחרונה, כחלק מה "נו שיהיה עוד" ברכישות מעליאקספרס, רכשתי את המגבות האלו והן הפתיעו אותי באיכות שלהן כמגגבות לשימוש כללי כמו מריחה של של אוטם צבע. אני משתמש רק באוטם פעם במספר שטיפות אז אין לי המצלמה ל-QD.
  11. אם העברת את הכרטיס מהמצלמה הישנה לחדשה, אז תחליף את הכרטיס, הוא מיושן ולא מסוגל לספק הקלטה באיכות הנדרשת. שים לב להקפיד על מהירות כתיבה מתאימה, זו אנם לא מצלמת 4K אבל לא הייתי רוכש כרטיס לפחות מזה ולכן תקפיד שיהיה כרטיס עם מהירות כתיבה של 90MB/s.
  12. הם לא המציאו שום דבר, זה קיים בשוק כבר מעל לעשור. אחד הנחשבים הוא ONR אך יש כיום עוד המון בשוק. מעבר לרכב מאובק קצת, לא הייתי מנקה עם זה רכב. אני לדוגמה גר באזור כפרי כך שאבק זה החלק הקל, המון עלים, גרגרי אבק גדולים וסתם כל מיני צמחים שנוחתים על הרכב, אז אני חייב מים זורמים וקדם שטיפה בכדי לא לפגוע בצבע.
  13. זה בעיקר עניין של רמת התחזוקה, ברגע שאנשים מתקמצנים ומתחילים לעשות שימוש בשמן זול, מאחרים עד כמה שניתן את הטיפול ומשתמשים בפילטרים מסין, אז כן, 200,000 זה המקום בו אפשר להתחיל לחשוש לשלום המנוע, כנראה שגם לתיבת ההילוכים שמעולם לא החליפו בה נוזל. כמובן שרכב זה עוד המון דברים וגם כאן אם מתחזקים רק בתחזוקת שבר אבל בסוף ישנה השפעה על רכיבים נוספים. לצד זה, אין ספק שרכבים מודרניים, בשל הצורך לעמוד בתקנות זיהום, יכולים לסבול יותר מתקלות כאשר מגיעים לטווח של 200,000 ק"מ.
  14. הפעם האחרונה בה בקרתי בחיפה זה היה בערך לפני 18 שנה, אך גם אז כסטודנט זכורה לי היטב איכות הסלילה הלא מוצלחת של העיר הזו, מזל שרוב ההתניידות שלי הייתה ברגל.
  15. קח בחשבון דבר אחד נוסף, יש גם את נושא כיול התגבור החשמלי וזה משהו שרק היצרן באמצעות עדכון תוכנה יכול לשלוט עליו. אני זוכר שפעם קיה ויונדאי היו מאוד רעים בתחום הזה, דבר שהיה גורם לכך שבנסיעה בכביש המהיר היה קשה לשמור על הכיוון והנהג היה נדרש כל הזמן לתיקונים קלים - לא מהסוג הטבעי בשל סלילה, צמיגים וכו'.
  16. קח בחשבון שיניקה זה נתון אחד, הנתון החשוב לא פחות הוא הספיקה.
  17. מבחינת זמינות חלפים בארץ קשה להתחרות ב-Karcher. לא חושב שלא תהיה מרוצה מ- WD3 או WD5, לי יש SE 33 של סטיל שהוא בעוצמה דומה פחות או יותר והוא אחלה לניקוי הרכב (גר באזור כפרי אז יש המון חול וכו').
  18. יצא ממש יפה, במיוחד מה שעשית בצד, זה ממש משנה את המראה מ"סטיישן" לקרוסאובר.
  19. כאשר אני רציתי לשדרג את המתלים, גם אני חשבתי על KW אך ירדתי מזה רק מהסיבה שאת הבולמים האחוריים זה סיוט לכוון והבנתי שהעצלן שבי לא יפרק את הבולם האחורי שוב ושוב רק בכדי לנסות סטאפ אחר. גם לי היה חשוב לשמור על נוחות נסיעה יומית סבירה (לגיל 40 פלוס) ובסוף הלכתי על השילוב של קוני FSD (ספיישל אקטיב היום) קפיצים של אייבך עם הנמכה ממוצעת של 20 מ"מ בערך ועל הדרך שדרגתי גם את המוטות המייצבים לקצת קשיחים יותר. עבורי לפחות זה היה שילוב מושלם לרכב דיילי, מוצק אך לא קופצני וטוב יותר מהמקורי בעיקר בכל הקשור להתמודדות עם שברים בכביש. המוטות המייצבים הוסיפו את שלהם. על הדרך הותקנו גם זרועות מתלה עם בושיניג קשיחים יותר. עקרונית כן, אך זה קפיצה משמעותית במחיר, זה רכב קשוח יותר ליום יום, וכפי שהוא כתב, להתחיל להתעסק עם קניה ומכירה זה משהו שאין לו כוח להתעסק איתו עכשיו ואני מבין אותו.
  20. מבחינתי לפחות, אחד המקצועיים והישרים ביותר בתחום זה הוא אלי קרמן (בני ברק). הוא לא זול, אבל מקצועי מאוד, פדנט ולצד זה מעניק אחריות לשנה הכוללת 4 כיוונים במידה וצריך.
  21. אין כל הגיון במעשה הזה, למעט רצון להסתיר מידע.
  22. זה די הפוך, דווקא תקלות אלקטרוניקה או כאלו שאפשר לנתח באמצעות חיישנים קל למכונאים היום לזהות ולטפל, תקלות מכניות או כאלו שאין קישור ישיר לחיישן זה או אחר, הרבה יותר קשה לטפל.
  23. ch28566

    מפתח חכם אאודי A3

    לא שידוע לי שכן מפתח חכם מלא דורש מערכת תומכת שלמה של ידיות דלתות עם חיישנים ועוד.
  24. כמה משחקיות עם הגז נשארת לך עם צמיגים מסוג זה (כאשר הם כבר חמים)?
  25. ch28566

    מפתח חכם אאודי A3

    תברר לגבי קוברה MKEY.
×
×
  • תוכן חדש...