BRAVO_SX
-
הודעות
484 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי BRAVO_SX
-
אחוז מימון 60%. דירה במחיר למשתכן. החזר על כל שקל יוצא 1.25 למה לא אוהב? טל.
-
-
אצלי הבית מאוד מאוורר. לקח שעה בערך לייבוש. טל.
-
מעדכן שקניתי את המכשיר. ואלו התוצאות לפני ואחרי, חצי שעה עבודה והספה נקיה. הכמות לכלוך שיוצא והמים השחורים פשוט לא יאומן. ממליץ מאוד ושווה את הקניה. אצלי הילדים מלכלכים כל הזמן את הספה וזאת כבר הפעם השנייה שמנקה את הספה. טל.
-
אם אפשר להתגמש על משומש בדוק פורד אקפלורר , רכב שיתן לך מה שאתה מחפש וגם שכל הכיסאות פתוחים עדיין תא מטען מכובד לשים את העגלה. יש ברשותי אקספלורר 2016 ונסעתי איתו לאילת עם 6 נפשות ועדיין היה מקום למזוודות ועגלה של תינוק וקניות.... ממליץ על דגם לימטד לקשורי, אם חשוב 4X4 אז תבדוק דגם פרימיום שנותן עוד כמה דברים נוספים כמו חניה אוטומטית, יכולת שטח, מסאג' בכיסאות טל.
-
מצב כזה עדיף שהאוטו ישאר אצלהם. האם איתורן שמחזיר את האוטו ויש נזק שלא כלכלי לתקן, האם מפעילים ביטוח ומתקנים או איתורן מחליטים על טוטאלוס? טל.
-
ברוכה הבאה פולקסווגן T-Roc קבריולט (בייבוא מקביל)
BRAVO_SX פרסם הודעה בנושא של PriceDevil בתוך רכב כללי
מתעלק על השרשור לשאלה לגבי יבוא מקביל... האם זה גם בעייתי מבחינת הביטוח כמו ביבוא אישי שצריך את לוי יצחק לעשות ביטוח? האם יש ירידת ערך בגלל יבוא מקביל? טל. -
יבוא רכבים + הורדת מס על היבוא. שיהיה אפשר לייבא כל כלי רכב ולא מוגבלים לשנתיים או אספנות. טל.
-
אצלי למשל... יש קיה ריו שנקנתה חדשה מ 0 קמ משנת 2013. כל פעם חושב להחליף אותה אבל לא מוצא סיבה מספיק טובה, אם אני יחליף אותו בעתיד זה נטו לרכב חשמלי. הרכב השני הוא פורד אקספלורר שהחלפתי מקיה ספורטאג׳ עקב הצורך ברכב 7 מקומות, כלומר הייתי צריך להחליף בגלל הכיסאות והבוסטרים שלא נכנסו בשורה השניה והחלטתי להתקדם לרכב עם שורה 3 לטובת מרווח ונוחות. טל.
-
אני עם ילדים קטנים וכלב. הספה מתלכלכת על בסיס יומי/שבועי. ולכן המחשבה לקנות מכשיר יעודי לנקיון ריפודים. ההתעסקות בגרישמנס נראה לי עבודה קשה מעייפת ולכן חושב על מכשיר כמו הביסל. חשבתי גם להזמין שירותי נקיון אבל המחיר יגיע כמו לקנות מכשיר אז מעדיף להוציא על מכשיר שהיה אצלי ולא משהו חדש פעמי. טל.
-
שלום לכולם החלטתי שהגיע הזמן לנקות את הספות כמו שצריך ורוצה לקנות מכשיר יעודי לכך. מה דעתכם על Bissell 4720M? https://ksp.co.il/web/item/124331&appkey=1140 שבוע הבא אני באילת וחשבתי לנצל את נושא המע"מ ולשלם סכום נמוך יותר ממה שנמכר בדרך כלל. השאלה אם לקנות אותו או שיש מכשיר אחר שמומלץ? תודה.
-
מבקש חוות דעת על סיטרואן c3 מודל 2017 שנמצאת למכירה באחד ממגרשי החברות הגדולות
BRAVO_SX פרסם הודעה בנושא של FixTrics בתוך ייעוץ ברכישת רכב
תשים לב בנוסף שהבדיקה הזו נעשתה בתאריך 27/12/20 כלומר עבר כמעט חצי שנה מאז הבדיקה. קח בחשבון שהרכב שוכב לו במגרש חצי שנה לפחות. טל. -
-
שלום לכולם. קרוב משפחה התקין באחד המכוניות שלו כרית טעינה ומעוניין להתקין ברכב הנוסף שכוללת טעינה אלחוטית, האם קיים? לדעתי זה מסיח את הדעת ובמיקום לא נח בכלל התקנה שלו, ניסיתי להסביר אך לא עוזר. הוא מחפש כרית שהתקנה שלה למטה ליד הידית הילוכים. טל.
-
ברכב יש בקרת אקלים מפוצלת. כלומר צד אחד אתה יכול לקרר וצד שני לחמם. כנס להגדרות של המיזוג אוויר לראות מה מופיע לגבי הטמפרטורה טל.
-
מצאתי את זה בתגובות לכתבה https://imgur.com/a/RHvRlFA
-
פיאט פונטו איבו 2012 רובטית כרכב שני - כן או לא?
BRAVO_SX פרסם הודעה בנושא של vcpavel בתוך ייעוץ ברכישת רכב
אני הייתי בעל רכב כזה כחצי שנה בדיוק למטרה של רכב שני. אבל כמו שהגיע ככה העפתי אותו מהר מאוד. הייתי צריך רכב שני לטובת הוצאת ילדים מהמסגרות ואני הייתי נוהג כל יום בפקקים של איילון והרובוט שלו לא הכי נחמד לנסוע איתו בפקקים. כמו ילד שרק הוציא רשיון נהיגה ולא יודע להעביר הילוכים. הרכב ספציפית היה לאחר החלפה של קלאץ וטיימינג היה מטופל עוד בחברה. בגדול כרכב שני לזה היה מיועד אצלי ומרכב שני הוחלף מהר מאוד לרכב אחר. טל. -
רדיו הפסיק לעבוד למרות ששאר המולטימדיה תקינה - קיה ספורטאז'
BRAVO_SX פרסם הודעה בנושא של Galsmg בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אני יודע ממכר מהעבודה שקרה לו דבר דומה ברכב סוזוקי SX4. בדק במקום של מערכות סטריאו ואמרו לו שהלך הרכיב של הרדיו ולכן לא מפיק צליל. לא היה כלכלי לתקן והזמין מערכת תואמת חדשה. טל. -
שתצליח לתפוס את משרד התחבוררה בנושא אישור זמני יקח עוד חצי שנה טל.
-
שלום לכולם יש לי בעיה מוזרה שגם פניתי ל2 טכנאי דודים לא הצליחו להבין מה הבעיה. הבעיה היא כזו: נכנסים להתקלח בלי להדליק את הדוד ויש מים רותחים מרוב שחמים צריך להתקלח על החצי, מקלחת של 5-10 דקות בערך. לאחר מכן נכנס מישהו להתקלח, נראה שאין מים כלומר כבר הידית מעל החצי והמקלחת מספיקה פחות מ 5 דקות למקלחת עד שנגמרים המים. מדליק את הדוד, לאחר כ 3-5 דקות יש מים רותחים שצריך לשים שוב את הידית באמצע מרוב שהם חמים ונראה שהדוד "דלק" כמו שעה שלמה ולא כמו 3 דקות, אותה מקלחת מספיקה למקלחת ארוכה ללא בעיה. הדוד הוא של אמקור, בערך בן 8. החלפתי עד כה בדוד רק בפעם אחת תרמוסטט לדוד עקב שהיה מקצר. בית קרקע, מרחק מהדוד בערך 10 מטר של צנרת. האם יש לכם רעיון איך לפתור את הבעיה? ומה צריך להחליף/לעשות? בתודה טל.
-
עם איזה מים משתמשים למכונת קפה של נספרסו?
BRAVO_SX פרסם הודעה בנושא של computer_freak בתוך אוף-טופיק
אני משתמש בתמי 4 למכונת נספרסו. טל. -
יש קישור למכרז המדובר של המשטרה?
-
אם אתה גר בתל אביב תוציא תעודת תושב ותוכל לחנות גם בכחול לבן בחינם וגם בחניון הקרוב אליך בשעות הערב בחינם. טל.
-
1. לפי מה שהבנתי רכב גבוהה יהיה לה קשה מאוד להיכנס ולצאת ממנו. כלומר גיפון לא יתאים לה 2. אין חשיבות חוץ מפתח נהג רחב ביותר שהיה לה קל להיכנס ולצאת. רק לסבר את האוזן הייתה נוהגת עד כה בפיאט 500, הרכב מבחינת מפתח דלת גדול ואיפשר לה להיכנס ולצאת ללא בעיה טל.
