-
הודעות
677 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
-
ימים ב"תורמים ביותר"
5
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי קיורטוש אוטומוטיב
-
סמל הנכון, עבור אנשים מסוימים שווה את זה . לא נאיבי, הסברים הגיוניים, אבל טוחן מים נגד כוסות רוח. כבר כתבו לך בישירות....דעתך שדרך אגב עם רובם מסכים, לא רלוונטי למה שקורה בשוק מקומי המיוחד שלנו. בעיניי EV מעל 180 אש"ח כבר מעבד את VFM לפי חישובי TCO פרטי שלי ....ואני מדבר על רכבים עם 150KWH (200+- כ"ס) עם סוללה 64-77KWH....ותעזוב אותי ממפרטים של מתקפת הסיניות. VAG מכרו בשלושה חודשים את כל הכשר ייצור העולמי שלהם ל-2022 שמראש לא יעמדו בו בגלל אוקראינה, צמות חשמל, קיה מרוכז בשלב הזה בשוק האמריקאי, אירופאיות עם מחירים שמשקפים שוק של מוכרים...וסיניים עדיין תקועים בסגרים כאשר כל העולם שכח מקורונה, עם בעיות אספקה קשים. כדי שהגישה של עמך תשתנה, לא הבודדים שפה בפורום , גם הממשלה צריך לעשות צעדים אקטיביים ליצור את האקוסיסטם המתאים !
-
לא מבין מה תרומתך לדיון. אני מבין שאתה לוקח מאוד אישי את העובדה, שרכבים פחמנוע קוריאנים השתלטו על ישראל בעשור האחרון (כל רכב שלישי שנמכר פה), אבל לפחות תהיה מקצועי ולא הדיות כמו רוב הנהגים שלא מבדילים מצמד, מחשב גיר, מכלול של גיר. וכן, 170 אק"מ למצמד כפול יבש במדינה חמה כמו שלנו, יותר ממעולה ! אהה כמו כל רכבי VAG, רנו, פורד....עכשיו ברור. בקיצור פות"ש פרק את תסכולו, מאשים את מרפי, מוסכניק שלו לא מבין כלום ברכבים היברידיים, והוא בעצמו נפל על מכון גירים פח לפי תשובות שעל פני קיבל מהם. אחרי תיקון מקצועי ולימוד כמו שצריך, הרכב היה צריך לנסוע פיקס !
-
לא הבנתי, מכון גירים אבחן שהלך מנוע ? אתה בטוח לא שמו לך מנוע מפירוק ביחד עם גיר ? עוד "משהו של מחשב" גם קצת מחשיד. ידוע שיש בעיות לפעמים עם מצמד אם כבר אבל מנוע ? זה שהחזיק לך 170 אק"מ זה מעולה. המחלה היחידה של גיר הזה, קצת מתבלבל בעליות שאתה רוצה להיות אגרסיבי, לכן אני עובר למצב S, ופעם בשנה אני עושה לו ריסוט/לימוד מחדש, זה משתפר. אני למשל בסביבות 30 אק"מ בהורדת הילוך שמעתי סוג של רעש/נקישות בלי בעיות החליפו באחריות ושלי PHEV. קשקשת של 1000 ק"מ סינכרון...אם כבר אז עד 100 ק"מ נהוג להגיד שלומד אופי נהיגה (DSG במיוחד, DC4 של רנו אחרי לימוד זה מיידי), סינכרון ולימוד קלאצ'ים חייבים לעשות תמיד אם הם הוחלפו, אולי פשוט אין להם ציוד נורמלי !
-
דיון סרק. הרי אנשים מאותגרים טכנולוגית, שנוהגים כי אין להם ברירה, ירצו הכי מינימליסתי, האחרים היותר טכנולוגים ( מקווה רוב החברים פה) כמה שיותר אינפורמציה שניתן כמובן להגדיר אישית. אני למשל מאוד אוהב לנהוג בלי להשתמש ברגל לרוב, הכל דרך כפתורים על הגה, וכמובן לפי מה שעל IC. אין אחד פה בפורום שלא היה רוצה VIRTUAL COCKPIT של אודי, אני משוכנע ! הנה SSP המלא. SSP 994628AG Audi Virtual Cockpit.pdf או MBUX של מרצדס, במכוניות עממיות
-
איך לכוון טיימינג בקודיאק דיזל אחרי שקפץ שיניים
קיורטוש אוטומוטיב פרסם הודעה בנושא של davidab7 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
יש הכל הבעיה של רוב האנשים שקשה להם למצוא, וכל התעשיה הזאת בונה "קירות כסף". מדהים אותי שעל כל פסיק בקשר לרכבי VAG בכל מדינת ישראל יש רק מוסך אחד, ויש כבוד למוסך רון. אם יש לך ידע/ידיים,הנה מידע טכני DFGA.pdf- 4 תגובות
-
- 2
-
-
אני לא מדבר על משהו חריג. זה תקף לכל יצרן, ואת זה אומר בתור אחד שיש לי 20 שנה ניסיון בעולם הסיטונאי/קמעונאי בכלל ריטייל של מוצרי צריכה, אלקטרוניקה ומחשבים. שלוש שנים פרשתי מהתחום ודקה לא מתגעגע, תאמין לי מכיר את כל מאחורי הקלעים של התחום הזה, עד לרמה של עלויות FOB, מי מייצר מה ובעיות בתחום הזה. אני לא מתבסס על משהו כמוך, הסימוכין שלך זה הסביבה הקרובה שלך, יש לי אין סוף דגמים שהייתי יכול לתת לך, אבל לא רוצה לשבור את העולם הדימויים שלך, ואין לי מושג מה הדגמים החדשים, ומה שהיה לפני 3 שנים לא רלוונטי לדיון. אבל אם מישהו חושב מדיח בוש גרמני, אני זוכר עלה לי 3500 ש"ח לפני 12 שנה, ולא רוצה להתפגר, זה אותו מדיח מה שמיוצר בטורקיה או פולין, באמת אין לי מה להוסיף. וכבר כתבתי, לבן אדם מצוי אין את ההבנה להבין מה ההבדלים, באיזה חלקים/רמות מצחיקות חוסכים כדי לקלוע לטווח מחיר...רק יכול להגיד שלפעמים קמעונאי מרוויח יותר על מכונה ב-2200 ש"ח מאשר על 3200 ש"ח....כסף עושים על מוצרים נחותים, אבל עם הדימוי הנכון
-
קניתם מכונית חשמלית? החידה הגדולה היא בכמה תמכרו אותה, וזו הסיבה
קיורטוש אוטומוטיב פרסם הודעה בנושא של kobi_g בתוך רכב כללי
מי שמעוניין בכל זאת בנתונים מהחיים האמיתיים, ולא מבחנים סינטטים/תנאי מעבדה או חיזויים, מן הסתם המדינה המובילה בתחום אימוץ EV זה נורווגיה שמוביל בפער עצום על יתר העולם, מזג אוויר שלה לא דומה לישראל לכן צריך לקחת בערבון מוגבל את התהליכים של דגרדציה של סוללות שם. אחד הערוצים הרציניים, הבחור התאילנדי הפך להיות יוטיובר בפול טיים ג'וב, יש לו טבלאות מעקב עם בסיס נתונים רחב ועושה הרבה בדיקות. https://www.youtube.com/user/bjornnyland/videos עדיין, שוק המקומי של ישראל ייחודי, איך כל הנושא של מצב הסוללות יתומחר במחירון, אף אחד לא יודע. דווקא רכבי ICE משולב חישמול HEV/M-HEV/PHEV שיהיו איתנו עוד עשרות שנים, מערכות יותר מסובכות, EV זאת מערכת ממש פשוטה, עם מתייחסים למה יכול להתקלקל ברמת יחידת הנעה. עכשיו כל המערכות ADAS זה אותו דבר, לא קשור רק לרכבים חשמליים, ואכן נזקים בהם יכול להגיע לסכומים גבוהים. מעט מדי אנשים באלפי מוסכים נכון להיום, מוכנים לרכבים משולבים חשמל, אז מי שחושב שבתוך שנה-שנתיים יגיעו מאות אנשי מקצוע שצריכים סט קישורים והכשרה שונה באליל, כדי לטפל בעשרות אלפי EV.....המציאות בשטח עגום, והגופים האמונים להכשיר דור חדש לזה, שנים נרדמו בשמירה. כבר ראיתי הצעת תיקון של רכב PHEV מ-2018 על 90,000 ש"ח (60,000 רק על גיר משולב מנוע חשמלי) רק בגלל טריגר במערכת, אחרי תאונה פגוש קדמי קלה, בלי נזק לשלדה תפסיקו להשוות סוללות קטנות של היברידיות מול סוללות של רכב EV, נכון תהליך כימי אותו תהליך ברמת סוללת ליתיום, אבל צורת ניהול ואיך מנוטר ומנוהל זה שמיים וארץ ! -
לא הבנתי מה אתה מנסה לתקן. להבדיל מיצרנים האחרים הפועלים בארץ, שעובדים דרך זכיינים/יבואנים בלעדיים, בוש אוהב לשלוט בכל השרשרת, לכן הוא פועל ישירות בתור חברה מאורגנת בהרבה מדינות, כולל ישראל, סימנס זה הפרימיום (אודי), בוש (VW) וקונסטרוקטה (סקודה) זה המותג העממי שאני חושב שחוץ מישראל וצרפת רק במדינות בודדות משתמשים במותג הזה, שהדגש מחיר עממי. https://www.bsh-group.com/about-bsh/bsh-worldwide וזרוע השירות שלהם זאת חברת בת שלהם https://csb.co.il/ פה עשו את רוב הטעיות יבואנים/זכיינים אחרים שעשו מיקור חוץ לשירות שלהם מול כל מני מעבדות פרטיות סוג ז', ומשלמים להם גרושים, לכן שם יש כל מני תופעות שיווק אגרסיווים ע"י אנשי שירות, כי זה המשכורת שלהם. דוגמית, סמסונג היצרן יש להם אחלה מוצרים בתחום מוצרי צריכה, אבל שירות זוועה בגלל הסיבות שתיארתי https://www.electronics-pro.co.il/sherut כמו רוב הצרכנים, זה בסדר. אכן לאזרח פשוט אין כלים להעריך עד איפה משלם על "מוצר" באמת ומאיפה זה קשקשת/דימוי/הילה של מותג ולשון חלקלק של איש מכירות אוסף של שטויות. משווים תכונות של דגמים, וזה לא עובד גורף לפי יצרן, יש דגמים פח לכל המותגים שציינת, עד לרמה שאיך יצרן מרשה לכתוב את השם שלו על המוצר (יש הרבה יצרני OEM משנים שמייצרים להם) פחחחחחח ללא ספק התיאור הזה ביחד "יש לי כזה בבית" הסלוגנים המובילים אצל אנשי מכירות, שתפקידו למכור איפה שיש לו בונוסים.
-
אם יש לך את התקציב של 3200,לא זה ולא זה ! קח את הדבר הגרמני האמיתי MIELE ! כבר כמה שנים לא בתחום,אבל תאמין לי יש לי ידע עצום מהעולם הקמעונאות של מוצרי צריכה. בוש סדרה 8 הגרמני ממש לא שווה את המחיר, ואל תתרגש מ-9 קילו מול 7 של מילה,אין לי כח להסביר את החרטה של איך קובעים משקל,חוץ מזה 9 קילו זה רק בתוכנית אחד בלבד ביתר מומלץ להשתמש לא יותר מ-3-5 קילו. בוש בארץ חברת בת שלהם BSH משווק אותם,ולא חסר יבוא מקביל הנה הסברים איפה מייצר https://washerhouse.com/en/strana-proizvoditel-bosch/ וזכור לי דווקא הליין היוקרתי שלהם של בית חכם שהכל מחובר לאינטרנט IOT מיוצר....בסין ....זה אף פעם לא הגיע לארץ. מילה פאקינג שוקל 100 ק"ג,מחוזק פלדה (כל המובילים מקללים להוביל כזה מוצר) תוף כוורת הדבש זה משהו שאין לאף אחד, גם ב-1400 סל"ד לא יקרה כלום לבגד,פתח שלו יותר גדול מ-9 קילו של בוש/סימנס/קונסטרוקטה. קונסטרוקטה זה כמו סקודה של VAG למילה יש יבואן פח,נותן רק שנה אחריות מוכר רק ביטוחים אז תקנה מייבוא מקביל בלי חשש,אם יש פגם בייצור זה יתגלה בשנה הראשונה. גם הרחבות אחריות של עד 3 או 5 שנים (בחגים) מלא אותיות קטנות,זה לא הכרטיס שמתקלקל,אלה דברים שלא באחריות) אל תתרגש מביקורות של זאפ,אנשים פשוט לא יודעים להשתמש במכונות,כי מה לעשות כל מי שאלרגנטי יודע שאין על מילה, היחיד ששוטף את הכימיקלים החוצה,להבדיל מאחרים,תוכניות ארוכות והרתחה....וזאפ ממש לא רלוונטי,כדי להשיג מחיר טוב. אל תשכח מ.כביסה מייצרים לכל מני שווקים,האיכות בהתאם,הפולני תאמין לי לא מכבס כמו ישראלי 3 מכונות ביום. אני עם כזה 5 שנים,ביחד עם מייבש שלהם שעלה יותר ממ.כביסה....יש שקט בגזרה של האשה.
-
קניתם מכונית חשמלית? החידה הגדולה היא בכמה תמכרו אותה, וזו הסיבה
קיורטוש אוטומוטיב פרסם הודעה בנושא של kobi_g בתוך רכב כללי
אם אני שם דגם 2018 אז די לפי ממוצע, אבל כמו שכתבת כל ההשוואות האלו זה סוג של ממוצע גס, לא אומר יותר מדי, מזל זה משהו "חובה" עם כל מוצר אלקטרוני. אם כבר LFP,לפי דעתי טסלה הפתיע עם דיווח שכבא במחצית מהרכבים זה מה שהורכב. ציטוט מ-Tesla Q1 Earnings Call שם המשחק לנסות לשמר עלויות נמוכות,ולא להשתמש במתכות נדירות זה אחד הכיוונים. כל הריסוק מחירים של סוללות לכיוון 100$ ל-1KWH, במשך השנים נכון לעכשיו לא רלוונטי יש שינוי כיוון ועליות מחירים לא מבוטלות. זאת אחד הסיבות שמיהרתי לרכוש דגם אפילו שהוא מיושן, אבל עדיין נותן ביצועים ותמורה לא רעה ביחס למתחרים שיש כרגע וזמין. כל הנושא הזה לנחש מה יהיה עוד כמה שנים עם סוללות EV בארץ ואיך ישפיעה על תמחור, אפילו אל תנסו להשוות מול סוללות היברידיות קטנות, כמו שכבר רשמו לפני זה לא יותר מספקולציה וזהו ! אף אחד לא יודע, ואל תשכחו התבססות על בסיס נתונים של מדינות קרות עם חורף קר, לא רלוונטי לארצנו לרוב חוץ מכמה יישובים ברמת הגולן או ירושלים, ודווקא יותר קל לקרר סוללה מאשר לחמם, כי טווח העבודה האופטימלי שלו זה 23-25 מעלות . גם להתבסס על מפרטים יבשים זה לא אומר כלום, כי אותה סוללה תרכיב על סיני או קוריאני או טסלה תקבל טווחים שונים ! יעילות זה השם המשחק, וכרגע המלך זה טסלה, לפי דעתי הקוריאנים הכי מתקרבים עוד קצת השתעשע עם EV שלי, בהמשך אעלה רשמים עם קצת חומר טכני, לא ביקורת/חוות דעת, זה יש בשפע ברשתות שרובם מדקלמים נתונים טכניים. -
קניתם מכונית חשמלית? החידה הגדולה היא בכמה תמכרו אותה, וזו הסיבה
קיורטוש אוטומוטיב פרסם הודעה בנושא של kobi_g בתוך רכב כללי
OBD זה צורת התחברות, שם המשחק, זה עם איזה סורק/תוכנה אתה עובד מן הסתם. רוב הפרוטוקולים של בדיקה לשלילת בעיות בכלל מתבצע דרך חיבור ל-OBD, ועל סמך זה קובעים תקינות של סוללה, ועל סמך זה מוכנים גם לעשות לך ביטוח על סוללה, אני כבר בדרך לפעם שלישית ! אין מצב שיש דגרדציה/תקלה במערכת של הסוללה וזה לא יופיע בטווח של הערכים או במקרה קיצון ידליק DTC PENDING לפחות, ואם שם משהו לא תקין, אז יש פרוטוקולים של בדיקה של מדידות פיזיות בכל מני מקומות ואיך לשלול דברים, לפני שמפרקים את הסוללה, והרבה דברים יכולים להתפגר חוץ מתא הסוללה עצמה ! הנה דוגמית ממסך של KSD איתו עובדים בקיה, ויש לי את כל זה בציוד שלי גם עד לרמה של סוללה בודדה, CMU, הכל. זה לא רק SOC !! בכלל יש לי הרגשה ש-90% (אני סופר עדין) לא בעלים של רכב EV/PHEV , או עוסקים בתחום שמבינים בכלל איך הכל מנוהל ומנוטר, אבל יש להם דעות נחרצות וזורקים כל מני קביעות בביטחון עצמי מופרז. הנה אחד של קשקשת של 1000 טעינות. יש לי PHEV מניילון 3 שנים כמעט כל יום עבר טעינה מלאה לרוב פעמיים, וגם 3, תמיד עד 100% ועד פריקה מלאה.....יש פה כבר יותר מ-1500 מחזורי טעינה, הרכב על 126000 ק"מ, לפחות חצי עשה רק על חשמל, לפני חצי שנה בדקתי דגרדציה היה פחות מ-2%, ממש לא מרגיש שום ירידה בטווח של נסיע על מסלול קבוע ששנים אני עושה. EV עוד דנדש אז לא יעזור נתונים משם. ומי אמר שאין ? יש עשרות חברות בעולם שמפתחות ציוד, מפוזר אצל ציי רכב ומוסכים, ומתחיל להצטבר דטה בייס הנה דוגמית, ניתוח של 6300 מכונית, 1.8 מיליון ימי נסיע, בחרתי בכוונה דגמים מוכרים לנו וכמה שיותר טווח מדידה BMW לא מכיר אישית כי בקושי נוגע ברכבים כאלו, אבל אוטלנדרים במיוחד הראשונים זה פשוט מכה, שם כבר מתומחר בערך של הרכב המכה, שהיבואן עושה את הכל כדי לא לכבד אחריות ! הצהוב המוביל באמינות זה של AUDI A3 -
35,000,000,000,000 לשמחתנו אנחנו שייכים למועדון של 10% שמחזיק ב-85% מהאושר העולמי, וחיים במדינה שמתחילת שנות האלפיים אחרי אינתיפאדה ומיתון קצר, לא ידע שום משבר . GFC ב-2008 עברה לידנו, כי ברוך השם זרם לפה טריליוני ש"ח (לא מעט שחור בחסות הבנקים, רק לפני כמה שנים שילמו קנסות כבדים על זה בארה"ב, כמובן אנחנו שילמנו בסוף בעקיפין את הבונוסים שלהם ואת הקנסות דרך עמלות/חוסר תחרות), הצרפתים ויתר יהודי עולם קנו את אשקלון, נתניה..., הכבדים בגוש דן ....בעצם קנו כל מה שאפשר. היה איזה גליץ' קטן ב-2011 "קשקשת הקוטג'" שכנראה גם מוכיח לנו שלא יהיה בעתיד הנראה לעין גם שום מחאה חברתית, ואז לפני שנתיים "מגפה של פעם ב-100 שנה" סופית גם הממשלה הוכיח לנו שיש מאין, ואנחנו מכורים לכסף זול, עזבו אותנו מבני דודים, חוסר משילות, סבבים בעזה, רק תנו לנו להמשיך באורגיה של צריכה, ומקסימום נמשיך לקטר ברשתות חברתיות שכל כך יקר לנו לחיות פה. אז השאלה שלי, גם עכשיו 2022-2023 יעבור לידנו בלי להרגיש ?
-
וואו...באמת זקוקים בארץ לאיזה משבר סאב פריים, רק שלא יעצרו ב-MBS ו-CDO, המוח היהודי ימציא "גלולה רעילה" יותר מתוחכמת מודה התגובות נהיו פשוט הזויות בדיון הזה,ברור שלכל אחד יכול להיות דעה, אבל לפעמים כאשר לא מבינים במשהו עדיף........ חחח 2% קבוע במידה נשאר עד הסוף ומעל סכום רציני מסוים, איך זה יגן אליו שחיקת ערך הכסף נגד אינפלציה, תנסו למצוא תוכנית חיסכון צמוד מדד נורמלי, קשה עד בלתי אפשרי !
-
למה לי להסביר משהו מובן מאליו,ומה אני אשם שאין לך סבלנות לקרוא מאמר מעמיק שתאמין לי מסביר בצורה מדוייקת, שכל הדיוט פיננסי יכול להבין מה זה קריפטו. מה אכפת לי מה השם האמיתי שלה/ו, ממש לא מזדהה עם צורת חיים שלה/ו וגם לא מסכים עם הרבה מהטיעונים שלה,הערך המוסף של הבלוג שנוצר, זה המסר שחייבים להבין בפיננסים, וזה לא משהו גזירה מהשמיים, וחייבים לקחת אחריות על גורלינו הפיננסית. https://www.mako.co.il/weekend-articles/Article-108e19401755841006.htm דרך אגב זה בדיוק כמו ממציא ביטקוין זה "סאטושי נאקאמוטו" זה שם אמיתי ? הקריפטו נוצר בגלל איבוד אימון במערכת פיננסית מבוססת כסף פיאט בעקבות GFC ב-2008, אתה חושב שתקנו באמת אז? כי אני לא, ההפך ניסו לדחות את הקיץ, בתקווה שעם הזמן זה יסתדר...ואז באה קורונה....יצרו בועה מפלצתי של נכסים,ואנחנו בתהליך של שינוי מערכת פיננסית כמו שאנחנו מכירים. רואים שלא מבין,אבל אותו מישהו ניסה להסביר לך, ששוב פעם דפקו את העמך, שחולמים לעשות את המכה שלהם, וקרנות גידור גרפו הון תועפות, ונגד היתר איבדו את הכל !
-
חשיבותם של ברגים נמתחים Torque to yield
קיורטוש אוטומוטיב פרסם הודעה בנושא של itaysamurai בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
מה שאתה מחפש בטוח לא קיים מודפס פיזית (ספר) רק בצורה דיגיטלית. אכן עשו עבודה לא רע BMW בשנה האחרונה סגרו ברבה מקורות חינמיים בתחום מדע טכני רמת יצרן. אם רוצה לשלם זה קצת מסובך https://aos.bmwgroup.com/web/oss/start עם VPN אמריקאי יש לך תמורת 30$ ליום, https://www.bmwtis.com/#/login עד 2017 קיים אופליין,כל החומר טכני,אבל לא נראה לי שווה לך להוריד עשרות גיגה בשביל דגם אחד,אבל אם תהיה יותר ספציפי, מס' שלדה הכי טוב, יכול לבדוק לך ספציפית ואולי להדפיס, תגיד בדיוק מה אתה צריך. -
כל כך הרבה הסברים עם מסקנה אחד מוחצת : "...אף אחד לא מסוגל לדמיין שהמחירי נדל"ן בארץ יכולים לרדת אפילו עוד 100 שנים.." רק דבר אחד נוח לכם לשכוח,בנדל"ן להבדיל משוק ההון,לוקח זמן עד שמשהו שלישי משפיע אליו וישתקף במחירים שלהם, זה לא קריסת מחירים כמו בבורסה,ששם לרוב הציפיות מתומחרות במחיר, וכל שינוי בסנטימנט גורר תגובה אלימה. כמה עובדים כאלו ראו מול העיניים שלהם שווי של מיליונים של אופציות מתפוגגות,ועל סמך זה גם הרגישו ביטחון להתחייב למיליונים ל-25-30 שנה עם כל מני תמהילים מסוכנים. בשוק ההון כרגע חזרנו בהרבה מניות למחירי שפל, כל ההייפ/עליות מדדים מטורפים בחסות חלוקת "כסף חינם גלובלי" נמחק לרוב, רשמית אנחנו בשוק דובי, אני אישית שלא ממונף כבר רואה הרבה דברים שמעוניין לטווח ארוך, אבל עדיין הסנטימנט שלילי, לכן לא בטוח שזה לא סכין נופל. עכשיו נחזור לנדל"ן, צריך לעשות הבדל בין בית למגורים לבין בית להשקעה. הרבה אנשים בעל כורחם הפכו למשקיעים, קנו איפה שיכולים כדי להשכיר וגרים איפה שרוצים, וברור הרבה מאוד אנשים עשו הכפלות הון בעזרת מינופים זולים ועליות ערך רציף בעשור האחרון. להגיד שזה בר קיימא.....? לא צריך מיליון ניתוחים זה יותר פשוט,כל עוד הכסף זול,ותזרימית אנשים יכולים לשרת את החוב, אין סיבה שמשהו ישתנה "מה שהיה,זה מה שיהיה". אבל מנגד כאשר הריבית אפסית,גם לחסוך לא כדאי, בפועל האנשים לא חמדנים מסתפקים ב-3-5% שנתי,וזה מה שקורה בתחום של נכס מניב אם אין בעיות עם השוכרים או תיקונים בנכס. אם נגיע לטווח 3-5% רוב האנשים יעברו לאג"חים ותוכניות חסכון צמוד, בלי כאב ראש. ואם אנשים חיים בלהלהלנד שלנוכלי בנק ישראל בכוחם להתמודד מול כוחות חיצוניים גלובליים...מאחל להם בריאות ! אם אנשים חושבים שבארה"ב יהיה 3-4% ריבית, ובארץ יכולים לא לעלות רק כדי לשמור על יציבות הבנקים כאשר הרבה אנשים יפסידו את התחתונים ...גם רוצה את הכדורים שלהם. רק לפני שנה לא ידענו מה זה אינפלציה, "סיבות גיאופוליטיות שליליות" תמיד הייתה איזה מושג ערטילאי, כולנו חשבנו על סין, איראן....בינתיים רוסיה הכניס לסחרור את כל העולם, מחירי אנרגיה, מזון אינפלציה מחזיר אותנו מה שהיה לפני 20-30 שנה, שיבוש טוטלי בשרשרת האספקה הגלובלית "המפעל של העולם" סין בסגר כאשר אנחנו כבר שכחנו מקורונה, דה-גלובליזציה.....אבל נכון כל זה לא קשור למחירי נדל"ן בארץ. או שכן, אבל את זה נדע עוד כמה חודשים עד שנה, כמו שכתבתי בפתיחה !
-
הוא גם לא טען שיש,הסאבטקסט שניהם עלו מהר מאוד ללא סיבה מוצדקת כל אחד מסיבותיו,בזמן קצר וכרגע יש התפכחות,חזרה למציאות. את ביטקוין ספציפית לא הייתי מפסיד,רק הייתי מסתכל עליו בצורה נכונה. זה עדיין פאקינג פורום של רכבים,ממליץ בחום את הניתוח של הסולידית שיש לה לא מעט זכויות בחינוך פיננסית להרבה אנשים בארץ,ולא צריך לחיות בצורה אולטרה-שמרנית שלה,אבל ללא ספק יש לה הרבה תובנות,נכון,ביום כזה ש-LUNA נמחקה אולי קשה,אבל לפחות תבינו יותר לעומק את העולם הזה https://www.hasolidit.com/ביטקוין-ההתפכחות?fbclid=IwAR2hDuIZf9RPKXtGFIBkGFVSNsna5QjTjsvAWfws0G_WtjO3n6ENP1-Jf9Y
-
מדוע בארץ חייבים להתחבר ליס או להוט כדי לצפות בשידורי ספורט?
קיורטוש אוטומוטיב פרסם הודעה בנושא של bobi בתוך אוף-טופיק
-
מדוע בארץ חייבים להתחבר ליס או להוט כדי לצפות בשידורי ספורט?
קיורטוש אוטומוטיב פרסם הודעה בנושא של bobi בתוך אוף-טופיק
חולה על אנשים שמרגישים צורך לכתוב מניפסט, אוסף של קשקושים, וכאשר עונים להם באותו מטבע לשון, התוקף ישר מרגיש מותקף אין שום אמוציות, שום דבר טעון, כי שנים אין חובה להתחבר ליס/הוט. פחחחחחחחחחח -
מי משוואה ביניהם מבחינת מפרט, אין לך שמץ איך היבואנים מנהלים/מתמחרים קטגוריות ו-Upsale. היבואן/היצרן עכשיו מתבשם מהמחמאות שאתה מעתיר עליו, בעצם על המפרטים שלהם, מושלמות, מוניטין, אמינות בוא נדבר עוד שנתיים/שלוש
-
חיישן זיהום אוויר - איך הוא מחליט שהרכב מזהם/הפסיק לזהם?
קיורטוש אוטומוטיב פרסם הודעה בנושא של Nakamichi בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
שאלה כללית מדי כי לא צויין יצרן,דגם,שנתון, לכן גם התשובות יהיו כלליות מדי "על רגל השני". קצת הסבר כללי: הפעלה/תפקוד של רכב, מבוצע בין השאר ע"י מחשב ניהול מנוע PCM/ECM/ECU (שמות משתמשים לאותו דבר) בעזרת ניטור. המונח "מוניטורינג/ניטור" משמש לתיאור השיטה שבה משתמש ה-ECU (בעזרת אלגוריתמים/הגדרות יצרן של טווחים של ערכים) כדי לקבוע מתי רכיב או מערכת נבדקים עבור פעולה ונתונים חוקיים, פירושו דה פקטו, ברגע של Ignition ON, הנתונים של רכיב או מערכת נבדקים ע"י ECU עבור תקלות ורציונליות. חלק מהמוניטורים רציפים וחלק לא. ממיר קטליטי, הוא דוגמא לניטור לא רציף, ומצריך תנאים ספציפיים המכונים "קריטריונים להפעלת ניטור" . ממיר קטליטי לא יכול להיות מנוטר מיד, ברגע שההצתה מופעלת. עוד הסבר כללי: בכל רכב נתון, זה שאין MIL (כך קוראים שנדלקת נורה בלוח שעונים) לא אומר שבאותו רגע אין DTC במערכת ! קיימים 4 סוגים של DTC: Pending DTC Current DTC History (not current) DTC Permanent DTC עכשיו ניקח מקרה ראשון שלך בעבר. בדרך כלל עד 2 מחזוריות (וזה בהכללה גסה מאוד, כי יש הרבה סוגים של התניות בפועל ותלוי מהרבה גורמים ולא רק מחזור נהיגה אלא באיזה תנאים ! ) של ערכים מנוטרים מחוץ לגבולות לא ידליק MIL (כמובן יש מערכות קריטיות שמייד מדליק, ויש פחות חשובות שצריך עשרות מחזוריות) ואם היית מחבר סורק היית רואה אותו בתור Pending DTC. אצלך כנראה מכל מני סיבות (איכות דלק למשל..) המשיכו הנתונים מחוץ לטווח מוגדר, והפך ל- Current DTC הדליק MIL (יש כמה DTC בודדים שעדיין לא ידליק לך MIL) ויוצר לך FREEZE DATA (מה שלא קורה ב-Pending DTC). אם לא היה לך סוג כזה של תקלה, אז אין מצב שנורה MIL הייתה נכבית אחרי X זמן, בדרך כלל אחרי 3 מחזורים רצופים, אם הערכים תקינים, זה הופך ל-History DTC, והנורה נכבית. Permanent DTC דווקא הומצא בסוף שנות 2000, כדי למנוע מכל מני חוכמולוגים עם מתאם של 5$ למחוק DTC's , לפני בדיקת זיהום אוויר , כי אסור להעביר טסט אפילו אם הערכים תקינים עם MIL דלוק ! DTC קבוע יכול להימחק מיד ע"י סורק רק אם התקלה תוקנה, או ימחק מעצמו אחרי 3 מחזוריות של ערכים בתוך הטווח המוגדר ולא היה ניסיון למחוק DTC's ! עכשיו איך מנתחים, איפה, ומה הבדל בין מתאם ב$5 מול סורק של כמה XXX או XXXX דולרים, למה מומלץ סורק עם תקשורת דו כיוונית כבר הסברתי באחד התגובות שלי פעם, וזה גם מצריך להבין את OBD II MODES. אני לא מכונאי/חשמלאי רכב, עדיין לימדתי את עצמי כל זה, בגלל העסק שלי, ובגלל שלא סומך הרבה פעמים על אבחון של מוסכים, וגם חייב לציין, לצערי מעט מאוד אנשי דיאגנוסטיקה פוגש שעובדים By the Book, ורובם ישר אוהבים ללחוץ Clear DTC, ואין זמן לניתוח History DTC ו-FREEZE DATA שגם נמחקים על הדרך, ודווקא לא פעם הנתונים שם קריטיים כדי להבין מה הבעיה !! מה קרה הפעם ? תחבר סורק נורמלי/או קח לאיש דיאגנוסטיקה נורמלי,ותנסה/ו לבדוק לעומק, תאמין לי הכל שם, אם אתה יודע איך לקרוא נתונים או איפה להסתכל.- 3 תגובות
-
- 2
-
-
מדוע בארץ חייבים להתחבר ליס או להוט כדי לצפות בשידורי ספורט?
קיורטוש אוטומוטיב פרסם הודעה בנושא של bobi בתוך אוף-טופיק
אדוני משפטן שקובע עובדות כאלו נחרצות במישור החוקי ? תשאל את אוהדי F1 (עזוב את העונש לצפות עם שדרנים מקומיים), איך הם רודפים אחרי שידור, באיזה ערוץ ישדרו את מקצה דירוג או מירוץ ואיזה חבילה הוא צריך בשביל זה אני בטוח לא מעט תלונות הגיע, אבל כנראה מבחינת גופי שידור הם עומדים בחוקים. וואלה, אחלה קונצפט, שהמדינה תהלאים את כל שידורי הספורט מגופי תקשורת, ויקבע פלטפורמה ייחודית אחת ויקים גוף ממשלתי המטפל בסגירת חוזים של זכויות שידורי ספורט מכל ענף ברחבי העולם, ויטפל כמובן גם בגביית תשלום..... עכשיו ברצינות, מישהו פה כנראה פספס את המפץ בתחום של שרתי CDN וסוף סוף בשנה האחרונה יש פריסה נורמלית של אינטרנט מהיר בהרבה מקומות בארץ. פשוט תעבור ל-IPTV, זה מה שעושה כל בן אדם שנמאס לו להילחם בכוסות רוח ! -
דאצ'יה זה 3 סוכנויות בפני עצמו אם אני לא טועה,יש מצב שכל אחד בסוכנות קרסו יכול למכור, מודע בחיים לא התעמקתי. ניסאן קצת הציל את המצב, מותג אינפיניטי בארץ בדיחה, הרבה יותר מגיע בייבוא מקביל לפי דעתי, ועדיין 3 מותגים זה פחות מ-2500, אלו מספרים עלובים תאמין לי מול המספרים שהשוק הכולל מוכר !
-
אתמול עשו אמבוש להרבה אנשים בבורסה בארה"ב. השוק פירש את זה שה-FED העלה את הריבית כמו שהיה מצופה,אז חשבו יאללה, חודש אפריל הקטסטרופלי מאחורינו, הנה מתחיל ראלי חדש, מה שהיה בשנתיים האחרונות, כל תיקון קטן זאת הזדמנות קניה חדשה, אתמול טס 3%. ואז הסוחרים העריכו מחדש את מה שאמר יו"ר הפד ג'רום פאוול במסיבת העיתונאים שלו לאחר קבלת ההחלטה אתמול, פתאום העתיד לא כזה ורוד: ברור כל זה לא קשור לשוק הנדל"ן הישראלי, לפי דעתי אפילו מלחמה לא יכולה להוריד מחירים פה, היי אנשים צריכים קורת גג, פשוט ממליץ לאנשים עם לב חלש לא להסתכל בדו"ח הרבעוני הבאה של פנסיות/קרן השתלמות,זה משהו לטווח ארוך, אבל אף פעם לא נעים לראות את זה, במיוחד אחרי שנתיים מדהימות בשוקי הון, כולנו הרגשנו יותר עשירים ועם יותר יכולת מינוף
-
ומה יגידו סוכנויות משנה של קרסו
