Jump to content

Moshe c

  • הודעות

    1,578
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Moshe c

  1. המזגן של רכבי מאזדה מקרר טוב מאוד כשהוא תקין. תכתוב מהיכן אתה ותקבל המלצות לאיש מזגנים. בכל מקרה, מציע שלא תיגש לזה שהציע נקיון מדחס עם זרם מים.
  2. מצטרף לחוות הדעת לגבי פריסבי - לדעתי אין טעם לגשת. תוסיף לרשימה פורד פוקוס משנת 2020 והלאה. מגיעה במספר גרסאות, גם סטיישן. .תותיר לך גם עודף ברכישה.
  3. אני לא מכיר את מערכת הקירור ברכב שלך, אבל אם יש לך מיכל עודפים ורדיאטור עם פקק, הייתי מתחיל מהחלפת הפקק ברדיאטור. יכול להיות שהגומי שלו התייבש, או שאולי הקפיץ תקוע.
  4. קצת סבלנות ותמצא. לפני מספר חודשים היה היצע סביר, כיום משום מה אין היצע. כך או כך, המחירון לא מחובר למציאות. הוא נמוך מהמחירים שהרכבים נמכרים וגם אז, המחיר ביחס למתחרות לדעתי תחרותי מאוד.
  5. למכור את הרכב as is, לדעתי כנראה שיהיה קשה והתמורה תהיה נמוכה ממה שישאר לך לאחר התיקון. הייתי מבקש הצעת מחיר ממוסך מורשה אחר שאינו מורשה יבואן ושוקל לפי המצב הכלכלי שלך האם יש לך אפשרות להוסיף את הדרוש לרכישת רכב אחר שכנראה גם ידרוש הוצאה מסויימת עבור יישור קו.
  6. אם אהבתם את הפוקוס, יש את הדגם החדש משנת 2020 עם גיר ומנוע טובים, מגיע במספר גרסאות גם בגרסת סטיישן.
  7. סוזוקי בלנו משנתון 2016 והלאה ידני, או אוטומט (גיר רציף).
  8. אם אתה לא מעוניין להשקיע יותר מידי, תסיר עם מברשת עד כמה שניתן את הפירורים של הספוג, תיישם דבק מגע משני הצדדים של הבד, המתנה של כ-10 דקות לייבוש הדבק והדבקת הצדדים. מנסיון אישי זה מחזיק.
  9. לא כתבת איזה מאזדה. מאזדה 2, זו, צריכה גבוהה, 3 דיי הגיוני בנסיעות קצרות עם מזגן בקיץ. אם השיקול הוא כלכלי, לרכוש היברדי ב75, בשקלול כל ההוצאות כולל ביטוח, ירידת ערך, טיפולים וכו', אני מניח שייצא לך יותר יקר אלא אם הנסועה שלך גבוהה, מה שכנראה זה לא המצב כי ציינת נסיעות קצרות בתוך העיר. אני אישית גם לא מכיר היברדי ב75 עם צריכה של 1 ל 20.
  10. לא כתבת איזה מאזדה. יש הבדלים בשנתון ובדגם. 1/6 בתוך העיר בטמפרטורה הנוכחית, עם מזגן ואולי גם נסיעות קצרות, זה לא נמוך אבל לא מאוד גבוה. כיצד בדקת? באמצעות מחשב הרכב או באמצעות איפוס הנסועה בתדלוק מלא ותדלוק נוסף באותה משאבה. בכל מקרה, לא הייתי ממהר להחליף חלקים שיכול להיות שהם תקינים.
  11. עם רגשות אי אפשר להתווכח. זה מה שאתה מרגיש וזה בסדר גמור. אחד היה מתבייש יותר ממך ולא שוטף ברחוב ואחד לא היה מתבייש כלל. כל אחד בנוי אחרת. אם אתה לא יכול להתגבר על ההרגשה זה לגיטימי. תשטוף במקום מוצנע מעוברי אורח או שתשטוף במכון שטיפה, מה שיתן לך הרגשה טובה.
  12. הביקוש לדירות מרווחות קטן יחסית. רוב האוכלוסייה מעדיפה חדרים קטנים יותר ובלבד שיהיו יותר חדרים בשל מגבלות תקציב. גם בעבר היה מקובל יותר לשכן יותר מילד אחד בחדר, אפילו 3/4, היום הרוב מעדיפים שלכל ילד או שניים מאותו המין יהיה חדר. ניתן למצוא דירות מרווחות, אבל אלו לרוב יהיו דירות מיחדות כמו גן, פנטהאוז, גג. לו מחיר הקרקע והבניה היה נמוך יותר וכושר הקנייה היה גדול יותר, היית רואה דירות גדולות יותר.
  13. למיטב ידיעתי המחירים של רומן מרחובות נחשבים צנועים יחסית אז ההצעה מהמורשה יבואן היא הגיונית. תמתין, אולי תקבל הצעות נוספות טובות יותר.
  14. לא הבנתי מי זה ײהואײ. בכל מקרה, כתבתי לך על שני מקומות, צור קשר עם שניהם וכמו שכתבתי זה יתן לך אינדיקציה למחיר. אם שניהם מציעים מחיר דומה למחיר של מורשה יבואן, אז למיטב הבנתי ההצעה שקיבלת מהמורשה יבואן היא סבירה. תמתין לתגובות נוספות, אולי יציעו גורם שיכול להתחרות במחיר בצורה טובה יותר.
  15. יחסית זריזה לקטגוריה, אמינה, צריכת דלק סבירה, עלות חלפים וטיפולים טובה, מרגישה ש"יושבת" דיי טוב על הכביש ביחס למתחרות. הסיוויק זו קטגוריה אחרת. לדעתי יהיה קשה יותר למצוא רכב טוב מיד שניה בתקציב הזה ועלות האחזקה לדעתי תהיה יקרה יותר.
  16. מאזדה 2 אמורה להתאים. מחירי הביטוח שלה הם לא כמו ה-3/cx5. מציע שתבדוק עלות ביטוח. ניתן לספק מספר רכב ממודעה כלשהי מיד 2, לקבל הצעה ואז תשקול אם זה מתאים לך.
  17. בפײת יש את מוסך הציר. מציע שתתקשר קודם לרומן מרחובות, לדעתי זה יתן לך אינדיקציה למחיר שאתה יכול להגיע אליו.
  18. אני לא יודע מהיכן אתה, אבל מציע שתיצור קשר עם רומן מכיוון פרונט הסרן מרחובות.
  19. האם הוא ניסה להחליף את הריליי? זו בדיקה קלה והרכיב זול ופשוט להחלפה.
  20. אני לא מכיר את המותג. אישית הייתי סומך על ההצעה של אבי כי מנסיוני הם הגונים ומקצועיים. תוודא שבמוסך, אני מניח שהתכוונת למורשה יבואן, יסכימו לקבל חלפים שאתה מביא איתך. הם חייבים לקבל אבל לעיתים מערימים קשיים.
  21. מציע שתתקשר לאורן שרותי רכב מחולון ותבקש הצעת מחיר. הייתי כמובן גם מוודא שאכן יש צורך בהחלפה או שמדובר בבעיה שעלות התיקון תהיה צנועה יותר.
  22. בניקוז נוזל קירור לא יוצאת כל הכמות שנמצאת במערכת. תנסה לברר במסגרת הטיפול הקרוב כמה מבקשים במורשה יבואן על החלפת נוזל קירור. טיפלתי עבור בן משפחה במורשה יבואן של אותה חברה עבור אותו נוזל קירור, אבל לא אותו רכב, וביקשו 160₪ פלוס מע"מ. זה יוצא יותר מגלון של זרקס אבל חוסך את ההתעסקות ופינוי הנוזל הרעיל.
  23. לדעתי ורטה כחול או בוש עדיפים על שנפ ועל וולטה.
  24. Moshe c

    מקיף לטסלה - כן או לא?

    תתחיל בלבדוק אם תוכל לבטח בעתיד במקיף את הרכב הספציפי הזה אם בוטח רק בצד ג'. נשמע שבקרות סיכון זה לא ישנה את אורחות חייך והתשובות כאן זה במסגרת מה הרוב היה עושה במקומך או לא במקומך שזה גם לא משנה עבורך. בשורה התחתונה רק אתה יכול לענות על השאלה לשמה פתחת את הפוסט, כי אתה נשמע אדם שקול שמבין היטב בעלויות וסיכונים והדבר היחיד שנותר לך לשקול הוא עד כמה אתה שונא סיכון ועל זה רק אתה יכול לענות. מהמעט שהספקתי להבין את אופייך, לדעתי בהנחה שבעתיד תוכל לבטח, אתה תעדיף לא לבטח.
  25. 4 כוסות מים בכל נסיעה, כלומר, לפחות ליטר, זו כבר כמות של נזילה שאם נפרץ צינור קירור / רדיאטור / תרמוסטט, ניתן לראות בעין מהיכן היא מגיעה כשהמנוע חם או בבדיקת לחץ דרך פקק הרדיאטור.
×
×
  • תוכן חדש...