-
הודעות
487 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי M H
-
תייר יכול להשתמש בעבר הביטוחי שלו מחו”ל?
M H פרסם הודעה בנושא של tinoki בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
מניסיון עבר, אצל סוכנים יהיה יותר קל מאשר בחברות הגדולות ישירות.- 2 תגובות
-
- 1
-
-
בכל מקרה צריך אימון, כי תמיד יש את הרגע שבו שני הקלפים נמצאים בצד אחד. או שהקונה העביר את הכסף, ואז המוכר יכול שלא "להצליח" להעביר בעלות, או שהמוכר כבר העביר בעלות ואז אפילו ההמחאה מהדוגמא של תינוקי יכולה בדיוק להיקרע / להיאבד "במקרה"... אז יש מי שמוכן לתת אימון/לקחת סיכון לדקה בלבד, ויש שיסכימו גם להעביר כסף לגורם משעבד כמו בשאלה של פות"ש ואפילו חוזה/זכרון דברים כתוב, לא תמיד מועיל. לא באמת הבדל מהותי. כן אפשר להפקיד אצל צד ג' כמו עו"ד, אבל לא נתקלתי בדבר כזה בעולם הרכב. אגב, במחירים גבוהים יותר ממה שאני מתעסק, מישהו כן שמע על דבר כזה ?
-
@קורן בן אשר למה אתה מניח שזה יו"ש ? ואם אפשר לשאול, מאיפה הידע הזה ?
-
וזאת טעות שחוזרת על עצמה שוב ושוב בפורום. מעניין למה.
-
למיטב ידיעתי, לפחות 4 מהרכבים המסומנים שייכים לאותה משפחה, ויש עוד איזה שניים שלושה וולוו'אים ברחוב שמאחורי הבניין הזה...
-
אפשר לעשות כל מיני דברים לא רק לפי הספר. עיין ערך מספר המושבים המותרים ברכב אחרי שהוא מפסיק להיות רכב נכה. יכול להיות שיש כל מיני פרצות שהם תחום אפור שיש מי שיודע לנצל אותם. גם בלי לעבור על החוק ממש. (מקווה שמותר לרשום דבר כזה.)
-
סורי, אבל 2,500 יורו פלוס סעיף הוצאות מגורים נדיב, זה לא כל כך רע. ולא כולם נשואים, ויש מקרים שבת/בן הזוג יכול לעבוד, בעיקר אם הוא ממשיך בעבודה מרחוק במדינת האם.
-
דוח מהירות בפולין
M H פרסם הודעה בנושא של tinoki בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
נצלש יש מצלמות מהירות בפולין? תודה. -
מחיפושים שונים שעשיתי, ברכב שרואים בתמונה שהוא קבריולט, ובשם הדגם אין את המילה "קבריולט" בכלל לא תמיד המפרסם רושם זאת במודעה, ואז זה לא עולה בחיפוש החופשי.
-
האם יש דרך לחפש באתר יד 2 רכב קבריולט - לא משנה איזה , עד מחיר X ? תודה.
-
@פריג'י תשקול אולי ליסינג יד 2. הצעה ספציפית שאני מכיר עכשיו זה יונדאי באיון 2022 בערך ב-2500 -עדיין פנוי נכון לאתמול- שקל לחודש וטויוטה קורולה (לפני שבוע בערך) 2022 בערך ב 2900 שקל לחודש. כולל הביטוחים, לא כולל ביטול השתתפות עצמית. תבדוק עלות חריגת ק"מ, זה קטע קצת בעייתי בליסינג יד 2 משום מה. המחירים האלה זה או באלבר או באלדן ( אם זה רלוונטי אוכל לברר לך) העיסקה היא לשנתיים, עם אפשרות לסיים את העסקה בהודעה מראש אחרי שנה, ללא עלות ביטול. לגבי ביטול במהלך השנה הראשונה אני לא יודע. אם רלוונטי, תפנה בפרטי לקבל מספר ישיר של מי שאחראי שם על ליסינג יד 2. בהצלחה!
-
אם מדברים על קבריולטים, יש דרך לחפש באתר יד 2 רכב קבריולט - לא משנה איזה , עד מחיר X תודה.
-
זה החוק "רשאי להיות מלווה כל אדם שמלאו לו 24 שנים, ומחזיק במשך חמש שנים לפחות ברישיון נהיגה לסוג רכב זהה לזה המצוין ברישיון הנהיגה של הנהג החדש הצעיר" הבחור שרוצה ליווי טוען בשם מורה הנהיגה שלו כי כמו שעל כרטיס הפלסטיק של הרישיון מצויין שנת הנפקת הרישיון ללא תאריך מפורט, ככה זה גם לגבי הליווי. חיפשתי מקור, לא מצאתי. עושה רושם שאין לזה מקור...
-
מעוניין להעביר בעלות לרכב על שם אבי
M H פרסם הודעה בנושא של THELAD בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
מנסיוני, בביטוח 9000000 אפשר לבטח נהג עיקרי שאינו בעל הרכב, אבל אי אפשר שבעל הרכב יהיה נהג משני נקוב. -
@המגיב אולי תשקול לקרוא יותר לאט הודעה לפני שאתה מגיב עליה, בטח בזלזול כזה. מקרוב כן פותח. לא ממש, אה ? דווקא מעניין מה ההסבר למצב.
-
לא יודע מה במקרה הספציפי הזה, אבל בדרך כלל זה לא עושה טוב, כי אנשים קונים רכב, מתכננים ירידת ערך X ש"ח במכירה, ואז לקניית הרכב הבא להוסיף X +- הפער בין הרכב הנוכחי לרכב החדש. מה שקורה רבות כשמקבלים ירידת ערך במהלך שנות השימוש ברכב, אוכלים את הכסף ש"צנח מהשמיים" ואז "מופתעים" בהחלפת הרכב שצריכים להוסיף מהבית יותר כסף. אז תתפנק, אבל כמו תמיד, מתישהו תשלם על זה...
-
אוסף הרכבים הפרטי של אסד - נסו לזרוק דגמים שאתם קולטים בוידאו. נראה שיש שם כמה נדירים.
M H פרסם הודעה בנושא של Muzic4Ever בתוך רכב כללי
אם מישהו יכול להוריד את הסרטון ולהניח פה, אשמח. -
ככה אני זוכר מלפני 4 שנים. אגב, הם לא משכירים לצעירים.
-
שלום פורום! לידיד שלי יש רכב שהוא לא משתמש בו, הרכב משנת 2004 הרכב במצב סביר, הבעלים משתמש ברכב אחר באופן זמני עד לתאריך בלתי ידוע, בנתיים הרכב יושן בחניון של הבניין, לא מפריע לאף אחד. לא מעוניין למכור, כי ממילא לא יקבל עליו הרבה כסף, אז שישאר עד ש(אולי) הוא יצטרך אותו. כרגע הרכב ללא טסט 4 חודשים, ועדיין מבוטח. הוא התעניין אצלי על השאלות האלו: 1. האם הבעלים צובר חוב על האגרות באופן אישי, או ש"הרכב" צובר את החוב, ומקסימום הוא יורד מהכביש? 2. תיאורטית, כשהרכב יהיה בן 30 אפשר להעביר אותו לסטטוס אספנות, וימחק החובות ? 3. -זה לא בסדר, אבל ניסיון למזער סיכונים - לפעמים שכנים /חברים לוקחים את הרכב לנסיעות עירוניות, הם מסתכנים בקנס ונקודות, אם הבעלים יקפיא את רישיון הרכב / הורדה מהכביש (= לא יצבור חובות) העונש על נהיגה ברכב יהיה גדול יותר מאשר העונש על נהיגה ברכב ללא טסט בתוקף ? השלכות לגבי הביטוח ? (שבנתיים עדיין יש...) תודה
-
לא מכיר את כל החברות, היה לי פעם התדיינות מול הרץ, אז את החוזה שלהם אני מכיר אין שם אף אחד מהדברים שהזכרתי למעלה. לגבי סעיף מקפח בחוזה אחיד, מעניין מה מומחי הפורום יגידו. @ישה @Be roo @fatboy1340
-
מי שמתעניין, שיקרא את סעיף 4 בחוזה, לדעתי הוא סעיף מקפח שאינו עומד בתנאי חוק חוזה אחיד. ממה שאני מבין, 1. החברה יכולה להחליט שהיא לא תובעת את הביטוח, ולחייב את שוכר הרכב לשלם את מלוא הנזק ? 2. אם רכב נמצא בתיקון 10 ימים. אז אני משלם גם השתתפות עצמית בסך 2,000 ש"ח וגם עבור 10 ימים שבהם הרכב מושבת? וגם, פלוס מע"מ ?! 3. כל נזק שנגרם לרכב בעת ההשכרה, בין באשמת בעל הרכב ובין שלא באשמתו (כולל גניבת הרכב ) מחייב את השוכר לשלם 2000 שקל (לרכב קטן) גם אם הנזק הוא 10 שקלים... - מניסיון אישי, הם מיישמים את זה. מובן, בדרך כלל אין בעיות. זה כבר מוזר לי, תנסה לשאול כמה משתמשים, אני מניח שתופתע...
-
על מנת שלא להכפיש, אני רק מציין שמומלץ לקרוא את החוזה שלהם בעיון, (ואז לברוח...)חוזה-סיטי-קאר.pdf
-
עלות משוערת של ביטוח חובה זמני לתקופה של 90 יום
M H פרסם הודעה בנושא של יריב 7 בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
חכם לומד מטעויות של אחרים, מה שכתב ספריאל זה מניסיון של הרבה מאד אחרים, אז קח את הדברים ללב...
