היה לנו שכן שהיה מעשן בתוך הלובי של הביניין. כשנשאל למה לא לקחת 2 צעדים החוצה, טען שקר לו בחוץ.
בכל אופן, הוא עבר לעשן בחוץ, אבל את הדרך מהדירה, דרך המעלית ודרך הלובי - עם סיגריה דלוקה.
בדירה החדשה, הועד בית שלנו עושה את אותו הדבר, סיגריה דלוקה מהבית, מעלית, לובי, החוצה. רק שכאן המעלית כולה מרופדת בבד( מה הקטע של זה? ) והריחות נספגים להרבה יותר זמן.
באסה.