Jump to content

thenewguy

  • הודעות

    482
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי thenewguy

  1. גם אוטובוסים בדרך.. http://www.curbed.com/2016/8/31/12691516/self-driving-bus-vehicles-finland-helsinki-transportation
  2. שני שליש מ 187 הונדות. איך אפשר לייחס נתון כזה לכלל הנהגים?
  3. מה אם.. במקום להדביק את ה 118 לשמשה, להשתמש בתושבת לפלאפון כזאת? http://m.ebay.com/itm/360-Rotating-Car-Windshield-Holder-Mount-Stand-for-Mobile-Cell-Phone-GPS-iPhone-/301847618880
  4. ו... רכבים אוטונומיים. ויפה שעה אחת קודם!
  5. דיני עבודה, לדוגמא.
  6. נניח והתובע זוכה בתביעתו ב 500 אלף שח. מהסכום הזה צריך לשלם למס הכנסה? כמה, 50%? מהסכום הזה צריך לשלם לעורך דין, נניח 15%+מע"מ=32%? מסכום ה"זכיה" או מהסכום שנשאר אחרי התרומה למס הכנסה? מה נותר? :/
  7. היה לנו שכן שהיה מעשן בתוך הלובי של הביניין. כשנשאל למה לא לקחת 2 צעדים החוצה, טען שקר לו בחוץ. בכל אופן, הוא עבר לעשן בחוץ, אבל את הדרך מהדירה, דרך המעלית ודרך הלובי - עם סיגריה דלוקה. בדירה החדשה, הועד בית שלנו עושה את אותו הדבר, סיגריה דלוקה מהבית, מעלית, לובי, החוצה. רק שכאן המעלית כולה מרופדת בבד( מה הקטע של זה? ) והריחות נספגים להרבה יותר זמן. באסה.
  8. איך הגודל הפיזי שלו? לא ענק מידי?
  9. ממש קטן ושומר חום רק ל 8 שעות. למה הוא עדיף? מחפש משהו באיזור ה 750מל ושמירת חום ל 12 שעות.
  10. יש המלצה לטרמוס? שמתי עין על זה https://www.amazon.com/gp/aw/d/B0017IHRNM/ref=mp_s_a_1_5?ie=UTF8&qid=1472061794&sr=8-5&pi=AC_SX236_SY340_FMwebp_QL65& יש משהו עדיף?
  11. תודה על העזרה. אמשיך לסבול מהאבנית..
  12. ב a118 ניתן להשתמש בכל כבל מיני usb ל usb או שחייב בזה שמגיע עם המצלמה?
  13. קומקום, מקלחת, שתיה(לכן שאלתי אם גם מסנן את המים). סיליפוס עושה רושם מאוד שלילי בגוגל, אוותר, תודה.
  14. שירכך מהראשי, את כל המים בדירה. מרכך משמש גם כפילטר מים? מה מומלץ כיום? כמה לוקחים על התקנה? במה כרוכה אחזקת פילטר כזה? תודה!
  15. עם פרומו כזה, כולם במתח.
  16. תנסה את dealtas, יש להם עכשיו 30% הנחה על משלוחים של 10 ק"ג ומעלה.
  17. אכן, נראת יותר מתאימה. מקסימום אעביר את ה 118 לפרטי ואזמין 119 למשאית.. אעדכן!
  18. אממ, הזמנתי את ה a118c, שאמורה לשבת על שמשת משאית. שמשה אנכית לחלוטין( בלי זווית כמו ברכב פרטי). האם העדשה המסתובבת תוכל לייצר זווית ישרה לכביש?
  19. אכן מדובר ב SN831. מתנצל על הטעות. תודה על ההמלצות, אחפש את הצמיגים שציינת.
  20. מחפש צמיגים לרכב, מידה 165/70R14, וזו אחת האופציות. יש עדיפים במחיר זהה?
  21. thenewguy

    מלונות באילת

    יו סוויטס ה-ערסיידה.
  22. היי, מותר לשאול איפה?
  23. תודה לכולכם, עזרתם מאוד
  24. שאלה נוספת.. מה עושים אם בית החולים ידרוש סלקל לשחרור?
  25. אוי ואבוי... מה אעשה עם 2 מושבי בטיחות בפיאט פונטו?..
×
×
  • תוכן חדש...