הרכב לא ליסינג, אבל רמת גימור ביזנס (הכי פשוט), לא נורא..
שנת 2005, עבר 20,000 ק"מ ומחיר - 74,000שח
ראיתי את הרכב, מאחור באמת מרווח מאוד, ממש
לגבי הבטיחות - אני לא דואג. אבל יש ESP בדגמי ביזנס?
שמעתי גם על בעיות במחשב הדרך, שלפעמים מקשה על התנעה ויכול לכבות את המנוע באמצע הנסיעה (כן, ממש בזמן הנהיגה)
צריך לדאוג מזה?