Jump to content

thenewguy

  • הודעות

    482
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי thenewguy

  1. אין כאסף אבל גם אין מערכת נורמלית חשבתי ללכת בכיוון אלפיין 9887 עם מורל DOTECH MKII בגודל 5.25 מקדימה ומורל טמפו 5.25 מאחורה הולכים ביחד היטב החברה למעלה? ובסופו של דבר אני אצטרך מגבר שיגביר את המערכת, בין 700-1000שח מה מומלץ במחירים האלה? תודה
  2. הגבלה של 40 תמונות להודעה? טוב.. מיד אחרי שהיא חנתה רציתי לצלם אותה. אממ..פעם אחרת אמרתי לעצמי עברתי ל TRANS AM יפיפיה הקהל התפזר והתחלתי בבוק אחת מהן היא שלי
  3. בקיצור, היה כיף. נהנתי נורא. יש רכבים מדהימים בארץ, לא ידעתי שחלקם אפילו הצליחו להגר לכאן בכל מקרה, אני אציג בפניכם כל מה שנקלע לעדשת המצלמה שלי..
  4. כן, מטורף תדלקתי אתמול סולר, 9.90שח לליטר! מיכל של 140 ליטר, לא יצא זול
  5. מישהו קיבל על זה פעם דוח? "מצטער, אבל על פי חוק אסור לך לנהוג על רכב ידני" נשמע הזוי
  6. מסקנה = לא להתקרב לאשקלון ראיתי מחזה מוזר לא מזמן אני נוסע לי בעצלתיים על כביש מכבית(471) החדש לכיווון תל אביב, יש 3 נתיבים, בכולם יש מכוניות שנוסעות באותה מהירות, קצת מטריף, אבל נסעתי על 80 אז לא כל כך הפריע לי בחור אחר, תפס על זה כריזה. וונדורה ישנה גרוטאה, שבר ימינה 3 נתיבים, עלה על השוליים (בשוליים אומנם יש מקום לעוד 2 נתיבים, אבל בכל זאת, שוליים...) והתחיל לעקוף את הרכב הימני. מטורף
  7. משומש :/ ניסיתי לחפש כרטיסים נוספים באיביי, אין שום דבר במצב חדיש.. נניח ואני אקנה כרטיס כזה איפה עושים את התיכנות + שכפול של המפתח (הקטן בצד)? וכמובן, כמה זה יעלה?
  8. נאבד לי מפתח לרנו מגאן II 2005 בגלל שזה לא מפתח רגיל (צרפתים מפגרים), אי אפשר לשכפל אותו בחנויות שכפול למיניהן מתקשר למוסך מורשה. . כמה כמה? 1500 שקלים חדשים. מה הולך פה?
  9. מאיפה התקנות האלה, יובל? זה לא נמצא ב"ספר החוקים" הנוכחי אשמח לקרוא את התקנות העדכניות
  10. הנושא רק מתחיל להתפתח וכבר יש ויכוחים על הדברים הכי בסיסיים מה יהיה בהמשך? על כל פיפס יהיו דיונים ישיבות התקבצויות אלימות? תקתקו את העיניין ותנו לספורט המוטורי להתפתח בשקט |:
  11. thenewguy

    המופע המוטורי חוזר

    למה טופגיר פונה רק לפריקים בלי טיפת הומור? מה שמבאס במופע המוטורי זה שהמנחה נשמע כאילו הוא מקריא הכל מטקסט. הכל כל כך מתוסרט שזה פשוט גורם לך להעביר לערוץ האופנה גם הביקורות שהוא מעביר פשוט לא מהעולם הזה- "ההגה עגול וממש נוח לאחיזה" "החלונות מעוצבים בצורה נהדרת ועשויים מזכוכית" לא לשכוח, היום ב 21:50, ערוץ 10
  12. מצטער על ההקפצה, אבל עדיין לא קיבלתי תשובה.. קרוב משפחה שלי נוסע לארהב בקרוב, וחשבתי שיוכל להביא לי מערכת לאוטו. אבל..איזה דגם, חברה, מה, מי, איך? הבנתי שהחברות המובילות הן ALPINE ו CLARION.. אבל איזה דגמים לחפש? על פי אתר הבית המתאימים לי הם ALPINE IVA-D105 ו CLARION VRX785? מה עדיף? יש חברות אחרות שכדאי לבדוק? תודה
  13. הדגם הזה באיביי עולה 3500שח כולל משלוח, לא כולל מכס וכל המיסים מסביב נניח שהמחיר יעלה ל 4500.. קצת מעל התקציב..יש משהו קצת פחות "טוב"? מה עם Clarion VRX746VD?
  14. thenewguy

    המופע המוטורי חוזר

    דווקא הופתעתי לראות שהם חוזרים בעונה שניה, עם אותו מנחה חסר ידע שמילמל משהו כל פרק על הילדות שלו ונחמד לדעת שהם עושים סיבובים בנחשונים.. אחלה, עוד סידרה שאפשר לראות חוץ מהישרדות
  15. אוקי, נניח ואני אוכל להזמין מערכת מחול (איביי) אילו אופציות יש לי?
  16. מניח שכן..גם הדולר הנמוך יפתח דלתות נוספות אבל לצערי, אין לי את האופציה.. אין שום דבר נורמלי במחירים האלה, בארץ?
  17. בסכום שלא יעבור את ה 3000שח (כן, די מוגבל אבל זה מה יש) חשוב שיקרא את רוב סוגי הסרטים כמו DIVX XVID וכו' נ.ב. כן, עשיתי חיפוש בפורום ולא מצאתי תשובה עיניינית יש המלצות? תודה..
  18. מה? למה היא אוסרת על אירועים בסגנון MDC? ומה ניתן לעשות כדי שהיא תאפשר?
  19. איך אתה יודע על איזו מהירות הוא נוסע? לא משנה, אין ספק שקולין מקריי ז"ל הוא נהג מדהים הסירטון הזה לא יוכיח אחרת: http://www.youtube.com/watch?v=Ci_p6ulyTRg נ.ב. דובי, איך אפשר להנות מסרטון באיכות כל כך ירודה וחפירות בלתי פוסקות של הנווט? |:
  20. ראיתי אותך על המסלול היום נהגת מאוד יפה והרכב שלך אהב יותר את המסלול מכל היונדאי טוסון וסנטה-פה שהיו לפני כן פעם ראשונה שראיתי את המסלול ודי התאכזבתי מכמות האנשים שהגיעו...שהיא אפסית זה תמיד ככה או שהיה איזה אירוע מיוחד במקום אחר? + מתי יתקיימו אירועים בסגנון MDC שהיו לא מזמן?
  21. בעל הרכב התגורר בגן יבנה המקום המזהם הכי קרוב שאני יכול לחשוב עליו הם בתי הזיקוק וכל מיני מפעלים בצפון אשדוד..למרות שזה מעט רחוק אני אעדכן לאחר שהרכב יעבור פוליש+ווקס תודה לכל מי שעזר
  22. הרכב כסוף מטאלי צריך בשבילו פוליש מיוחד או שאלה שעושים את העבודה יודעים איך לטפל בצבעים ספציפיים?
  23. זה לא נראה כמו צבע מאוד דומה לחלודה כמו בדיון הזה http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=175619&highlight=%D7%A0%D7%A7%D7%95%D7%93%D7%95%D7%AA+%D7%97%D7%9C%D7%95%D7%93%D7%94 בתמונות, אם תסתכל מסביב ל"פגיעות הקשות" בתמונות אלה, תוכל להשוות אותם לנקודות חלודה כמו שיש על הרכב שלנו. אני מדבר על זה: אבל בצפיפות הרבה יותר נמוכה
  24. לא מזמן קניתי את הרכב הזה ממישהו ורק היום שמתי לב שיש על כל האוטו נקודות חלודה מזעריות ומציקות יכול להיות חלודה? אם אני מקלף את הצבע אני רואה רק חום מתחת? (אוי ואבוי) למרות שזה מעט לא הגיוני כי יש נקודות גם על הפגוש - פלסטיק קודם כל - מה זה!? שנית - איך לעזאזל מטפלים בזה בלי להרוס את הצבע ובלי לעשות צביעה מחדש??
  25. מצטער על ההקפצה רק רציתי להודות על התגובות. הרכב נרכש ונוסע כמו בובה..! למרות שהדגם הוא דגם "זול", יש בו כל מה שיש בדגם המפואר יותר (למעט קרוז, ובקרת אקלים) אה ואין ESP ):
×
×
  • תוכן חדש...