שלום,
רציתי להתייעץ בנושא מסויים.
הורי נסעו לאילת עם VW ג'טה חדשה שקיבלו מהחברה לא מזמן. בדרך דרומה, על כביש הערבה, חלפה מולם משאית של תובלה והעיפה אבן קטנה שסדקה את השמשה הקדמית. לא נורא, פנינו לביטוח, הם הפנו אותנו לזגג מקומי, הגענו למקום, הבאנו את כל הפרטים והזמינו לנו שמשה חדשה.
אבא שלי הגיע בבוקר לזגג, אחרי שהודיעו לו כי השמשה הגיעה ואפשר לבוא.
הזגג עמל קשות בהחלפת השמשה, לקח לו בערך 4 שעות.
- השמשה שהוא שם לא מתאימה, היא קטנה מידי ויש רווח באזור של השמשה למכסה מנוע. אם ישפך משהו על השמשה - ינזל ישירות לתוך האוטו.
- השאיר שריטות עמוקות בצבע\פח בחלקים מסויימים מסביב לשמשה הקדמית
- השאיר סימנים שחורים של ידיים בחלק הפנימי של הרכב, מסביב לשמשה הקדמית
- השאיר חתכים יפים בריפוד מסביב לשמשה הקדמית, כאילו הסכין קפצה לו כמה פעמים
שוב, אוטו חדש לגמרי. 4500ק"מ. קיבל התעללות מסיבית, סתם ככה, בגלל חוסר מקצועיות.
מה עושים במצב כזה?
* עדיין לא יצא לנו לחזור לזגג כי הם לא עובדים היום והורי צריכים לחזור צפונה, לכן לא תהיה אפשרות לחזור לזגג עם הרכב.