Jump to content

thenewguy

  • הודעות

    482
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי thenewguy

  1. מעניין אבי רכש ג'טה לפני כשנתיים עם TSI + DSG הרכב עבר כ 15,000 ק"מ לא היו שום תקלות מכאניות עד היום (חמסה חמסה חמסה) האם לחשוש שמא הגיר ישבוק חיים ולא יהיה עם מי לדבר?
  2. נשאל תרפ"ד או טרפ"ד איך הגעת לתרפ"ט?
  3. המחבוא של אדי בסדר, לא יותר אל גאוצו נחמד, פעם היה יותר טוב ברזיל הקטנה ממש OVER RATED. מזעזע לאחרונה אכלתי במסעדה שנמצאת במלון הרודס, בשם "תמרינד".. כמה רמות מעל כל מה שיש באילת..
  4. מידע מאמאזון Amazon.com: Homedics Mcs-700h Total Coverage Shiatsu Massage: Health & Personal Care מידע מאתר הבית Total Coverageג„¢ Shiatsu Massage Cushion - Back Massagers - Massage & Spa | HoMedics USA המוצר במצב כמו חדש, היה בשימוש פעמים בודדות. כל הזמן שלא היה בשימוש, אוחסן באריזתו המקורית (עדיין יש ריח של חדש) מחיר - 600שח
  5. המחיר ירד ל 10000שח על כל המערכת יחד
  6. מערכת ביבוא אישי הכוללת רסיבר של onkyo דגם 609 (דגם אמריקאי, מגיע עם שנאי) - אתר בית - 2500שח זוג רמקולים רצפתיים polk audio monitor 70 series ii - צבע שחור - אתר בית - 4500שח זוג רמקולים מדפיים polk audio monitor 40 series ii - צבע שחור - אתר בית - 1800שח סנגר polk audio cs20 series ii - צבע שחור - אתר בית - 1400שח סאבוופר bic america pl-200 - צבע שחור, מגיע עם שנאי - אתר בית - 1700שח איזור מכירה - אילת
  7. עשיתי בדיקה להונדה סיוויק 2008 לפני כמה שבועות אבל לא התעמקתי יותר מידי בבדיקה הספציפית הזאת בדו"ח רשום מיתלה קדמי- לתקן/לכוון זוויות מתלה מרווחי יתר בדוק תקן הגבלת שילדה תותבים פגומים מערכת היגוי- לתקן/לכוון מה צריך בעצם לעשות? אגב, יש לציין כי אין משהו יוצא דופן בצמיגים. אין אכילות לא שוות. אין חופש הגה ואין משיכות. ההגה מאוזן וישר
  8. שמן גיר הוחלף לפני חודשיים, מאז הרכב עבר 2000ק"מ הייתי הבוקר ב 2 מוסכים והבאתי להם להקשיב לרעש הנ"ל דעתם הייתה כי מדובר באחד המותחנים או תושבת כלשהי ופה אחד סיכמו כי יש להכניס את הרכב לבדיקה מעמיקה עם פירוק רצועות ומשם להמשיך.. תודה לכם, נראה מה יהיו המסקנות שבוע הבא..
  9. אהלן ברשותי הונדה סיוויק 2008 אוטומטית עם 55000קמ כשאני מעביר ל R או D\S אז שומעים נקישות מכיוון המנוע ב P או N הנקישות לא נשמעות הנקישות החלו להופיע היום.. הרכב מטופל במוסך מורשה בלבד. מה יכולה להיות הבעיה?
  10. שינויים משמעותיים שיכולים לפסול את שנתון 07?
  11. thenewguy

    XBOX 360 פוסט ייאוש

    גם אני עם 360 "מוסב" ודיי מיואש מכל השגיאות נראה לי אלך להתחדש ב PS3 וכמה משחקים..
  12. לך תגיד לו את זה
  13. היכן תמונה הבעיה? לפני כן הכל עבד מצויין, עד שכפתור האותות מצוקה נתקע והייתי צריך לשחררו באמצעים לא נאותים אחרי ששחררתי את הכפתור, לא היה וינקר ימין, וינקר שמאל ולא אותות מצוקה.. החלפתי את הכפתור מצוקה, שהוא מסתבר גם המוח שמשפיע על הוינקרים. אוטומטוינקר יש אותות מצוקה, יש וינקר ימין, אין וינקר שמאל. האוטומטוינקר נבדק ונמצא תקין. פיוזים תקינים. יכול להיות הידית? או משהו אחר? :\
  14. ואם ימצאו בארץ אז יעלו את מחירי הדלק כי זה נפט ישראלי והוא יותר איכותי..?
  15. רעיון מאוד מעניין ומקורי, אבל הביצוע לקוי, משעמם ומוזיקה מרדימה.. תתחדש על הרכב..!
  16. TNT לקחו לי סכום של 2200שח על חבילה שערכה 1500דולר.. DHL לקחו לי בערך 900שח על אותו ערך
  17. מצאתי קופון שנותן 7% הנחה באתר עם נוזלים לסיגריות הקופון 76578 והאתר http://www.ivape.co.il ראיתי את זה בפייסבוק שלהם והם אומרים שיש להם הכל במלאי.. הזמנתי 2, נחכה ונראה
  18. "אספקה עד 21 ימי עסקים." אתה משלם להם, ובכסף שלך הם קונים עבורך מ HEALTHCABIN או אתר דומה..
  19. הסדק גדל עם כל באמפר וכל מהמורה בכביש. המחשבה שהשמשה תצטרך לעבור עוד 400קמ לא עשתה לי טוב.. בדרך חזרה הורי שמו לב לדבר נוסף קרני השמש שחדרו דרך השמשה החלופית הפכו למורגשים מאוד זאת אומרת שהשמשה המקורית הייתה מצופה במסנן UV?
  20. שלום, רציתי להתייעץ בנושא מסויים. הורי נסעו לאילת עם VW ג'טה חדשה שקיבלו מהחברה לא מזמן. בדרך דרומה, על כביש הערבה, חלפה מולם משאית של תובלה והעיפה אבן קטנה שסדקה את השמשה הקדמית. לא נורא, פנינו לביטוח, הם הפנו אותנו לזגג מקומי, הגענו למקום, הבאנו את כל הפרטים והזמינו לנו שמשה חדשה. אבא שלי הגיע בבוקר לזגג, אחרי שהודיעו לו כי השמשה הגיעה ואפשר לבוא. הזגג עמל קשות בהחלפת השמשה, לקח לו בערך 4 שעות. - השמשה שהוא שם לא מתאימה, היא קטנה מידי ויש רווח באזור של השמשה למכסה מנוע. אם ישפך משהו על השמשה - ינזל ישירות לתוך האוטו. - השאיר שריטות עמוקות בצבע\פח בחלקים מסויימים מסביב לשמשה הקדמית - השאיר סימנים שחורים של ידיים בחלק הפנימי של הרכב, מסביב לשמשה הקדמית - השאיר חתכים יפים בריפוד מסביב לשמשה הקדמית, כאילו הסכין קפצה לו כמה פעמים שוב, אוטו חדש לגמרי. 4500ק"מ. קיבל התעללות מסיבית, סתם ככה, בגלל חוסר מקצועיות. מה עושים במצב כזה? * עדיין לא יצא לנו לחזור לזגג כי הם לא עובדים היום והורי צריכים לחזור צפונה, לכן לא תהיה אפשרות לחזור לזגג עם הרכב.
  21. ברור שבנוזל יש חומרים מסרטנים אבל הכל תלוי במינון ולמה לגבי האדים, שנוצרים מהרתחה של כל מרכיבי הנוזל יחדיו? מה לגבי החומרים המשתחררים מהגוף חימום (מתכת קלה) שמרתיח את הנוזל? מה לגבי החוט FIBER שעליו מלופף הגוף חימום וסופג את הנוזל, מה הוא משחרר בזמן ההרתחה?
  22. ואתה יכול להוכיח אחרת עם הנוזל שאתה מעשן בסיגריות האלקטרוניות?
  23. קהילת המאיידים לא כזו גדולה אבל קיימת יש לה גם קהילה משלה, עדיין מתפתחת, אבל קיימת עם כל הרצון הטוב, הייתי ממליץ פשוט להתרכז במקום אחד ולא להתפזר בקהילות שונות.. לא חושב שאפשר לפרסם כאן את הקהילה אז אני פשוט לא אעשה את זה.. נראה טוב אבל!
  24. מה הטלפון של קליבר מחולון? איציק בכל האתר של אינטקס הישראלי לא מצאתי מספר טלפון ובצור קשר רשום באדום מודגש "לא למטרת מכירה או הצעת מחיר"
  25. מה, מצב הבריכות עד כדי כך גרוע בארץ? כל מקום שאני מתקשר אומרים שנגמר ויהיה רק בעונה הבאה.. בסה"כ ביקשתי בריכה קטנה של חברת INTEX, בלי משאבה אפילו..רק בריכה..! אולי אתם מכירים מישהו באיזור שלכם שעדיין נשארה לו אחת, עם שפה מתנפחת או עמודים בגודל 2.44 או 3.05? בא לי להשתכשך! תודה
×
×
  • תוכן חדש...