Jump to content

thenewguy

  • הודעות

    482
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי thenewguy

  1. אם כבר VV אז היית מזמין גם VIVI NOVA..
  2. בקופון הזהב רשום "מועד אספקה עד 21 ימי עסקים." שורה אופיינית לאתר המזמין עבורך מחו"ל..
  3. לא ראית אותי רושם "לדעת הכלל" או "הציבור הישראלי קבע כי" וכו'..נכון? ברור שכל תגובה כאן היא דעתו של הכותב..
  4. אפרסק מומלץ מרלברו מגעיל קפוצינו מגעיל שמעתי המלצות על RY4 ותפוח ...
  5. אין לאף נוזל בעולם אישור FDA מי שאומר שיש, מתכוון לרשום ב FDA יש הבדל ענק .. אני יכול לרשום קקי ב FDA אבל לקבל אישור זה משהו אחר
  6. מדובר בחנות וירטואלית. לציין כי אחוז מסויים מהמכירות ילך לתרומה, יהיה תקין ומקובל?
  7. אני גר ביחידה 40מר ואלקטרה 3.5 מתאים בול מזגן יותר חלש יצטרך לדחוס בלי הפסקה..
  8. שמעתי שנוזלים מסוג חשיש גורמים לזה חח סתם לא נתקלתי בזה יש לי בעיה אחרת זה מייבש לי את הגרון ברמה מטורפת. כל כמה שכטות אני חייב לשתות מים..בהתחלה לא שתיתי ונהייתי חולה :\
  9. ברור שהם מזמינים מסין JOYETECH זו חברה סינית..
  10. אממ יש מיתוס הטוען שמנטול גורם לאימפוטנציה נשמע לי מופרך אבל זה מה שמעתי אגב למי שמתלבט בין EGO C ל T לפי דעתי עדיף ללכת על ה T כי ראיתי הרבה בעלי C שהחליפו לקרטומייזר שונה (CE4), ללא נזילות, מאחר והאוטומייזר המקורי נוזל פה ושם וזה מציק ה T יותר זול. מוסיפים ל T חבילה של CE4 (חמישייה ב 80 אם אני זוכר נכון) ומקבלים אחלה קיט עישון הסיבה היחידה שלקחתי את ה C הייתה בגלל הכפתור של הסוללה שמחליף צבעים בהתאם לכוח שלה (לבן- סוללה מלאה, טורקיז - 50% וכחול כהה - 10%)
  11. www.joyeking.co.il הזמנתי מהם EGO-C מקורית עם הקוד הנחה של פייסבוק עלה לי סהכ 320שח. הגיע אחרי שבוע וחצי תענוג של מכשיר יש להם גם מבחר גדול של טעמים ולא כל כך יקרים (כ 40שח ל 30מל) אגב, אם מישהו רוצה טעם מרלברו 18מג ניקוטין ובאיזור אילת, מוזמן לקפוץ קניתי חצי ליטר ואני לא מת עליו. מעדיף טעמי פירות..
  12. ראיתי את הרכב שלהם באילת לפני כמה ימים
  13. אתה מתאר את השימוש בלדרמן כמו אוויר לנשימה. כמו משהו שאי אפשר לחיות בלעדיו. עובדה, לי אין צורך באחד כזה. תמיד הצלחתי להסתדר בדרך כזו או אחרת, אולי לא בשיא הנוחות ויעילות אבל זה נעשה בסופו של דבר.. בזבוז של דבר, אבל מה שעושה לכם טוב..
  14. באתר EDC משום מה לכל אחד יש שם סכין.. ולמה בכלל צריך לדרמן ביומיום?
  15. בספק אם הטורבו נכנס לפעולה בטורים של שיוט על 110קמש.. תיבה של 7 הילוכים משמע טורים יחסית נמוכים במהירות כזאת, לא?
  16. גם אני חושב שזאת משאבת הדלק אבל אני לא כזה מבין.. אשמח לעוד כמה דעות
  17. אהלן ברשותי מזדה 323 שנת 97 מנוע 1600 (הצורה העגלגלה) ומאז שקניתי אותה הייתה לה בעיית הנעה יש לציין שזה קורה בכל שעות היממה אך רק בהנעה הראשונה. לאחר מכן היא מניעה בקלות. ההנעה הראשונה לוקחת משהו כמו 10 שניות..ולפעמים אחרי ההנעה המנוע כבה ישירות וכשמניעים שוב הוא מניע בצ'יק. לפעמים אחרי ההנעה הקשה המנוע עובד אך כשמעבירים להילוך הוא מגמגם וכבה.. יכול להיות שזה גם משפיע איכשהו על צריכת הדלק העגומה של הרכב? 1:6 בעיר..
  18. הורי הזמינו וקיבלו VW ג'טה לפני מספר שבועות ומתלוננים על רעשים מכיוון המנוע בנסיעה מעל 110קמש. רעשים המזכירים טורים גבוהים למרות שהם לא. במוסך אמרו להם שככה זה הג'טות. אז..ככה הן הג'טות? מדובר בדגם 1.4TSI עם 122 כוחות סוס לחץ אוויר תקין שום דבר לא נראה רופף מבחינת הפלסטיקה ..?
  19. אני חושב שהבחור התכוון בהתקנה לתלייה על קיר אחרת זה סתם נשמע מפגר PILOT? קקה מצד שני, יש לי LG 55 LED ואני לא הכי מרוצה..אולי כי קראתי קצת על LED והבנתי שהיא בכלל לא LED מלא אלא חלקי (edge led)..
  20. עשו לי אותו תרגיל דחפו לי אנטיוירוס ועוד איזה משהו "בחינם" ורק לא מזמן שמתי לב שההטבות האלה ממש לא חינמיות.. שעה התווכחתי איתם בטלפון. אמרו שאין מצב בעולם שהציעו לך את זה בחינם ושמחיר החבילה מותנה בהטבות האלה. אם אתה רוצה אפשר להוריד את ההטבות אבל מחיר החבילה יעלה. איזה עצבים איתם.. בסוף חזרו אלי מקשרי לקוחות והורידו הטבה אחת מתוך 2..חצי נחמה
  21. האמת שאין דבר כזה מה שהגב אוהב יותר זה יותר טוב יכול להיות שיתאים לך ויסקו ולא קפיצים או ההפך יכול להיות שיתאים לך מזרן ב 2000שח ומזרן ב 10000שח לא יתאים אל תסתמך על מה שנוח לאחרים, כי יכול מאוד להיות שמה שנוח להם לא יהיה נוח לך
  22. שישיית מי עדן ב 10שח 9 ליטר בשישיה ב 99שח אתה מקבל 90 ליטר כיום אתה משלם 99שח על 67 ליטר, אך גם על שירות ומתקן עיניין של נוחות אבל אם צריך לחסוך אז חוסכים..
  23. כל היופי בקונסולה וישיבות זה משחקי מכות איך זה לא מה שאתה מחפש??? טקן, מורטל קומבט, סואל קליבר..
  24. 6 עגול ועוד 100שח הובלה אחרי הנחות לתושב אילת..
×
×
  • תוכן חדש...