Jump to content

thenewguy

  • הודעות

    482
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי thenewguy

  1. thenewguy

    עבודה על משאית

    רישיון ג', כיום C1, הוא עד 12 טון. אם אינני טועה, ניתן לעשות קורס עד 15 טון, במקום רישיון C, שהוא מעל 12 טון. אבל כדאי לבדוק את זה. כדי להרוויח טוב כמובן, C+E זו הדרך. מדובר בסמי טריילר. ברווז, עד 12 טון זה בד"כ נהגי חלוקה. באיזור חיפה יש כ 60 משרות. גשש ב alljobs.co.il
  2. thenewguy

    עבודה על משאית

    איפה בדרום? אם אילת אז קצת בעייתי. הביקוש אינו גבוה וקשה למצוא עבודה משתלמת. באר שבע והסביבה כבר סיפור אחר. בכל אופן, בכל מקום אחר מחוץ לצבא, התנאים יהיו יותר טובים.
  3. נחשפה נראית טוב
  4. זאת ממש לא תוכנית לילדים. מי שנותן לילדיו לצפות בזה, לא הייתי מגדיר אותו כהורה תקין. ואם מבוגר מושפע מההתנהגות שראה בטלוויזיה, אז כדאי שיעשה בדיקה אצלו. העיניין הוא שהתוכנית משקפת דיי הרבה את פני התרבות הישראלית, אז מה שרואים בטלוויזיה, אפשר לראות ביום יום, ברחוב. זאת ישראל.
  5. אבל זה העיניין, למי אכפת מי צודק, למי אכפת מהאג'נדות שלהם, אחרי שבוע אני אישית אשכח לחלוטין מי זאת טל גלבוע. האח הגדול מבדר. כשהיא צרחה והשתוללה וקיללה כשאכלו בשר - צחקתי כי זה היה ניראה כאילו הביאו בבון הישר מגן החיות. בידור נטו. מי שלוקח את המשתתפים שם כדוגמא למשהו, או כדי ללמוד משהו, או להבין משהו בהתאם לפרשנויות שלהם או כל דבר אחר, מעבר לצחוק, טועה.
  6. רשמתי טויוטה קורולה. הונגריה? מדובר כאן בחרם על תוריכה, מהסיבות הברורות.
  7. יש מספיק רכבים בעולם בסכומים האלה, שלא מיוצרים בתורכיה, ומספיק בטיחותיים.. כולה מדובר ברנו קליאו/פלואנס, הונדה סיוויק, טויוטה אוריס/ורסו/קורולה, יונדאי I20, סיטרואן ברלינגו, פיאט דובלו ופורד קונקט. במחירים שאתה מדבר עליהם, 70-100K(חדש), מדובר בסך הכל ב 2 דגמים - I20 ורנו קליאו. באמת אין חלופות?
  8. שרשרת המזון היא לא תוצר של הטבע? למה לחרק חזק יותר מותר לאכול חרק חלש יותר? למה לחיה חזקה יותר מותר לאכול חיה חלשה יותר? בגלל שבני אדם עושים את זה בצורה שיטתית ויעילה יותר, אז אסור? אנשים קיצוניים, בכל תחום ונושא, הם סכנה לציבור ולעצמם טל היא ברברית ולא מצאתי בה שום דבר נעים מי שלא רוצה לאכול בשר מסיבה כזו או אחרת - בחירה שלו אני אוהב בשר. אני אוכל בשר. אל תפריעו לי להנות מזה.. תודה LIVE ON נ.ב. האח גדול אולי תת רמה, אבל הצליחה להצחיק אותי לפעמים עד דמעות. מחכה לעונה הבאה! אהה וכן, תתפלאו אבל אפשר לצפות גם באח הגדול (סהכ 2 פרקים בשבוע) וגם בתוכניות מעשירות הידע כמו ערוצי ההיסטוריה, מדע, טבע וכו'. באמת שאין כאן ניגוד אינטרסים ואין כאן אינדיקציה לרמת משכל של זה או אחר.
  9. איך מתקבלים לעבודה שם? חח
  10. לא חסר בשוק מכוניות טובות תוצרת אחרת בסכומים דומים. אני בעד להחרים את טורקיה, שונאי יהודים וישראל בעיקר. אבל זה לא יעבוד, חרם יעבוד רק כשתהיה תמורה כלכלית למחרים. אחרת למה שהוא יחרים? האידיאולוגיה בישראל נעלמה מזמן, כל אחד דואג לתחת ולכיס שלו בלבד. כך נוצרה גם הברבריות ותרבות הנהיגה הנפלאה שלנו. הצרכן הישראלי רואה שחרם X יניב הנחה במוצר Y = חרם בלי לחשוב פעמיים.
  11. אבל קפה טורקי זו צורת הכנה והקפה הטורקי של עלית מיוצר בלוד
  12. מישהו באמת עבר על כל התגובות והשתמש במידע? זה נחמד שיש ריכוז גדול ו 15 עמודים על מפגעים שונים אבל מישהו באמת צריך לקחת על עצמו פרויקט ולהפוך את הרעיון הזה לפרקטי, משמע ליצור עמוד אינטרנט עם מפת גוגל ולסמן את כל המפגעים על גבי המפה, כל שכל אחד ידע איפה בדיוק המפגע המדובר ואיזה מפגע רלוונטי לו אחרת יש כאן סלט אחד גדול.. רעיון מבורך רק לא מיושם היטב! בהצלחה
  13. אתה מתכוון לזה? http://he.mot.gov.il/index.php?option=com_content&view=article&id=604:2010-04-28-09-41-29&catid=31:faq-drv-lic&Itemid=142 יש כאן רק דרישות לעד 15 טון. שאלתי נוגעת לסמי טריילר ככל הנראה עדיין יהיה צריך לעשות תיאוריה וטסט..חשבתי שיהיה אפשר להימנע מזה
  14. ליתר דיוק, אם הוצאתי רישיון על סמי טריילר בקנדה, אוכל להמירו לישראלי? זאת אומרת, להוסיף את דרגת הרישיון לרישיון הישראלי?
  15. כל המידע שנמצא על ת"ז ודרכונים, הלא ביומטריים, לא נמצא כלל במחשבי משרד הפנים כלשהם?
  16. זה לא בדיוק פנס ולא בדיוק סולארי.. סטריפ לדים מחובר לסוללה בסה"כ. טיפ, אל תעשה סירטוני DIY של 20 דקות במהלכן אתה מחבר 2 חוטי חשמל. מיותר.. בהצלחה!
  17. חדר אמבטיה זה לא השקעה לטווח ארוך מים הורסים הכל דיי מהר עדיף להשקיע פחות ולהחליף כל כמה שנים, גם כדי לגוון, לרענן ולהתחדש
  18. כש carsforum מתלהב מ..סיטרואן...
  19. thenewguy

    צילום מקצועי

    הרעיון הכי גרוע ששמעתי לקידום עסק מוזיקה בחתונות, והביצוע עוד יותר. הנה טיפ, גש לעסק המתמחה בקידום עסקים.
  20. dejavu http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=383788
  21. אפשרי במשאית. אני עושה את זה כשמשעמם לי. אם אפשרי במשאית, דיי בטוח שאפשרי גם ברכב קטן אפשר גם להעביר הילוכים בלי קלאץ בזמן נסיעה. תלוי בטורים.. floating gears
  22. איך אתם לא מכירים את http://memofish.com ? כמעט כל פעם אני מזמין משהו חדש..אףףףף
  23. ומנוע שהולך באיזור ה 100K שציינו פה?
×
×
  • תוכן חדש...