Jump to content

thenewguy

  • הודעות

    482
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי thenewguy

  1. השריטה נגרמה בגללי, פתחתי בטעות את המכסה מנוע כשהזרוע של הוישר היה מורם, וזו התוצאה. אני פוחד שיתחיל להחליד ולהתנפח מתחת לצבע מסביב.. איך מתקנים את זה? רצוי לבד..
  2. http://www.ebay.com/itm/12X-NEW-WAXING-POLISH-WAX-FOAM-SPONGE-APPLICATOR-PADS-CARS-VEHICLE-GLASS-CLEAN-/141337914458?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item20e8656c5a
  3. מתכוון לזה: http://www.vw.co.il/lp/80/
  4. thenewguy

    ווייז ללא ניווט?

    רק שימו לב לא להשאיר את המסך דולק עם וויז יותר מידי זמן. הוויז נצרב על התצוגה לתמיד. (תקף למכשירי סמסונג ובעלי מסך זהה)
  5. יש נתיבי תחבורה ציבורית המתירים נסיעה גם לרכב לבן רגיל, אם עונה למספר הנוסעים שרשום על השילוט, בד"כ נהג פלוס 3. איך יבדילו? ולבחור מעלי, "תיאורטית, עם המצלמות החדשות שיוצבו, הנהגים עלולים לקבל שני דוחות על אותו "צילום", קנס מצטבר של כ-1,000 שקל ולפחות 18 נקודות חובה"
  6. תיאורטית, עם המצלמות החדשות שיוצבו, הנהגים עלולים לקבל שני דוחות על אותו "צילום", קנס מצטבר של כ-1,000 שקל ולפחות 18 נקודות חובה אחרי הפוגה ממושכת צפויה להתחדש במהלך יוני הצבת מערכת מצלמות המהירות והרמזור א-3. זאת, לאחר שהאור הירוק לכך ניתן במשרד לביטחון פנים. ל"גלובס" נודע כי לפי תוכנית העבודה יוצבו עוד כ-70 מצלמות פעילות שיצטרפו לכ-60 מצלמות שכבר פעילות כיום ולעשרות עמדות לא מאוישות. רוב המצלמות יוצבו בצמתים ורובן ימדדו הן עבירות של חצייה באור אדום והן מעבר על המהירות המותרת באור ירוק. החידוש בגל החדש הוא הוספת כמה מצלמות "גאטסו" אלחוטיות שיוצבו בנתיבי תחבורה ציבורית (נת"צים) בכבישים בין עירוניים, בין השאר בכביש החוף, ויאכפו בו זמנית שתי עבירות: מעבר בנת"ץ ועבירות מהירות. http:// http://m.globes.co.il/news/m/article.aspx?did=1001038239 פשוט תענוג..
  7. באמת מוזר.. גם אצלי בג'טה 2012 הריפוד התחיל להתנתק מהגג.. חונה תמיד בשמש :/
  8. תנסה ב http://www.midrag.co.il
  9. לא יודע על מה כולם מדברים. שמתי היום FUSSO, פעם שניה שאני מיישם ווקס על רכב, היה מאוד פשוט להסרה. שכבה דקה, המתנה 8 דקות, הורדה. פשוט וקל. תוצאות מדהימות.
  10. זה מה שרשום באתר כלמוביל במשרה המדוברת.
  11. רק שים לב שמדובר במוניות מרצדס בלבד.
  12. לא מבין איך פאקיו לא לקח.. כל הקרב רק רדף אחרי החרגול ההוא..
  13. מעריכים כי הקרב עצמו ישודר ביום א' בשעה 7 בבוקר.. בעיה בשביל אנשים עובדים :/
  14. אז שורה תחתונה, אופטיבונד לפלסטיקה ולגומיות, למי שלא כל כך בעד מבריק וצמיגים עם אנדורנס ג'ל? אגב, איך מנקים צמיגים?
  15. http://www.ebay.com/itm/Farecla-G3-Formula-Body-Prep-Clay-Mitt-bodywork-detailing-/231548191598?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item35e959036e 107שח
  16. נראה כמו אחת הג'ימקנות שלו בהילוך איטי..
  17. Expedia Kayak
  18. בהחלט מרוצה מהחומר. שוטף תמיד בשיטת 2 הדליים ללא גישה למים זורמים, יחד עם מרסס ל pre wash. כמובן שהביגינד לא מחזיק הרבה זמן, אולי שבוע, אבל באמת שלא ציפיתי לכאלו תוצאות, ועוד מהנוזל הכחול.. יש לציין גם כי מאז שהרכב עלה לכביש, מעולם לא יושם ווקס או אוטם. השלב הבא, פוסו
  19. מצטרף למפרגנים לאוטוסטור. מרוצה מאוד מהשירות שלהם. פעם עשיתי משלוח יחסית גדול לאילת, הגיע מהר ועם כל מה שסוכם. התקשרו לפני לוודא ועזרו לי להגיע להחלטה לגבי מספר מוצרים. פעם אחרת הגעץי לחנות לרכוש כפפת נודל. יש להם שנח סוגים, אחת יקרה אחת זולה. רציתי את הזולה, היה רק את היקרה, אז הביאו לי את היקרה באותו מחיר. אומנם מדובר במספר שקלים, אבל עדיין... אגב, למה מאחלים יום עצמאות שמח אם מחר יום הזיכרון? תנו כבוד קצת לנופלים קודם.
  20. אין צורך לייבש את האוטו לפני ננוסקין. מומלץ לעבור עם IPA אחרי הננו, ולפני יישום האופטיסיל
×
×
  • תוכן חדש...