thenewguy
-
הודעות
482 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי thenewguy
-
רעיון מבורך, לדעתי. ישמש גם כהרתעה. הנהגים העבריינים יתחילו להרהר "אולי להוא מאחורי יש מלשינון אז אני לא אעבור על החוק".
-
גם לקטן מצב טורבו 2000 וואט?
-
מגניב! מעניין אם יעיל, וכמה זמן ישרוד הפאנל הסולארי, ואני לא מתכוון לחום.
-
סרטון מתוקן https://www.youtube.com/watch?v=HdYg2EPMKiI ועוד אחד עם קצת יותר מידע
-
4 מושבים, 0-100 ב 3.5 שניות, טעינה מספיקה ל 500קמ, טעינה של רבע שעה יספיקו ל 400קמ. מה דעתכם? https://www.youtube.com/watch?t=57&v=KTWQAwrjuUg http://www.dailymail.co.uk/sciencetech/article-3234474/Porsche-unveils-Tesla-killer-Mission-E-charged-simply-driving-special-tile-holographic-dashboard-controlled-just-LOOKING-it.html#ixzz3lo50bRXD
-
היי, לידיעת הכלל, אין חובת מכוון בעת נסיעה לאחור.. בצה"ל יש חובה כזו, וגם שם לא תמיד קורה..
-
חוזר לשאלתי עם שינוי קטן.. מחפש מצלמה שתצלם גם בחניה כאשר מזהה תנועה. הבנתי שמדובר בפארקינג מוד. G1WC עושה את זה?
-
לדעתי התכוון למבצע העבירה בסרטון..
-
מסכים איתך, יש גבול עד כמה השירות יכול ללכת לקראתך, ואכן עברה שנה והאחריות כבר לא בתוקף. מצד אחד, האחריות באמת לא לכל החיים ולא תמיד יש מה לעשות בנוגע לבעיה כזו, מלבד לנסות ולרצות את הלקוח במתן הנחה כלשהי, כדי שהלקוח יחזור לרכוש. מצד שני, נעל שמתפרקת אחרי שנה, לא בטוח שהלקוח ירצה בכלל לנצל את ההנחה שלהם. אולי הם כבר יודעים את זה ומעדיפים פשוט לא להגיב. בכל אופן, חברה ללא שירות לקוחות -עדיף להתרחק. חברת פגע וברח. כנראה שלא ממש אכפת להם מהתדמית ומ"כוח" האינטרנט. אני למשל מחפש נעלי עבודה חדשות, אחרי הדיון הזה אין סיכוי שאתקרב לנגה עינת. ובכל פעם ששיחה דומה תעלה, אמליץ להתחרק מהם..
-
לא אני המלצתי עליה. מסכים איתך, יקרה מידי ובעייתית. עדיין מחפש מצלמה, אשמח אם מישהו ימליץ על מצלמה דו צדדית שתוכל לצלם גם כשהרכב מכובה ויש תנועה( מכה בחניה לדוגמא).
-
250$ http://www.ebay.com/itm/Roadcam-K1S-2-CH-Full-HD-Dashcam-Hidden-Recording-System-/171709942955?hash=item27fab5ccab
-
נראה כמו אוברקיל. אין משהו בסגנון G1W המפורסמת, רק עם עוד כמה פיצ'רים?
-
מצלמה קדימה + אחורה (לא פנים הרכב), שתצלם גם כשהרכב מכובה (תנועה) ובאיכות נורמלית+ יש חיה כזאת? כמה עולה?
-
אף פעם לא מומלץ להסתמך על תיקונים זולים.. אבל אם אתה מתייחס למקרה שלי, אז יכול להיות מוסך מורשה צמפיון מוטורס, זול? אני דיי בטוח שאיכות העבודה אמורה להיות יותר גבוהה ממוסך הסדר של חברת ביטוח, שתשלח אותך למי שהציע את ההצעה הנמוכה ביותר. במקרה כזה, כשהפוגע והאשם מוכן לשלם על התיקון, מוטב לבחור, עצמאית, מוסך שיעשה את העבודה הטובה ביותר.
-
ההבדל במחיר החלקים נובע גם מהסיבה שהחלפים השתנו מחדש ל...משומש.. בכל אופן, הרכב יצא אתמול מהמוסך. את השריטה תיקנו. לא מאמין שצבעו את כל הכנף, נראה כמו תיקון נקודתי. אך כעת מופיעות בועות מתחת ללכה, מוזר מאוד.. ודבר נוסף שלא שמתי לב מקודם, הפגוש לא יושב כמו צריך בכלל, ונוצר מרווח בין התא מטען לפגוש..! התייאשתי.. מה לעשות?? לחזור אליהם שוב? להשבית את הרכב לעוד יום לפחות? מצב מתסכל. אנחנו מאוד תלויים ברכב וכל יום בלעדיו משבש את כל היום ודוחה תוכניות.. תודה רבה מוסך צמפיון טלנוע אשדוד - חבל שנגעתם בכלל ברכב!!!
-
צודק, לא הייתי צריך להתחשב. לומדים מטעויות. מצד שני, הנהגת סירבה לתת את פרטי הביטוח. הסוכנת שלי עשתה סבב טלפונים בין חברות ביטוח ולא מצאה איפה הרכב מבוטח. בדיקה במשטרה גילתה שהרכב ללא טסט כבר כמעט חצי שנה. מצב בעייתי, זה אומר שהייתי צריך או לתבוע את הביטוח שלי, להפעיל את המקיף, לשלם השתתפות עצמית ולעלות לעצמי את הפרמיה. או לתקן על חשבוני את הרכב ולתבוע את הנהגת הפוגעת בתביעות קטנות. מצב מעצבן ללא ספק שלא הותיר הרבה ברירות..
-
מעדכן. טוב, אחרי שעברתי תלאות במקרה הזה, טיפ אחד גדול לכולם - במקרה של תאונה, לקחת פרטים במקום או לפנות למשטרה עד 48 שעות מהאירוע כדי שיעבירו לכם פרטים. אם לא, אכלתם אותה בערך. אגיע לסוף בערך. בסופו של דבר הנהגת הפוגעת החליטה לשלם ולא לערב את הביטוח, והשתכנעה לעשות את התיקון במורשה של צמפיון אשדוד - טלנוע. במפתיע, כשלא מערבים ביטוח, המחיר קצת יותר זול. מ בערך 12K ירדנו ל 7K. מקובל. קצת על המוסך עצמו - באמת שהפותעתי כי שם רכשנו את הרכב ושם אנו מטפלים בו באופן קבוע ושם גם ממש התעקשנו שיעשו את התיקון בסך 7K שח. יחס פשוט מזעזע. מתחת לכל ביקורת. גם הפקידה וגם המנכ"ל בעצמו. דיבור מתנשא ומזלזל ברמה לא מובנת לי בכלל. איכס. הלאה, לתיקון. הוחלט על החלפת פגוש אחורי בפגוש משומש, אבל מקורי. כולל צבע והעברת חיישני רוורס. בנוסף גם להחליף מגן פנימי למשומש מקורי. שלושה ימים הרכב היה בעבודה, כאשר קיבלנו אותו - עוד הפתעה. שריטה בכנף. צולם עם פלאש כי היה קצת חשוך והרכב עמד בצל. במציאות רואים היטב. ממש היטב. הפגוש מבצבץ וישנו רווח בין הפנס לפגוש. רק בצד אחד. אולי אני קטנוני, אבל חיישן אחד נשבר בפינה. ניחא. מחזיר אור, שנמצא על הפגוש, שבור בקצה. עוד קטנוניות מצידי, בזמן שהצבע התייבש מישהו נגע בו וכעת יש על הפגוש טביעת אצבע מוטמעת. קצת מציק אבל כנראה שאין כבר מה לעשות.. בכל אופן, אמרו שיטופל והרכב נשאר לעוד יום עבודה. היום התקשרתי שוב (עוד קצת יחס מגעיל ומזלזל) ואמרו שהרכב יהיה מוכן אוטוטו. הגעתי, הרכב מוכן. החליפו מחזיר אור, סידרו את הפגוש שלא יהיה רווח וצבעו את השריטה בכנף. זה התיקון. קראתי למנהל עבודה, שאלתי אותו "בחייאת?" אמר כן. זה עבודת מכחול מקצועית. אמרתי שלא מקובל עלי ואני לא מבין איך זה מתקבל אצליכם על הדעת בכלל. שאל "אז מה אתה רוצה שנעשה, אפשר רק לצבוע את כל הכנף. אתה רוצה? אין לי בעיה נצבע לך". באמת תודה. הרכב נשאר שוב במוסך לצביעת הכנף.
-
פאקק! איפה זה קרה?
-
התנסתי בזה בקנדה. לא צריך דרכון או אזרחות קנדית, כן צריך ויזת עבודה, אשר בלתי אפשרי לקבל בלי לעבור כמה שלבים ובעיקר חייב להיות נוכח פיזית בקנדה.
