וואו, בעיות בהבנת הנקרא וכתיבת שטויות בקצב טורבו מסחרר, דיי מוציאות את החשק מלהגיב לך, אבל אנסה בכל זאת..
רשמתי כבר מקודם שהגלישה של המשאית לנתיב אחר זה לא בסדר בעליל. עד כאן?
אז אתה רואה שיש מולך בעיה, סכנה - משאית סוטה לנתיב נסיעה שלך. למה להידחף בכוח?
בנוסף לזה, בתור נהג משאית, אין יום בלי שפרייבטים ינסו וידחפו משמאל ומימין, ברמה שאם אני לא אבלום, זה לא יגמר בכיף.
ומה הטורבו שטות על עקיפות משאית שקישקשת שם, עם כל מיני חוקים חדשים?
תעקוף כמה שמתחשק לך. רשמתי איפשהו שאסור? רק אל תדחף למצבים שעלולים להיגמר רע, אפילו אם הצדק עמך. כידוע, בכביש אומרים שעדיף להיות חכם מאשר צודק.