Jump to content

thenewguy

  • הודעות

    482
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי thenewguy

  1. תיארת סיטואציה שונה. קודם כל, הפסקתי לספור את מספר הפעמים שחתכו אותי נהגים ובלמו מולי. למה? כי זה קורה לי כל יום. ולא פעם אחת. אולי אוהבים לעשות את זה למשאיות, לא יודע. למה הסיטואציה שלך שונה? כי חסר אצלך הרגע שבו אני מזהה את הסטיה לנתיב שלי וכבר מגיב ע"י בלימה. נחזור לסיטואציה האמיתי הנ"ל. שוב. הפיזו כבר בלם. הוא יצא מכלל סכנה. הביואיק כבר בנתיב שלו. לא תגיד, אילו הפיזו היה מגיב מהר יותר ובולם חזק יותר, זה היה נמנע. הפיזו בלם! בלם מספיק כדי לתת לביואיק להיכנס! הביואיק בנתיב של הפיזו!!! הפיזו עזב את הבלם ונתן גז!! למה לעזוב את הבלמים ולעבור לגז כשמטר ממך יש כלי רכב??? אלפא, יש לך סיבה להאמין שמה שרשמתי הוא מעבר להנחה ו/או החלטה שלי? לא יודע מה נהג הפיזו עשה בזמן שאירוע, אבל רואים בבירור שכשאורות הבלמים כבו, הביואיק כבר 4/5 בנתיב שמאלה. אין צורך להסתכל על גלגלי הביואיק. יש לו ביואיק מול הפנים. אתה, כנהג מן השורה, היית פועל בדיוק כמו הפיזו, לדעתך?
  2. מטריל? גיבורי מקלדת? נופ, רק דעה. לא צריך לקטלג אותה במונחים לא רלוונטיים. אם נהג הפיזו קיבל והשלים עם זה, הרי שמאותו רגע היה צריך לשמור מרחק, בעיקר כשמדובר באחד שלא שומר על חוקי התנועה ( =הביואיק). אם היה שומר מרחק, הפרסה לא הייתה באה לו משמיים. הגיוני, לא? זה לא שהביואיק חתך אותו ונכנס בפיזו במהלך ה"חתיכה". לא. פיזו בלם. הביואיק נכנס לנתיב. הביואיק בנתיב של הפיזו. הפיזו נתן גז ונכנס בביואיק. רק כדי לחדד, אני לא מצדיק את הביואיק, שללא ספק עברה על חוקי התנועה, אבל את התאונה היה אפשר למנוע אם נהג הפיזו היה שומר מרחק אחרי שנדחפו לו לנתיב. רגע, או שאני טועה, והחוק בעצם מתיר לי להתנגש בכל מי שחותך אותי?
  3. הפיזו הבחין די מהר בביואיק שחתכה אותו, ובלם. באותו רגע הביואיק כבר מולו, על הנתיב נסיעה שלו. במצב הזה יש להתנהג לביואיק כאילו הייתה לפני הפיזו כל הזמן, בין אם ימשיך לפניה שמאלה או יעשה פרסה. אין איסור לפרסה בצומת המצולמת. אחרי שהביואיק נכנסה לנתיב נסיעה של הפיזו, הפיזו עזב את הבלם ועבר לגז, רואים בבירור שהפיזו מאיצה באופן מוגזם, יחסית, לעבר הביואיק. "חשבתי שהוא ימשיך שמאלה ולא פרסה" - לא ממש יעוזר לו. כלל שאני חושב על זה יותר, ורואה את הסרטון במקביל, התמונה מתבהרת לי יותר. אייל, היית צריך לתת את הסירטון לנהג הביואיק.
  4. ברגע שראה שהוא נדחף, והוא ראה, היה צריך לשמור מרחק בהתאם. תאונה מיותרת. רואים שהפיזו' מאיץ יחסית בחוזקה כאילו התכוון להתנגש בביואיק. אין פה אשמה חד משמעית. נראה לי שלביואק יש סיכוי טוב בבית משפט..
  5. רק אני רואה שנהג הפיזו' בלם כשראה את הביואיק, ואח"כ נתן גז כדי להיכנס בה בחוזקה?
  6. מאמין שהבחור התכוון לצמיגים מחודשים, שמדביקים להם סוליה חדשה. אין דבר פסול בזה, חוקי לחולוטין, רק שזה זבל שעולה זול. התפרקה לי סוליה פעם על כביש 6..
  7. 25שח שליחות עם פדקס..
  8. פשוט מאוד, מתקשרים לשירות לקוחות, מבקשים שיעבירו לשימור לקוחות. בשימור לקוחות אומרים להם "בואו נחסוך את המשחקים, אני יודע שיש לכם 40 מגה ומודם חינם לשנה ב 89.90שח. אני רוצה את החבילה זו, תודה." עלות משלוח המודם - 25שח.
  9. באנדל בזק בינלאומי ספק ותשתית יחד, 40 מגה, 89שח + מודם לשנה חינם.
  10. או עם אחד כזה
  11. יש בתחנות סונול. אוטודיפו גם מביאים אבל נגמר מהר. צריך לשאול את המוכרים מתי יחזור למלאי..
  12. שונות אם אינני טועה מהווה את סכום החלקים, המפורטים למעלה במסמך. פגוש אחורי ומגן אחורי.
  13. זו ההצעת מחיר. מרגיש לי יקר מידי. אפילו שהביטוח יכסה את הסכום, ממש ממש מרגיש לי צורם הסכומים. לא רוצה שהעושק הזה ישולם, לא משנה אם הנהגת הפוגעת או הביטוח.. אלך לפחח לקבל הצעת מחיר נורמלית, בתקווה..
  14. תודה על התגובות. בנתיים אבי ביקר במוסך מורשה הקבוע שלנו וקיבל הצעת מחיר. פגוש אחורי משומש, עם פחחות וצבע, עבודות חשמל( חיישני רוורס? ) יצא 13,000שח. נשמע לי גבוה מעט, לא? מדובר בג'טה 2012.
  15. נכנסה בי מאחורה נהגת, שהסלוררי היה יותר חשוב באותו רגע, מאשר להתרכז בנהיגה. עצרנו בצד, רציתי לצלם את הפרטים שלה. טענה שהניירת בבית והיא כבר הפעילה ביטוח החודש ולא רוצה להפעילו שוב, והציעה כי נסגור את זה בנינו. שאני אלך למוסך לקבל הצעה, אדבר איתה והיא תכסה את עלות הנזק. החלפנו טלפונים, צילמתי את הרכב שלה, ואת תעודת הזהות. היא לא צילמה כלום. השאלה היא אם עשיתי טעות שלא צילמתי את הפרטים שלה, רישיון רכב וביטוח? זה יכול לבוא נגדי שאין לי את הפרטים האלה?
  16. וואו, בעיות בהבנת הנקרא וכתיבת שטויות בקצב טורבו מסחרר, דיי מוציאות את החשק מלהגיב לך, אבל אנסה בכל זאת.. רשמתי כבר מקודם שהגלישה של המשאית לנתיב אחר זה לא בסדר בעליל. עד כאן? אז אתה רואה שיש מולך בעיה, סכנה - משאית סוטה לנתיב נסיעה שלך. למה להידחף בכוח? בנוסף לזה, בתור נהג משאית, אין יום בלי שפרייבטים ינסו וידחפו משמאל ומימין, ברמה שאם אני לא אבלום, זה לא יגמר בכיף. ומה הטורבו שטות על עקיפות משאית שקישקשת שם, עם כל מיני חוקים חדשים? תעקוף כמה שמתחשק לך. רשמתי איפשהו שאסור? רק אל תדחף למצבים שעלולים להיגמר רע, אפילו אם הצדק עמך. כידוע, בכביש אומרים שעדיף להיות חכם מאשר צודק.
  17. אם היית בולם, הצד האחורי שלו לא היה נוגע בך. הפעלת שיקל דעת, קיבלת החלטה. הפעם המזל היה לטובך, פעם הבאה, אולי לא. נהגי משאיות רוצחים? חמוד, דפדף קצת בין אלפי הסרטונים כאן באשכול, ותחזור אלי עם תובנות.
  18. לא יורד על "מי שנמצא פה בפורום". אבל מצטער, לא הזדעזתי מה"עבריין" במשאית. מי ישמע, עבריין.. אתה יודע כמה פרייבטים סוטים מנתיבים בגלל חוסר ריכוז? זה כבר נהיה בשיגרה. כמובן שלא מצדיק את המשאית. אין שום דבר בסדר במהלך הזה, אבל אני עוד יותר כועס על נהג הפרייבט שמרשה לעצמו להיכנס בכוח לסיטואציה הזאת. שוב, פרייבטים נהיו גיבורים מול משאיות כי הם נדחפים בכוח למקומות שלא צריך. סבבה, הצדק איתך, אבל בשביל מה זה טוב? ונניח אתה 200% צודק, אבל מה לעשות, נהג המשאית לא שם לב. יצאת צדיק? גיבור? מה?
  19. +1 פרייבטים נהיו ממש גיבורים מול משאיות..
  20. אהבתי את העובדות. בתור חובב הסידרה הופתעתי מרובם בערך :/
  21. ויאמר אמן.
  22. היי, ממש אין לי בעיה עם דעות שונות משלי. ההפך, אני אוהב לשמוע דעות, שונות. אבל מה שהבחור רשום זה שטויות. לא דעה, אלא קביעת עובדה לא מבוססת בעליל. אולי לא כל אירופה מלקקת את הרכבים, אבל יש הרבה, הרבה יותר דיטיילרים ששומרים ומטפחים את רכבם, בניגוד לישראל. יש הרבה יותר רכבים בחוץ לארץ. הרבה יותר רכבים שמורים בחוץ לארץ. לא חסר שם רכבים ראויים ליבוא.
  23. אל תדבר שטויות. "רבות מהמכוניות האלו ממש לא תקינות"... חוץ מזה, מה בדיוק הבעיה לייבא רכב בן 10-15 ולעלות לכביש בתנאי שיעבור טסט? כולה לבדוק ברקסים, צמיגים, הגה ואורות. big deal... אני לגמרי בעד לאפשר ייבוא רכבים כאלה. לאפשר לייבא כל רכב. לא מבין למה צריך לעשות עיניין מגיל הרכב, העיקר שיעבור טסט. בארץ יש רכבים בני 3 במצב גרוע יותר מרכבים בני 20 מחו"ל. אין קשר בין גיל הרכב לתקינות הרכב.. (בסדר, בלאי. באחזקה נכונה הכל טוב)
  24. אממ.. Dsg... עלי לחשוש אם הרכב רועד בתחילת נסיעה? הוחלפו קלאצים לפני כשנה. עדיין אמורה להיות אחריות על הגיר. רעידות בתחילת נסיעה צריכות להדאיג אותי?
×
×
  • תוכן חדש...