Jump to content

thenewguy

  • הודעות

    482
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי thenewguy

  1. thenewguy

    ירידה מהארץ

    היי, אני נוהג בכבישי ישראל, מידי יום, כ 12-14 שעות ביום, כבר 10 שנים. כן, הרכבים מעורבבים וצופרים בפקקים. כן, התנועה בכבישים בישראל יכולה לאמלל כל אחד ולמרר לו את היום וכשזה מצטבר על בסיס יומי, מגיעים לישראלים חמומי מוח. כן, מה שבנצי מספר הגיוני ביותר, ואני יכול להזדהות איתו, אחרי תקופה בקנדה כנהג סמי טריילר. ישראל = רע. אמריקה = טוב.
  2. להשתמש בבתי עסקים כדי למסור חבילות רשומות ולמנוע תורים בבתי דואר - רעיון מצויין ומבורך, אבל למה לזרוק את החבילה שלי בעסק בקצה השני של העיר??
  3. ככל הידוע לי, מחיר המשלוח אינו כלול בחישוב.
  4. thenewguy

    ירידה מהארץ

    1 ל 1 ים המלח.
  5. 280 שח בלבד!
  6. היה רווח בעובי של 5שח לאורך כל החלק התחתון של השמשה, שבגשם הראשון היה עלול להחדיר מים לדשבורד..
  7. צמיג שמים באמבטיה כשלא מזהים את החור. סביר להניח שחתיכת הברזל הייתה הגורם היחיד לפנצ'ר..
  8. לכן חשוב לבדוק בדיוק מה רשום בחוזה של חברת הביטוח. גם לרכב של הורי נסדקה שמשה בגלל אבן, התקשרו לביטוח וזה החליף להם לשמשה לא מקורית.( לא רק שלא מקורית אלא גם לא מתאימה במידותיה). מבדיקה בחוזה עלה כי חברת הביטוח אכן לא הייתה מחוייבת להתקין שמשה מקורית, אבל כן באותה האיכות! משמע עם כל ההגנות של המקורית. אחרי קצת רעש הוחלפה השמשה לחלופית איכותית. ההבדל הורגש מיידית.
  9. תמונה נהדרת!
  10. סרטון משעמם, חסרות זוויות צילום וכמובן קצר מידי מכדי להעביר את המסר.. כמו שציינו קודם, צילומי צד מרכב שני, ולהוסיף כמה שוטים ממצלמה נייחת, בסיבובים, היו מוסיפים המון.
  11. היא רמזה לך בעדינות, הגיע הזמן לעלות בשנתון של הקורולה. אם הייתה לך 2014 ומעלה כנראה שלא היית מתחיל דיון זה
  12. עובד היטב יש משחק בכונן, אגרוף נראה לי אשקלון, 300שח
  13. מכשיר טיגון ללא שמן, היה בשימוש מועט מידי כזה http://m.zap.co.il/model.aspx?modelid=849644 אשקלון
  14. thenewguy

    ירידה מהארץ

    ועל זה נאמר.. הדשא של השכן תמיד יהיה ירוק יותר..
  15. תודה על התגובות, בהחלט עזרתם לי לגבש החלטה. הודעתי למועצה האזורית, שתעביר את הדיווח לוטרינר המקומי. לא הוזכר דבר בנוגע להסגר( אכן מסכים שהבעלים הוא הבעיה, למרות שהכלב הוא זה שתקף ויש להעניש גם אותו), אלא ביקור לבדיקת כלבת ובהתאם לממצאים או מכתב התראה או דו"ח כלשהו. בנוסף אדווח היום במשטרה על תקיפה( אספור עד 5 לסגירת התיק) וכמו כן אגיש תביעה קטנה לכיסוי הוצאות הטיפול הוטרינרי..
  16. הכלב נלקח לוטרינר מידית וטופל. הכלב התוקף תלש לו ציפורן. בעלת הכלב התוקף טוענת שזה לא הכלב שלה, למרות שאחד הדיירים זיהה את הכלב והפנה אותנו לבעלים( כך ידענו למי לפנות). הטיפול לא היה יקר, אבל אני עדיין דורש שיעשה צדק. הכלב שלי כרגע שוכב בפינה וצולע כשהולך. זה לא היה אמור לקרות. ומה יהיה פעם הבאה? על פי בעלת הבית הכלב שלה תמיד משוחרר והוא מעולם לא פגע באיש. טוענת שהוא בחרדה בגלל גראדים והוא ממש כלב מפוחד. למרות שכל פעם שאני עובר לידו אחרי טיול הוא הופך לאגרסיבי ושולף שיניים. איך מתקדמים?
  17. אשתי יצאה לטייל עם הכלב שלנו, פומרייני. הכלב של השכן, תערובת כלשהי של לברדור, ללא רצועה, מחסום פה וללא נציגות של בעליו, התנפל פעמיים על הכלב שלנו, בתקיפה השניה נשך אותו ברגלו והחל לרדת דם. מה עושים במצב כזה?
  18. thenewguy

    שואב רובוטי neato xv 21

    מעדכן מחיר, 950 שח!
  19. נרכש לפני כשנתיים, עבד חצי שנה ושכב בארון עד אתמול. עבד חצי שנה כי הסוללות שבקו חיים, בזמנו בדקנו והיה מדובר בסידרה פגומה. מאחר והרובוט נרכש בחו"ל, לא הייתה אחריות והוחלט להשבית אותו זמנית. אתמול נרכשו סוללות חדשות, מקוריות, מהיבואן, עם אחריות לחצי שנה. כרגע הרובוט בהרצה בהתאם להוראות היבואן. מגיע עם כל האביזרים. פס הגבול לא שומש מעולם, עדיין בשקית, כמו כן גם המברשת המומלצת למי שיש בעלי חיים( משולב סיבים וסיליקון). על הרובוט מורכבת מברשת סיליקון במצב טוב. מומלץ להחליף פילטר, עולה כ 40שח. מבקש 1095שח. איזור אשדוד אשקלון.
  20. thenewguy

    מה הכי מעצבן אתכם בכביש?

    בנוסף לנאמר כאן, כביש 4 צפון, מחלף ראשון לציון, שונא את אלה שחותכים ונדחפים מנתיב העליה למחלף. מלבד אוטובוסים, אלה שיחתכו כמה שבא להם.
  21. למסירה מחשב נייח (ללא מסך), מארז שחור, ספק כוח 500W, לוח אם, מעבד, כרטיס מסך, צורב CD, זוג קשיחים 500GB כל אחד. סטיק DDR2 של 512MB, כנראה פגום, המחשב לא עולה. אחרי 18 באשקלון, אם מישהו מעוניין.. שבוע ולפח..
  22. מקווה שלקחת פרטים, אחרת תצטרך לרדוף אחריו הרבההה זמן. אם לא לקחת פרטים, בטענה כי תסגרו את זה בלי ביטוח, גש מיד לתחנת המשטרה כי אחרי 24 שעות הם לא יוכלו לעזור לך.
  23. מצד שני, גם אובראול יכול להחזיק תקופה קצרה.. הלוואי והיה אפשר לדעת מה מצב המנוע הנוכחי ועד כמה הוא בר הצלה... בינתיים מוסך אחד הציע מנוע בנפח מוגדל( למה? )מיבוא עם עבודה ב 4500 לפני מע"מ.. נשמע לי יקר מידי?
×
×
  • תוכן חדש...