יש באובר מערכת דירוג. הנה, פתרתי לך את הבעיה.
אם זה כל כך נורא, למה זה עובד?
השתמשתי בשירות ברוסיה, שהנהגים שם הרבה יותר גרועים, ונהגי המוניות עוד יותר, ופלא פלא, הכל היה נפלא.
עזוב, אתה נהג מונית, לוקחים לך את הפרנסה, מבין אותך, אבל אין מה לעשות, זה העתיד.
אה, ותכין את עצמך, בקרוב יהיו מוניות אוטונומיות.