Jump to content

thenewguy

  • הודעות

    482
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי thenewguy

  1. הלוואי, אינשללה, אמן, דאי בוגו, שיהיו הרבה יותר ניידות, עדיף סמויות, בכבישים. זה נורא חסר, בכל הארץ. אייל, כל הכבוד, כן ירבו שלילות כאלה.
  2. תודה על הפירוט. ומבחינתי אתה מומחה בתחום.
  3. קראתי עליו הרבה בפורומים. סוללה זוועתית. מצלמה מעולה. Lg סובלים מבעיות חומרה לסיניים מצלמות נחותות ורומים עמוסים בדרעק. כבר עדיף לא לשדרג ולהישאר עם ה s4 שלי..
  4. לאלכס המומחה, למה להעדיף את 119 על 118? הפרש של כ 30$..
  5. גו האצבק אקס סדאן אתה וגוגל ברוגז?
  6. אחד שיוכל לשחרר גם את תוצאות הבדיקה לאחר מכן. מכינים היום עדשות במקום?
  7. כנראה שלא אעלה לרכב ללא ביטוח שיכסה גם אותי. בחו"ל הביטוח נסיעות מכסה אותי, בארץ בעייתי. מצד שני, אתה בודק ביטוח לכל מונית שאתה עולה?
  8. חבוב, אתה מדבר באוויר ומתווכח על כלום. החומר הנלמד הוא חסר תועלת ולא הופך אותך לנהג טוב יותר. בטח שלא חכם יותר. ותנחש מה, הדבר הזה לא קיים בארה"ב ולא בקנדה.
  9. מה לא מובן, מר ישה? מי שרוכש ביטוח רגיל אך מסיע בשכר, כאילו נסע ללא ביטוח כלל. מה קורה היום אם אתה נוסע ברכב ללא ביטוח ונקלע לתאונה, מי משלם?
  10. סתם מס. http://rishuy.mot.gov.il/he/driving/training/417-public-vehicle
  11. למה שיעלו לכולם כדי לכסות? אדם ללא ביטוח מתאים פשוט יהיה לא מבוטח.
  12. עריכה מציקה. איפה הקטעים המצחיקים?
  13. נהג מונית לא משלם 250 אלף כדי להיות נהג מונית. 250 אלף קונים לך מספר ירוק. אפשר להיות נהג מונית גם בלי לקנות מספר זה. לשכור מספר זו אופציה. לשכור מונית עם מספר עוד אופציה. משתלם או לא זה עניין אחר. אפשר גם לקנות מספר ולהשכיר. לא חייב לעבוד בתור נהג מונית, או בכלל להיות בעל רישיון נהיגה למונית. לפצות נהגי מונית? כמובן שלא את כולם, ולא את מלוא סכום המספר.
  14. ואיך ה nexus 6p מבחינת סוללה? אם אעלה מעט את התקציב אוכל להגיע לסוני z5 או גלקסי נוט 5 או lg g5( אלא אם כן גם בסידרה הזאת יש בעיות חומרה). יש טעם לפזול לכיוון שלהם?
  15. יש באובר מערכת דירוג. הנה, פתרתי לך את הבעיה. אם זה כל כך נורא, למה זה עובד? השתמשתי בשירות ברוסיה, שהנהגים שם הרבה יותר גרועים, ונהגי המוניות עוד יותר, ופלא פלא, הכל היה נפלא. עזוב, אתה נהג מונית, לוקחים לך את הפרנסה, מבין אותך, אבל אין מה לעשות, זה העתיד. אה, ותכין את עצמך, בקרוב יהיו מוניות אוטונומיות.
  16. צילום הכוונה באיכות התמונות. Lg4 ו lg בכלל הבנתי שלא כדאי להתעסק בגלל כל מיני תקלות מעייפות. גלקסי 6 דובר עליו כאן כי הסוללה לא מחזיקה מעמד מספיק למשתמש הממוצע. יש עוד אלטרנטיבות?
  17. למה, ברגע שיש אלטרנטיבה זולה, כמו אובר, המוניות סוגרות הבסטה? למה, בכל מקום אחר בעולם, שפועל בו אובר, נהגי מוניות פוצו? עדיין לא ברור לי למה צריך לפצות אותם..?
  18. אז מה 2000שח קונים היום בתחום הפלאפונים? דגש מודגש על איכות צילום. רצוי גם מ ksp אילת, אלא אם כן יש משהו סיני אם כי עדיין לא שמעתי על מכשיר עם יכולות צילום טובות.
  19. יקרה קצת, לא? למה היא עדיפה על 118?
  20. אתמול בערוץ 2 נאמר כי אם אכן ייצא לפועל, יהיה צורך לפצות את נהגי המוניות במיליוני ש"ח. מה הכוונה? אגב, לאחרונה חזרתי מחו"ל והשתמשתי באובר - כלי נהדר להתנייד בעזרתו. אמין, מדוייק והנהגים שנתקלתי בהם היו בסדר גמור עם רכבים חדשים ונקיים. והמחיר? פי 2 יותר זול, לפעמים פי 3.
  21. אז... אמא שלך נהנית לישון באוטו 9/10 מהזמן?
  22. overreacting קצת.
  23. אכן, יש לדייק, הרכב הנ"ל אינו אוטונומי אלא חצי אוטונומי. מערכת טייס אוטומטי שמחייבת את תשומת ליבו של הנהג. אם כי טסלה טוענת שרכבים אוטונומיים מלאים יגיעו ב 2020..
  24. אתה צודק, זה בדיוק מה שבדקתי אחרי פתיחת הפוסט. הבנק לוקח הרבה פחות עמלה מהדולר מאשר הרובל. תודה, כך נעשה!
  25. דרך הבנק רוצים כמעט 10%. בצ'יינג'ים שבדקתי לא מחזיקים ואני קצת חושש מכסף מזויף. איך אני ממיר את הכסף?
×
×
  • תוכן חדש...